Syyskuisten plussatestien kuvia

Täällä tänään 5+4 ja dpo25 ja digi näyttää raskaana 2-3, onkohan tää menossa kesken 😭 Eikö sen pitäis olla jo 3+, inseminaatiosta on jo 3 viikkoa ja 4 päivää. Ainut mikä voi olla että ei ollut aamun eka virtsa, mut voiko se muka noin paljon vaikuttaa 🤔
Oon ymmärtänyt et ei kaikki välttämättä edes saa sitä 3+ ku se hcg määrä niin henkilökohtainen 🤔 toki en mee vannomaan mutta en liikaa huolestuisi! Tsemppiä 🥰
 
Oon ymmärtänyt et ei kaikki välttämättä edes saa sitä 3+ ku se hcg määrä niin henkilökohtainen 🤔 toki en mee vannomaan mutta en liikaa huolestuisi! Tsemppiä 🥰
Yritän olla liikaa huolestumatta, mikä on helpommin sanottu kuin tehty 😄 Kiitos tsempeistä 😊
 
Vau mikä viiva tolle dpo:lle! 😊
Jep. Yks km takana 3kk sitten ja silloin oli vain haaleita viivoja, myös yks kierto sen jälkeen oli vain haaleaa viivaa joka ei koskaan vahvistunut eli oisko ollut kemiallinen.

Nyt ahdistaa kun on noin tumma jo 😅🤷🏻‍♀️ jos onkin kaksoset.. yks riittäis 🫣
 
Jep. Yks km takana 3kk sitten ja silloin oli vain haaleita viivoja, myös yks kierto sen jälkeen oli vain haaleaa viivaa joka ei koskaan vahvistunut eli oisko ollut kemiallinen.

Nyt ahdistaa kun on noin tumma jo 😅🤷🏻‍♀️ jos onkin kaksoset.. yks riittäis 🫣
Voisko ovulaatio olla jo muutaman päivän aiemmin ollut? Tai sitten kaksoset 🤪
 
Tänään aamuvirtsasta 3+, viikot 5+5. Eli minun tapauksessa tais olla suuri vaikutus sillä aamuvirtsalla. Olisin ite tehny testin vasta to mut mies patisti tekee tänään ku oli varma että aamun toka pissa ei riittäny nostaa tuohon 3+. 🤭 Nyt loppu testailut.
 

Liitteet

  • IMG_20230103_100107.jpg
    IMG_20230103_100107.jpg
    2.1 MB · Katsottu: 32
Tänään aamuvirtsasta 3+, viikot 5+5. Eli minun tapauksessa tais olla suuri vaikutus sillä aamuvirtsalla. Olisin ite tehny testin vasta to mut mies patisti tekee tänään ku oli varma että aamun toka pissa ei riittäny nostaa tuohon 3+. 🤭 Nyt loppu testailut.
Ihanaa! 🥰

Mä en ihan tajua miten/miksi aina oletetaan että 3+ pitäisi tulla heti 5+0. 🤔 Jos kiinnittyminen on dpo9 (todennäköisin päivä tilastojen mukaan) ja dpo10 tulisi raskaustestiin eka haamu eli hcg olisi silloin 10, niin siitä joka toinen päivä tuplaantuen, hcg arvo ylittäisi 3+ rajan (2753) noin dpo27 (5+6).

Itsekin paineistuin tosta viikkodigin tuloksesta viime raskaudessa ja nytkin kauhulla odotan. 😔 En vielä tiedä milloin testaan uudelleen. "1-2 viikkoa" sain dpo13 (dpo12 en testannut, dpo11 oli nega vaikka pc liuskatesti haamuili jo dpo10).
 
Ihanaa! 🥰

Mä en ihan tajua miten/miksi aina oletetaan että 3+ pitäisi tulla heti 5+0. 🤔 Jos kiinnittyminen on dpo9 (todennäköisin päivä tilastojen mukaan) ja dpo10 tulisi raskaustestiin eka haamu eli hcg olisi silloin 10, niin siitä joka toinen päivä tuplaantuen, hcg arvo ylittäisi 3+ rajan (2753) noin dpo27 (5+6).

Itsekin paineistuin tosta viikkodigin tuloksesta viime raskaudessa ja nytkin kauhulla odotan. 😔 En vielä tiedä milloin testaan uudelleen. "1-2 viikkoa" sain dpo13 (dpo12 en testannut, dpo11 oli nega vaikka pc liuskatesti haamuili jo dpo10).
Näinpä. Näillä kyllä saa lietsottua itsensä paniikkiin jos ei oo oletettu/odotettu tulos. Ekassa raskaudessa joka menikin kesken en seuraillu tällä tavalla. Nyt ehkä luottaa enemmän et kaikki ok ku nuita tehny vaikka eihän se sitä takaa että kaikki menisi hyvin. On se ihmismieli jännä 😄
 
Liityin äsken, tämä kuva otettu 4+5. Tein kyllä useita testejä alkaen jo joulu aatto iltana. Vaikeaa vieläkin uskoa. Mutta uskalsin nyt tulla tänne juttelemaan.
 

Liitteet

  • 2F387CBE-3A47-44C0-ABDE-2906B07E4951.jpeg
    2F387CBE-3A47-44C0-ABDE-2906B07E4951.jpeg
    198.4 KB · Katsottu: 23
Takaisin
Top