Tänään ajattelin tehdä...

Awesome ! Vielä isompi kuin mitä mielessäni rakentelin!:gen014
 
nätti sohva !!:) täällä ollaan tissillä tissilllä ja tissillä... kamalan levoton päivä ollu... noh jos yölläbsit jaksas nukkua
 
tänään ajattelin imettää. kun oon niin kehunut kuin helppoa on ollut niin nyt sitten koko viime yön ja tämän päivän on herra ollut lähes tauotta tissillä, ilmeisesti sellainen tiheän imun vuorokausi nyt menossa. yöllä imi jo rinnat tyhjiksi (olipa muuten mukava tunne kun oli pitkästä aikaa ihan pehmeät rinnat!) ja päivällä naama vääntyy heti kun yrittää johonkin laskea.. ja tämä kun on sellanen heti mulle kaikki nyt -tyyppi, että jos ei heti tapahdu niin raivo pääsee valloilleen :rolleyes:
 
Tänään käytiin markkinoilla ja tuli siivottua ja lenkkeiltyä. Huomiselle en oo tehnyt mitään suunnitelmia. Aattelin, et vuva vois olla isänsä kaltainen ja syntyä 40+0 :) ( oliskohan tää ny sitä toiveajattelua)
 
Ruokakaupassa käyty, eläinkaupassa käyty, apteekista haettu nenäfiida ja muutama lääke vauvelle varaksi jos tarvitaan. Myyjä kattoi vähän pitkään, että mitä mä vielä siellä teen kun kerroin että tänään on laskettu aika kun hän kysyi:-D heti oli huolissaan,että kai mulla on joku mukana etten yksin oo. Lihakaupassa käyty. Ilalla lenkille, pakko mennä!
 
Kävin kattomas vierestä ku ukko pesi mattoja :wink jotain hyötyy raskaudestakii, ku se ei ole mitää lempipuuhaa :D
 
Nukuin jo toiset päiväunet tälle päivää. Voi siis sanoa yöunille viimeisetkin hyvästit.. ihanan aurinkoinen päivä muuten! :) parvekkeella varmaan sata astetta. Ehkä 10min pystyin olemaan.
 
Tänään taas ahkerasti lenkkeilty ja shoppailtu. Kohta sauna päälle ja supistuksia oottelee :arghh::angelic:
 
Ripsihuolto kelpais tälle mammalle ! :grin Noh josko maltilla odottelis et pääsis eka hoitamaan vauvaa edes itse ja itkeskellä mammahormoonien voimin :rolleyes:

Tänään ajattelin PIERESKELLÄ! :smiley-ashamed005 Vajaa 30h sektion jälkeen sai ekan paukun puserrettua ulos ja voi taivas sitä paineen helpotusta vatsassa! :smiley-angelic003 Pakkaantunut ilma nimittäin aiheuttaa älytöntä (ja turhaa) kipua :smiley-angry007
 
Ajattelin kuunnella musiikin jytkettä ja menettää vähätkin uneni,koska inhokkibändini AC/DC esiintyy 700 m päässä. Mies menee äitinsä kanssa katsomaan.
 
Miehen kanssa käyty kaupungilla syömässä ja torilla jäätelöllä. Kuljettiin sen verran ympäriinsä että tämä mamma on ihan puhki. Jalka ei meinaa enää nousta. Sängyn valloitus tehty. Esikoinen vielä hetken mummin kanssa. Ihanaa ♡
 
Takaisin
Top