syntyneet vauvat

Paljon onnea kaikille!!:Heartred

Aina täällä tapahtuu, kun ei itse ehdi päivän aikana käymään :D
 
Nasulainen: pääsikö vauva ihan vierihoitoon heti kun oli noin pieni? Ja onnea!


pieni mies sai olla reilun 5 min mun sylissä ennen kun hänet vietiin vastasyntyneiden valvontaosastolle punnittavaks ja mitattavaks. Vietti ekan vuorokauden siel tarkkailussa ja siirrettiin seuraavana päivänä lähemmäs kotia Jorviin missä oli viikon välillä sinivalossa maaten. Pääsi viikon ikäisenä kotiin , varmuudeks jätettiin nenämahaletku syömisen turvaamiseksi koska hän yleensä nukahti kesken syönnin ja tossa iässä 34+2 syntyneellä ja tuon painosella on tarkka se päivä ateria määrä. Nyt ens perjantaina otetaan nenämahaletku pois.
 
paljon onnea kaikille vauvan saaneille :Heartred ja paljon onnea myös niille joilla synnytys vielä edessä. Moni on ottanut varaslähdön maaliskuisista :Heartred
 
Onnea jo synnyttäneille ja tsemppiä niille joilla vielä odotusta jäljellä!♡ Mä täällä synnärillä sekavassa välitilassa. :-D Tuntuu, että tämän vuoden maaliskuisista tosi monet, myös niistä jotka eivät ole tällä foorumilla ovat ottaneet varaslähdön jo reippaasti ennen aikojaan. :rolleyes:
 
Onnea kaikille vauvan saaneille!!!

Mulla vielä pitkä aika odotella, joten kiva seurata muiden jännäilyjä :)
 
Viimeyönä (24.2) syntyi meidän tomera neiti, kaikki sujui tosi hyvin ja nyt osastolla lepäillään. Mitat 3662g ja 49cm. Haluaisin kyllä huomenna kotiin kun täällä on aika levotonta... Mutta vointi väsymystä lukuunottamatta hyvä :)
 
Takaisin
Top