syyskuun supinat!

Eipä ole enää montaa viikkoa laskettuun aikaan ^^

2 vko päästä on synnytystapa arviointi. Hieman jänskättää se. Toivoisin että pystyisi synnyttämään "normaalilla" tavalla. Saa nähdä miten käy kun ei ole minua pituudella yms siunattu. Pituutta minulta löytyy vain pikkasen päälle 150 cm xD

Onko teillä muilla ollut/onko sitä arviointia? :)
 
Voi jestas miten se aika menee. Itsekkin kävin tänään ostamassa pienen pieniä vaippoja. :happy090 Kauheasti en hoitotarvikkeita nyt hanki (rasvoja, talkkia, tms), koska esim. liberokassissa tulee erilaisia näytteitä (ainakin viimeksi), niin niillä pärjää jo hyvän aikaa. :) Lisäksi mulla on esikoisen vanhoja vielä jäljellä, ne kun säilyvät pitkään.
Olen nyt ollut lomalla pari viikkoa, eikä mistään lomailusta tietoakaan! Joka päivä kauheasti menoa, hyvä että ehtii kotona pyykkiä pestä ja tiskit tiskata (vaikka meillä on asianpesukone :laughing002) . Ensi viikoksi onneksi vähän vähemmän suunnitelmia. Miten ihmeessä mä kerkeän tehdä kaiken sen mitä piti, ennen kuin vauva syntyy!? :eek: Kuusi viikkoa aikaa laskettuun. Ja jos tämä tulee vielä ajoissa, niin kuin luulen, niin huh. Toisaalta lasken kaiken tuon la:n mukaan, en halua herättää turhia toiveita, käy muuten aika todella pitkäksi odotella, varsinkin jos menee vielä yli!

En usko, että mulla on nyt tuota synnystapa-arviontia, ainakaan siitä ei ole ollut puhetta. Esikoisesta se oli, ihan vain sen takia, kun olin alle 18v, niin halusivat että käyn synnytyssairaalassa viimisellä lääkärikäynnillä (rv.36). Samalla siellä silloin tekivät sen arvion. Ja mullakin pituutta huimat 157cm, mutta hyvin se esikoinen mahtui tulemaan. Painoi 3620g. :)
 
Kyllä olis tiedossa täällä ainakin synnytystapa-arvio,täällä tehdään kaikille ensisynnyttäjille :) Hieman jänskättää että mitenköhän iso kaveri sieltä on sitten tulossa vaikka ne painoarviotkin on suuntaa antavia :)
 
Mä en yhtään muista minkä painoarvion sieltä silloin sain... Olisko ollut 3800g?? Ja oli tosiaan sen 3620g ja syntyi 39+6. :)
 
Mulla on painoarviot osunu aina nappiinsa :) Ekasta arvio 3.5kg, 3660g oli. Toinen arvio 2,5kg, oli 2440g ja kolmas arvio 2150g, oli 2144g.
 
Takaisin
Top