Syyskuisten plussatestien kuvia

Joo on ollut suht korkeet ja jäänyt niistä seulassakin kiinni. On tää yhtä stressiä koko odotus😅
No niin on 😅. Että sitten kun on vu takana niin seuraavaksi saa stressata ja jännittää sitä NT ultraa… ja ties mitä kaikkea sen jälkeen. Osaispa sitä olla vaan ja ottaa rennosti!
 
Mä tietty heti rupesin kelaan kaikki rypäle raskaudet joissa HCG korkee ja Downin jne. Hitto kun olis jo maanantai🥴
Mulla oli täydellinen rypäleraskaus ja hcg nous juurikin aivan pilviin. Selvisi vasta nt ultrassa. Ei ollu kivaa ku siitä tuli kahden vuoden raskautumiskielto ja sitte hcg.ta vahdattiin silmä kovana laskeeko. Mut en muista että mulla ois ollu samalla tavalla pahoinvointia ei ollu edes vuotoja. Mut tosin on siitä jo se 11 vuotta aikaa.
 
Joo jos varhaisultrasta selviää niin sitten saa ressata vielä kauemmin sinne nt ultraan🙄 Sitten rakenne ultra jne jne😂
Joo, kyllä se huoli alkaa jo positiivisesta testistä, eikä se huoli omasta lapsesta taida loppua koskaan 😅🫣🤔
Meillä onneksi joka kk Ultra helpottamassa tätä huolehtimista 🥰
 
Pakkohan se oli tänään vielä uittaa tikkua kun on välillä vaikea uskoa että oon raskaana. Eihän siitä tässä vaiheessa mitään hyötyä ole, mutta ens viikon pe ultraan on vielä niin pitkä aika. En ehdi edes käymään muina päivinä, että voisin aikastaa sitä. 😣
Vahva plussahan sieltä tuli laimennetusta pissasta. Testiviiva oli vahvempi kuin kontrolli. Pitäis lopettaa tän ajattelu ja nauttia hyvästä olosta...🤦‍♀️😶 nyt siis rv 6+3
 
Takaisin
Top