Tänään olen iloinen, koska...

Kotiäidin kotivaatefiilistelyä part 2: Tilasin eilen onepiece haalarin ❤ mulla oli esikon odotus/imetysaikana kotivaatteena (ns lapsivuodeaikavaatteena) ihana onepiecen jumpperi jota pidin niin kovasti että kului takapuolesta puhki:grin ei mikään maailman muodikkain vaate mutta mä rakastan kulkea moisessa neljän seinän sisällä :) ja on lämmin ❤ pienet asiat tekee iloiseksi.

Tänään nähdään pojan kummitäti (mun paras ystävä) ja vietetään päivää Hoplopissa :) :Heartpink
 
Käytiin katsomassa meidän tulevaa kotia ja todettiin, että keittiön pöytä mahtuu laatoitetulle alueelle eikä tarvitse laittaa parketin puolelle. Tosi kiva juttu etenkin kun ollaan suunniteltu sormiruokailua. :happy:
 
Meilläkin asuu täällä sormiruokailun ystävä. Ei tartte ite siivota muruja lattioilta!
Ikeasta saa semmosia muoviläpysköitä sormiruokailijan alle lattialle n. 1m x 1,30m
 
parin yön perusteella poika on ottanut todella hyvin sen että siirtyi alkuviikosta omaan huoneeseensa nukkumaan :) ikää ihan juuri 1v 7kk ❤ nukkuu paljon rauhallisemmin kun meidän makuuhuoneessa. Sullon heräsi noin kerran yössä ja nukkui lähes kasiin. Nyt ei ole herännyt laisinkaan mutta nousee tuntia aiemmin. Mutta eipä tuo haittaa :) iloittava tästä kun sujui näinkin mukavasti.
 
Kotimama, meillä 1v 9kk poika ja on tänä kesänä siirtynyt omaan sänkyyn mutta sänky on meidän sängyn vieressä. On jätetty tissi sekä tutti ja näin nukkuu sikeämmin yönsä :cat:

Vieläköhän tuon siirtäisi omaan huoneeseen? Isoveljensä toki innostuisi huonetoverista mut mites Määä :bag: He he!
 
Olen iloinen koska tajusin tänään (vihdoin, monen vuoden jälkeen), miksi olen jatkuvasti stressaantunut ja hermoraunio.. olen tuijottanut kelloa ja jos kaikki ei mene minuutilleen, tulee älytön stressi.. siis ihan kaikesta, kotona ja töissä.. nyt yritän päästä tuosta ja rauhoittua.. tekemistä siinä kyllä piisaa.. :smiley-angelic006
 
Olen iloinen koska tajusin tänään (vihdoin, monen vuoden jälkeen), miksi olen jatkuvasti stressaantunut ja hermoraunio.. olen tuijottanut kelloa ja jos kaikki ei mene minuutilleen, tulee älytön stressi.. siis ihan kaikesta, kotona ja töissä.. nyt yritän päästä tuosta ja rauhoittua.. tekemistä siinä kyllä piisaa.. :smiley-angelic006
Sympatiat multa. Samanlainen hermoraunio täällä. Kaikki narut pitää olla mun käsissä, kämpän pitää olla kokoajan siisti, ruokailut kellon tarkasti... :D jos mä keksin jonku kotityön miehelle hänen on tehtävä se viivyttelemättä... Missään ei saa olla koirankarvoja. On se rankkaa, mutta tiedostan että jos mulla on Tälläinen siisteysperverssio, olkoon se mun ongelma enkä kiusaa sillä muita enkä voi vaatia muita siivoamaan jos heille seei ole tärkeää. Siivoan parhaimillaan 8 tuntia päivässä :D
 
Koska perjantai. Ja perjantait ovat vapaapäiviä tämän syksyn. Aamupäivällä käytiin puistoilemassa esikoisen ja kummitytön (ja hänen äidin) kanssaan. Nyt nautitaan esikoisen päikkäriajasta. Ja päikkäreiden jälkeen lähdetään käväseen mun kummeilla. Aurinkokin paistaa. Huippukiva fiilis.
 
Nyt on hyvä fiilis! Koko aamun/aamupäivän oon siivonnu, tein perusteellisen siivouksen ikkunoista lähtien (vessat jää iltaan tai miehelle:p) . Ja perjantai! Lapset nukkuu päikkäreitä, nyt on hyvä hetki rentoutua ja juua päiväkahvit :happy: nyt vaan pelottaa et kuin supistelee illalla. Tahtoo kostautua päivän ahketoinnit illan supisteluna.
 
Olen nyt sitten ilmeisesti kuudennella kuulla. Olen luullut että se ois jo sellainen kuukausi että liikkuminen on vaikeaa ja kaikki asiat tapahtuis hirveällä ähinällä. Väärässä olin. Tänään olin töissä ihan normaalisti, paiskin hommia ja olin tehokas. Paria hommaa välttelen, mut voinnissa ei ollut mitään, mikä ois hidastanut vauhtia. Tuntuu mahtavalta kun oma kroppa on ollut näin kestävä, en ois uskonut!
 
Takaisin
Top