Tänään minua harmittaa, koska..

Mä ostin Abecita imetysliivit kokoa 85E alusvaateliikkeestä. Abecita liivit ovat ainakin tosi tukevat. Niitä suosittelen!
Toiset edullisemmat imetysliivit ostin Kappahallista sekä imetystopin. Täytyy katsoa myöhemmin, että pitääkö ostaa lisää imetysliivejä jos kuppikoko vielä imwttäessä muuttuu.
 
Jessus nää päivät lasketun ajan jälkeen on pitkiä ja tuskasia. En jaksais enää hetkeekään olla raskaana, vituttaa vaan ihan tauotta.
 
oon niin tuhautunut vaikka laskettuun vielä 2 viikkoa! ärsyttää että miks piti näin loppua kohden tulla tällästä p*skaa oloa! ainoa hyvä paikka missä jaksaisin olla olisi tuolin kanssa lämpimässä suihkussa. Limakalvot kiittää pienestä höyryhengittelystä ja ei paina lantio mihinkään, mutta ei viitsi ihan tajuttomia vesilaskujakaan ottaa :sad001 ja en muuta toivo joululahjaksi kuin että saisin ennen vauvan tuloa nukkua yhden kokonaisen yön kunnolla että ei sattuisi mihinkään ja saisin happea kunnolla.
 
Jessus nää päivät lasketun ajan jälkeen on pitkiä ja tuskasia. En jaksais enää hetkeekään olla raskaana, vituttaa vaan ihan tauotta.
täytyy myöntää, että käy kyllä luonteen päälle... eteenkin kun nyt on ollu ihan jäätävät alapääkivut / liitoskivut. Mitään voi tehdä kun vatsa tiellä. Samalla mä en millään haluais jakaantua - mitä enemmän mennään yli sitä enemmän alkaa jännittää. Vois varmaan sen sairaalakassin pakata... mies lupas lainata kassia kun mulla ei oo sopivaa :grin
 
Mullei sinänsä haittaa olla raskaana vaikka menisikin yli, mutta kivut ja huono olo ja se ettei voi oikeen liikkua vähä latistaa fiilistä. Ja tietty huoli vauvan voinnista, koosta ja istukan toiminnasta. No onhan siinä monta syytä haluta vauva ulos... :) mut muuten ei oo mitään paniikkia. En esim. Haluaisi synnyttää... :D
 
Täällä on 2/3 muksuista kipeänä kuumeessa mikä meinaa sitä että joudun yksin huomenna menemään äitipolille kun mies lähtee käyttämään toista lapsista lääkärissä.. :sad001 Pelottaa tosi paljon..:nailbiting:
 
Anoppi oli saanut hepulin kun mies kävi siel äsken... Mä kun en käyny siellä aattona lasten kanssa ja alkoi parkumaan kun en oo kesän jälkeen käynyt. Huoh... Emmä tykkää käydä kyläilemässä... Käyn mun vanhemmillani vain ja se onku kotiin menis nii ei oo ees kyläilyä.

Ja siis ei mulla oo mitään velvollisuutta niiden luona juosta. Mulle kuitenki ns. Vieraita, miehen vanhemmat ne on ei mun. Ei mieskään kylälle mun vanhemmilla. Mä en koe kuuluvani heidän perheeseen lapsineni.
 
Muokattu viimeksi:
Sanoin appiukolle suoraan mitä ajattelin, kuten hänkin tekee aina. Suuttu ja lähti sanomatta edes heippa lapsille... ööh. Aikuisen käytöstä yli 70v ukolta?
 
Tyksistä kotiutuessa pojasta otettiin kuva (siis ihan vauvakuvaaja otti kuvan) ja maksoin laskun joulun pyhien aikana enkä ole vieläkään saanut sitä kuvaa sähköpostilla.. Laskussa lukee että maksun kirjauduttua 1-3 arkipäivän kuluessa kuva toimitetaan sähköpostiin (tarkistin myös roskapostin) ja nyt pitäis kuitenkin olla jo tyyliin 4-5 päivää siitä kun maksu on kirjautunut.. Jouduin ihan lähettämään s-postia sinne mistä lasku tuli..
 
Takaisin
Top