Syyskuun tuuletukset!

pakko vielä....

Oih, mun on tunnustettava! Meillä on semmonen sininen silmänkillukka mökillä oven yläpuolella. Mies se halusi ja sinne se.... noh.. sopii ja... KOSKA:

... jutun pointti onkin tässä: mulla meni usemapi vuosi, kun hiljaa itsekseni ihmettelin, että miks ihmeessä se hauska retrokoru on tuolla aina sininen? Ois vaikka vihree TAI luumun värinen ja ruskee.. tulis makee rannekoru.... mutta että AINA sininen! enhän mä tajunnu, että se on joku silmä!

Sitte häämatkalla mies pudottaa mut maanpinnalle ja sanoo että rouvahyvä jne.jne... Kaatoi lasiin rakia ja nauroi makeasti päälle.... JA nyt meillä sitten killuu siellä todellinen hyvä silmä... ja silmässä pilkettä!
 
maarinen, meillä tuo tuommonen pääalaspäin roikuttaminen tuntuu olevan hyvin normaali apinankantoasento ;) Tosin joskus kyllä vähän hävettää, ku ihmiset julkisilla paikoilla kattoo, et kuinka mä lapsraukkaa rieputan... Ja nykyään oikeestaan aina polvien yläpuolelta reisistä kiinni, koska poika on niin mahottoman pitkä, että pamahtais vielä pää lattiaan jos en varois ;)

Niin ja siis hyvä että leipäkone on oikeesti just niin kätevä ku mä aattelen! Nimittäin meni jo kirje (eiku sähköposti) Joulupukille (eiku mun iskälle) että sellainen nyt on saatava. Ja piruvie, jos se on ostanut mulle (pyytämättä) joskus jonku popcorn-koneen, niin kyllä nyt jumapliut voi ostaa leipäkoneenki! :D
 
Hyvää huomenta!

Apina "maailmalla", mulla iiiiso mukillinen kuumaa musteherukkamehua, eilen leivottuja sämpylöitä ja kohta nettimaailman asiat päivitettyäni siirryn lukemaan päivän Hesarin LEHTIPAINOSTA! Kuinka ihanaa! Anoppi haki äsken nappulan ja toi mulle lehden ja valmista ruokaa, jotta saan koko päivän vaan levätä... Oli kauhean pahoillaan, ettei ollut aiemmin vkolla tiennyt mun olevan kipeänä ja tullut avuksi. Hassu mummo, ja ehkä oikeesti maailman paras anoppi! <3 Arvostan!

TÄnään puurran myös opiskeluhommeleita, pitäis vähän kirjotella opinnäytetyöjuttuja kun tiistaina olis välinäyttö... Mistähän sen aivotoiminnan saikaan taas käynnistymään?
 
Moi! En ennätä nyt kauhesti kommentoimaan, muuta ihan pikaisesti:

-Sintulle halusin tulla antamaan ison virtuaalihalin! Täällä toivotaan parasta sun puolesta! <3
-Sanna: suosittelen tosiaan leipäkonetta! Meillä on ollut se jo melkein 5 vuotta, ja edelleen on käytössä. Erityisesti kätsä pullataikinan väännössä! Mulla on samat ohjelmat ku Maarisellakin. Ja 3 eri kokoa leipää saa tehtyä, ihan näppärä homma kyl sekin. Merkkiä en tiiä, kun tää on meidän kakkosversio, ku miehen vanhemmat heitti vahingossa (!!!) meidän oman koneen pois, ja antoivat sitten omansa meille. Siitä oli se merkin logo kulunut pois. Veikkaan kuitenkin, että joku halpismerkki tuo on. Mutta toimii kuitenkin.
-Benjillä on TAAS kuumetta! 39,5 astetta ennen kun laitoin Panadolin ja kippasin sen sänkyyn....
 
No johan on ollut leppoisan laiska sunnuntai palstalla! :O

Tsemit Elegian "lattianvaluun" :DD Kuis edistyy?

Sintulle huomiselle paljon kauniita ajatuksia <3 Oot mielessä!
 
Niin olikin hieno sunnuntai!

Ja voi veljet minkä yllätyksen ELEGIA sai! tsippidippi diii! Jokohan sä pääsit uudelle lattialle mattoja levittelemään? hih.....kerettiin ennen Ampun tupaantuliaisia!!

Niin, tuo meijänkin leipämasian on joku mikälie-merkki, eikä ole kyllä vauhtia hiastanu. Ostettukin semmosesta halpakaupasta jota ei ole ollu olemassa vuosiin... joku CASSA-kauppa!!! ei varmaan kukaan muista semmosta edes koskaan olleen!

SINTTU. Voi kun saisit yön nukuttua ja huominen toisi tullessaan hyviä uutisia! Luulenpa, että koko palstan porukka kantaa sinua ajatuksissaan! Saa itkeä ja pelätä jos sille tuntuu, koska ilman tunteita ei ole mitään. Mutta pelon keskellä muista, että sulla on täällä tämmönen sekalainen sydänystävien porukka. Kaikki hämmennellään aamulla kahvikuppeja kovaa ja lähetelläään sulle myötätuulia!

Meidän tyttö taisi nyt oppia näin nopeasti sen hiljaisen kauniin nukahtamisen! Siinä se selkä äitin kyljessä köllöttää. Tuhertaa unipupulla nenän viertä ja ynisee omiaan. Minä kuiskin satuja korvaan ja silittelen selkää. Jos meinaa pikkusenkin kuuulua rähinän alkua, niin koppaan sen hiukan tiukemmin lähelle ja turha tutina loppuu. hm... saattahan sitä takapakkia vielä tulla, mutta nyt on hyvä näin!

Aikas lepposa on olo tämmösen hyvin syödyn, saunotun ja ulkoillun päivän päätteeksi. JA (hiukan kiusaan teitä) täällä tuoksuu kotileivotut suklaakeksit... Tein ison taikinan jääkaappiin ja mies paisoit siitä vain osan. Saadaan siis herkkuja huomennakin!

Makoisia unia valtakuntaan!
 
Maarinen, hihih, oon koko päivän kelannu tehä niitä tuolta reseptipinosta löytyviä keksejä! Mutta ehkä huomenna päästään jälkeisjuhlimaan Halipossun synttäreitä ja sit teen sille sitä pätkiskakkua ja niitä keksejä! Että pitäkäähän peukut pystyssä, että aamulla on molemmilla (ja pojilla kans) sellanen olo että uskaltaa saman katon alle! :)

Ainiin... päädyin äsken tylsyyksissäni selailemaan tuota vissiinki heinäkuisten kuvapinoa ja siellä ne olivat kimpassa naureskelleet meidän kauhugallerialle :DD Eli ollaan tuotettu iloa muillekin ;)
 
Tuomiopäivä huomenta. PELOTTAA!!!
yhdeltätoista olis sit se aika sinne ultraan/mammoon... toivottavasti selvitään niillä ettei tarvii mitään ohutneulanäytteitä ottaa ja sit taas odottaa niitä tuloksia monta viikkoa.

ISO KIITOS HALEISTA JA TSEMPITYKSISTÄ!!! OOTTE IHANIA KAIKKI!!!! [:)]


Veera nukku koko yön heräämättä!!! MÄ EN! hyvä jos muutaman tunnin torkuin [&o]

SannaKoo: meillä on SEVERIN leipäkone. Se on huippu! Samat toiminnot kuin muillakin, ehkä vähän enempikin. saa jotain hillojakin tehtyä tms. en muista. mutta siis näppärästi tulee kaikki taikinat ilman paistoakin. Ja hinta oli muistaakseni joku 80-90€, eli ei paha.

Siellä oli ihania kirppis löytöjä Maarinen tehny. Mäkin haluun!!!

Jos kaikki onkin hyvin lääkärireissun jälkeen, niin sit olis tarkotus lähtee sitä uutta turvaistuinta ostamaan. Jos jää enää tilille rahaa. Sellanen 140€ on ton ultran/mammon hinta. auts. Vaikka makso mitä makso, oma terveys ei oo rahalla mitattavissa. eikä kenenkään muunkaan terveys.. nyt tää menee taas tähän. [&:][:@]

Tuun sit lääkärin jälkeen infoo lisää.
 
Huomenta!

Buranaa ja pumppausta täällä meikäläisen hovissa. Hittolainen. Ja kahvia. Lopetus sattuu, kaikella tavalla... ja anteeksi samantien, en purnaa aiheesta enää :)

Amppu, "meinasin jo leppyä!"... Sinä se sait minut hyvälle tuulelle! Tommostahan se on. juu. Isompien lasten isä on maajussi ja muistan kyllä miten perseestä oli kevvät ja syksyt. Yhä edelleen jaksan ärsyyntyä, kun täälläkin isännät karhii maata keskellä yötä... Ja se kusen ajo sinne pellolle.. eikö sitä tosiaan voi ajaa jonakin muuna päivänä, kun sunnuntaina? Ja kait ne maat voi kääntää päivälläkin, ei se niin vaikeeta voi olla.. ehtii ne syysviljat sinne ennen lumia kylvämään. prkl...Ja puintihommista ei nyt ees kannata puhua..... Kukaan ei mainitse missään maajussien leskistä!

sintulle toivon kipinää! Aurinko ainakin lupaavasti paistaa! Jaksa,jaksa, jaksa!

Sannalle nuhatonta nenää ja leipomis kipinää! Laitan ihan huvikseni tuonne sen meidän eilisen keksi taikinan. Väänsin sen sellasessa monitoimikoneessa... "ilman käsiä", Venöa kainalossa, että pitäis olla helppo, vaikka ois kipeenäkin.Ja sen voi tosiaan jättää jääkaappiin ja paistella erissä, jos ei virtaa riitä koko satsiin....
 
Olikin näköjään jäänyt tänne roikkumaan sitten viimekäynnin.

Sintulle ensiksikin onnea tutkimuksiin ja voimahaleja!

Ampullahan oli mahtavia uutisia uudesta talosta. Onnea projektille!

Venla aikoo siirtyä "ison tytön saappaisiin" ja vaihtaa tissit kuppiin. Hieno, pitkä imetysaikahan teillä olikin, nyt vaan "imetään" läheisyyttä muilla keinoilla.

Elegia perheessä makkariprojekti lähestyy valmistumista, hienoa. Ihanaa alkaa sisustamaan uudistunutta huonetta.

Meillä on palattu takaisin aamupäivän pikkutorkkuihin. Niistä jo päästiin hetkeksi aikaa, kun yritin muutella pikkumiehen unirytmiä (hoitoa ajatellen). Eihän Jussi jaksa aamupäivää ilman sitä puolen tunnin torkkuja, joten äitikin on sitten aamuisin saanut hyvän lenkin. Nukahtaminen omaan sänkyyn näille pikku unielle on vaikeaa. Varsinkin, kun otin tutin pois noin puolitoista viikkoa sitten. Olin kattovinaan, että Jussin suussa on jotain valkoista, mahdollisesti sammasta? Puolukasta olen puristanut mehut suuhun ja niinhän se mahdollinen sammas lähti. Heitin kaikki tutit ja tuttipullojen tutit roskiin. Ostin kuitenkin yhden uuden tutin, jos hirveesti sitä tulee kaipaamaan. Muutaman uuden tuttipullon tutin ostin ja niitä keittelen ahkerasti.

Jussi kulkee tukea vasten ja kaahii joka paikkaan. Kolhuja tulee ja sormet ovat laatikon välissä, mutta aikansa kutakin.

Mies laittoi just routapaistin marinaadiin, lurps. On muuten huippuhyvää ja helppo valmistaa. Jäinen lihanpala kuuman takanperälle. Siellähän se muhi 10 tuntia, sitten vaan kuumaan marinaadiin maustumaan. Nyt perunoja kuorimaan, että saa pottumuusia.

Aurinkoista syyspäivää!
 
Aurinkoista huomenta!

Eilen tein sen päätöksen, että nyt saa sairastelu riittää! Ja onneksi aamu osoitti, että päätös oli ihan hyvä ja mahdollinen :) Eli enää vain yskää, ei onneksi heikota. Joten apinan mentyä unille, alkoi keittiössä höyrytä eräs höyrähtänyt äiti-tyyppi. Leipoo ja vääntää ja kääntää - tänään juhlitaan Halipossun viimeviikkoista synttäriä, vaikka se kovin vienosti koittikin esittää, ettei siitä kannata höyrytä. Ja höpöhöpö, synttärit on ihana ja iloinen asia, ja vielä kivempi tekosyy tehdä hyvälle ystävälle jotain herkullista kahvipöytään vietävää!

Sintun kuulumisia sitten ootellessa. Toivottavasti pääsette turvaistuin ostoksille! :)

Amppu, toi kuulosti tosi tutulta! Kesällä mies sanoi, että olis pari sellasta vloppua, että voitais tehä jotain kivaa. Noh, jäätiin sitten kotiin (koska aattelin että ois kiva olla kotonakin välillä yhessä ja säästyyhän siinä rahaakin) ja kuinka ollakaan, ei sitä yhteistä aikaa oikeesti ollut. Miehelle se näytti merkkaavan vapaata aikaa pelata pleikkaria ja katsella telkusta tyhmiä ohjelmia, käytiinköhän yhessä tyyliin kävelyllä ja kaupassa... Ja sit ku asiasta nitisin, niin se ihmetteli, että häh, oltiinhan me yhessä eikä hän lähteny kavereiden kanssa minnekään vaikka pyytelivät! Että niinpä niin... MIEHET.

Niin ja täällä kanssa tuollainen kaikista parhaiten vaunuissa nukkuja! Ei tarvii tosiaan ku törkätä Joona kyytiin ja sitten viskata vaunut pihalle, niin kuorsaus vaan kuuluu. Näin siis useimmiten, sitten on niitä päiviä, että menee ihan yliväsyneeksi eikä enää rauhotu vaunuihinkaan... Ja oon huomannu, että ulkona nukkuu kaikista parhaiten, jos on sadesuoja vaunujen päällä. Se kun pimentää kivasti niin siellä on turvallinen pesä nukkua :)
Ja vau, siellä jo pikkuinen köpöttelijä! Ihanaa! :)

Oijjoi, kipeältä kuulostaa tuo imettämisen lopettaminen, Maarinen! Mulla ei ollut silloin mitään ongelmaa, maitoa kun ei vaan tullut... erilaista kipeetä se teki, henkistä ja olihan ne nännitkin rikki vielä varmaan Joonan ollessa nelikuinen vaikkei ollut viikkoihin enä imenyt. Tsemppiä sinne buranan ja pumppauksen keskelle! Aattele mikä palkinto on ne kaikki ihanat hepenealusvaatteet sitten, kun tissit on enää ihan vaan miestä varten taas ;)

Tuuletuksia Elegian uudelle lattialle! Näppärä mies kun saanut ammattimaista jälkeä! Jee! :)

Ja Jussi on sitten puolvahingossa luopunut jo tutista! Oho! Iteki oon miettinyt, että pitäisköhän se kohta vaan yrittää vierottautua siitä, mutta on se vaan jo nyt niin rakas tolle lapselle... Noh, taistellaan sitten, kun ei oo enää näitä muita juttuja.

Ja ainiin!  Viime yönä sitten otettiin täälläkin takapakkia! Just kun olin ehtinyt hihitellä, että meillä yöt rauhoittui kun Joona oppi liikkumaan. Noh, viime yönä se oli sitten noussut istumaan sängyssään varmaan neljästi... Piirua ennen kuutta en saanut sitä rauhoittumaan enää millään muulla kuin ottamalla syliin. Nostin viereen ja hain maitoa, itki silti vielä maidon loputtua siinä mutta rauhoittui. Isänsä tuli kotiin kuuden jälkeen ja Joona oli ihan täysin hereillä siinä mun vieressä, mutta pyysin miestä nostamaan pojan takas omaan sänkyynsä. Siellä se hetken jotain hekotteli ja ynisi, mutta kävi sitten uudestaan unille... Että otanpa sanat takas niistä rauhallisista öistä! :D
 
Huomenia!

Nyt paremmalla ajalla tulen tänne kirjoittamaan, eilinen meni tosiaan tuon pienen sairastajan hengittämistä kuunnellessa. Yöllä sen hengitys oli aika nopeaa, mielestäni nopeampaa kuin ennen.. Mutta tänään aamulla oli sitten enää vähän lämpöä, 38 astetta, eli eiköhän me olla taas voiton puolella. Tais auttaa piiiiitkät yöunet, Benji meinaan nukkui puoli kahdeksasta illalla puoli kymmeneen aamulla! Neljältä otin sen kainaloon nukkumaan, kun alkoi toista itkettämään, mutta siitä posotti suoraa kyytiä sitten tuohon aamuheräämiseen saakka. Mutta tosiaan, aika jännää, että Benjille näin useasti nousee kuume. Pari viikkoa sittenhän me käytiin siellä lekurissakin. No, mittailen sen lämpöjä vielä tämän päivän, katellaan..

Ai niin juu, meidän leipäkoneellakin sais vissiin jotain hilloja tehtyä, mutta ei oo aavistustakaan, että miten se toimii tuolla koneella. Laitan leipäohjetta tuonne reseptipinoon kunhan kerkiän!!

Mä myös toivon, että Sinttu pääsee hyvillä mielin turvaistuinostoksille!

Amppu, tosiaan, miehet... Kauanko nuo peltotyöt vielä kestää? Vai onko se ihan ympärivuotista hommaa? Kaupunkilainen ei tiiä... Pojalle sinne aplodit ekoista kävelyköpsöttelyistä!

Maariselle toivon kivuttomia päiviä tästä eteenpäin! Mulla myös pakkautuu tissit välillä niin täyteen imetysten välillä, etenkin niinä päivinä kun Benji on hoidossa, että uskon, että tekee kipeää, kun ei saa lasta tyhjentämään tissejä. Vielä tuo on meilläkin eessä.

Ai niin, siitä tulikin mieleen, Hennas: ei tosiaan mennyt Benjille ihan ensiyrittämällä tuo korvike! Sen kanssa ollaan taisteltu kesäkuun alusta saakka. Ei vaan uponnut, ei minkäänlainen maito mistään pullosta tai mukista! Oltiin ihan hätää kärsimässä kun vietiin poika hoitoon, eikä maito vaan uponnut mistään muusta kuin tissistä. Sen takia Benji saikin hoidossa maidon tilalta puuroa, että jotain nestettä menis hoitopäivän aikana alas. Mutta nyt on joku ihme tosiaan tapahtunut, kun korvike menee monen kuukauden tappelun jälkeen alas, ihan noin vain. Ja jopa pullosta! :D Tää äiti pyyhkii nyt hiet otsaltaan ja huokaisee helpotuksesta...

Elegia: Mahtavaa, että saitte kuin saittekin sen laminaatin viimeinkin lattiaan! :D Eihän siinä sitten loppujen lopuksi niin pitkään mennyt.. ;) Meillä on tässä nyt pari viikkoa odottanyt eteisen naulakko seinälle pääsyä. Mutta eihän tässä mitään kiirettä oo..

Sanna, toivon, että Joonan yöt rauhoittuis taas pian! Benji nukkuu nykyisin taas ihan hyvin, nyt tietty kipeenä ollessa heräilee välillä ynisemään, mutta nukahtaa aika pian taas itsekseen uudestaan.

Nonni, nyt jos tuolle apinalle jotain lounasta, ja sitten päikkäreille tainnutus!
 
Aurinkoista päivää täältäkin[:)]

Hyvä hyvä SannaKookin on päässyt jalkeille, sairastaminen on sitten tylsää hommaa. Sydämestäni toivon, että pääsette Halipossun kanssa kahvittelemaan herkkulautasten äärelle. Vai Joonallakin niin paljon juttuja päässä ettei malta nukkua välillä niitä kikattelematta[:D] On nämä meidän lapsoset vaan niin suloisia höppänöitä, joka iikka.

Maarisen vointiin kanssa helpotusta, tuollainen imetyksen äkkiloppuminen ei varmaan ole kivoin tapa lopettaa, tai ethän sinä lopettanut vaan Venla. Suklaakeksejä....nam.. Tuo lapsen nurinpäin kanniskelu on meillä ihan tavallista ja taitaa kuulua etenkin miesten tapoihin käsitellä lasta[:D] Hirvittelen harva se päivä niitä tapoja, joilla mies Valoa vääntää, kääntää ja heittää ilmaan. Valo vain nauraa ja hihittää, silmät loistaa ja osoittaa haluavansa lisää! Jos tästä voi jotain päätellä, tulee pojastamme extremeharrastaja jolle ei mikään riitä. Eikä asiaa auta se, että isänsäkin on viettänyt suuren osan nuoruuttaan ja aikuisuuttaankin lentokentällä odotellen sopivaa tuulta laskuvarjohyppyyn. Sydämeni tulee olemaan syrjällään vielä monen monta kertaa. 
Meillä muuten tosiaan on joitain samoja muistoja odotusajalta[:)]

Ampun suunnitelmat ei sitten menneet ihan niin kuin olisit halunnut. Miehesi tietysti ajattelee tekevänsä kaikkensa perheen toimeentulon ja talon myynnin ja kaiken eteen. Olisi se rauhallinen hetki perheen kanssa kyllä kaikille tarpeen välillä. Että muistaa miksi tekee ja kenen eteen ja mikä on olennaista.

Tiihulille moikka kanssa! Tuntuu lasten nukkumisrytmi vaihtelevan sitten muillakin. Minäkin luulin että päästään yksiin päiväuniin, ja välillä niin kävikin, mutta nyt on taas välillä kolmetkin päivässä. Yhdet pikkuruiset, kun ei vielä yli neljää tuntia jaksa hereillä illasta olla. Jussi taitaa olla eka tutista luopuja, niiden lisäksi joilla ei tuttia ole ollutkaan. Iso poika!

Elegian uudelle lattialle ja ennen kaikkea miehelle joka sen asensi, taputukset! Johan sitä kovasti odotitkin, mahtava juttu.

Valon aamu alkoi (ja minun) jo viiden aikaan ja pitkin poikin meni pari tuntia ja sitten sammui. Minäkin sain puolitoista tuntia lisää unta! Tuo poika konttaa ja ryömii ihan joka paikkaan, huh, mutta en viitsi kaikesta kieltääkään, viihtyy niin hyvin.. Kylppäri on nyt suosikkipaikka. Eilen ihmettelimme kaikuvaa ääntä joka kuului Valon ölistessä siellä. Poika huuteli lattiakaivoon suu auki, ökh, sillä on tapana nuolla nykyään kaikkea. Lattiakaivon ritilää vastenhan se pikkusuu olikin[:'(] Kämppä on kuin pommin jäljiltä pojan mennessä menojaan. Joka kaappi avataan ja jos jotain saa alas tai ulos, niin sehän levitetään[:D] Mitäpä tuosta, elämä saa näkyä.

Odottelen Valon heräämistä ja lähden sitten kauppaan ja lenkille kauniiseen syksynväriseen päivään. Eilen teimme porukalla aamulenkin kirpeässä säässä, pieniä mutta niin olennaisia iloja.

Oletteko muut alkaneet ajatella raskauden loppua uudelleen? Päättelen sen johtuvan tulevasta syntymäpäivästä. Kohta on VUOSI siitä suuresta hetkestä, jolloin poikamme tuli maailmaan, pikkuruisena ja vähän ennenaikaisena yllättäin.
No nyt se huutelee sängystään.
 
Huomentapäivää!

Kuulostaa tuo leipäkone kätevältä, pitäsköhän meidänkin toivoa semmosta joulupukilta! Jos se vielä pullataikinatkin vääntää, niin eihän mun tarvii ikinä opetella keittiöihmeeksi! [:)]

Miesten käsitys yhteisestä ajasta herättää keskustelua ja tutulta kuulostaa. Usein meillä se yhteiseksi varattu aika tarkottaa sit käytännössä sitä, että ukkokulta istuu tietokoneella ja mie puuhailen Ellin kanssa jotain. Tai sit ukkokulta pysyttelee kotona ja poissa koneelta mutta menee nukkumaan, ja edelleen mie puuhastelen Ellin kanssa jotain.
Onneks se ei aina mene noin, vaan saatetaan jopa tehdä jotain kaikki yhdessä. Valituksen aihetta mulla ei kuitenkaan ole, oon jostain käsittämättömästä syystä sattunu saamaan miehen joka jaksaa päivästä toiseen huomioida ja helliä, lahjoa ja toistella rakkauttaan <3 [:)]
Ja samalla ummistaa silmänsä päivittäisiltä kotitöiltä, kasvavalta tiskivuorelta, pölysiltä lattioilta jne jne.. [:D] Pitää sit välillä hienovarasesti vihjailla, ja kiitellä jos jotain edistystä tapahtuu. :)

Miten Sintulla mennyt lääkärireissu?

Ääh, tyttönen nukkuu päikkäreitään niin katkonaisesti, etten pysty keskittymään täysillä tähän palstailuun.
 
Mahtavaa Sinttu!!! Huippujuttu!! [:)]

Pitihän mun just tänään avautua että mies ei oikein nää näitä kotitöitä mitä pitäs tehä, ni tuossa se sit pian sen jälkeen otti mopin käteen ja pyyhkäs lattiat!! Ihan ite huomas että pölyä tosiaan taas on, ja myös pyyhki sängynalusetkin!! [:)] Ja oon varma ettei se käy tällä palstalla. [:D]
Tehtiin myös yhdessä vadelmapiirakkaa, ja työnjako meni niin että mies muisti reseptin ulkoa ja kertoi mitä tehdään, mie tein mitä käskettiin. Tosin mies teki suurimman osan koko piirakasta, mun tehtävä oli lähinnä autella.. Että tämmönen keittiöihme täällä. :)
 
Jeee, nyt on napa täynnä pätkiskakkua ja keksejä! Eli päästiin kuin päästiinkin Halipossun synttäreitä juhlimaan, ja samalla kuulemma nautittiin Bunnin huomisten synttäreiden kunniaks herkkuja ;) Bunni ei itse päässyt seuraan kun oli lähtenyt ryökäle pohjoiseen sukuloimaan, mutta saatiin me aika hyvin sitä kakkua kaksistaankin tuhottua ;) Ja paskamutsi tsekkas kermavaahtotruutan sokeripitoisuuden (jooooo, vaan 6.5%) ja totes Joonalle että suu auki, täältä tulee herkkua :D Lähinnä sen koostumuksen ja maitopuolen takia sitä annoin, enkä antanut sokereiden häiritä. Ja taisi tuo ihan tykätäkin kun huuliaan lipoi :)

Ja sitten huomasin siinä temmeltäessä, että MEILLÄ NÄKYY EKA HAMMAS YLHÄÄLLÄ! Melkein 3kk siis ehti kulua alahampaiden puhkeamisesta ennenkuin ylös tuli! Johan niitä tässä on ootettukin!

Ja Sintulle aaltoja!! Vähän jo hirvitti, kun sua ei täällä ensin kuulunut. Sitten kovasti vaan toivoin, että ootte päässyt istuinkaupoille ja sen takia sua ei näy päivittämässä tilannetta. Ja niinhän se on ilmeisesti ollut. IHANAA!!! <3 (saako udella, että selviskö patille siis mikä syy?)

Niin ja siis häh... vai leipäkoneella HILLOJA?? :D Ohhoh! Ihme vekottimelta kuulostaa. Saiskohan siihen liitettyä myös sellasen roboimurin? ;)

Jahas, pikkumies taitaa olla hereillä. Moi!
 
Pakko tuulettaa!!! Ihanaa, että Sintulla on asiat hyvin! <3 Mielenrauhaa...ja nyt tulee unikin varmasti paremmin. Toivotaan, että Veera antaa sulle pitkät yöunet.

Piti kommentoida teidän muiden juttuja, mutta uni tulee, eikä ajatus toimi. Ehkäpä ensi kerralla. Viikonloppu meni hujauksessa, eikä paljoa tullut kirjoiteltua, ei vaan ehtinyt, kun piti yksinään huolehtia tuosta pojasta. Huomenna on tuplaneuvola, joten kiireinen päivä luvassa... Pakko pääsä kömpimään iltapesulle ja sitten peiton alle ennen kuin pää kopahtaa väsymyksestä uupuneena pöydän reunaan. Öitä, kaunokaiset!
 
Takaisin
Top