Syntyneet tammimussukat <3

Onnittelut kaikille! Meidän murueskimo syntyi eilen pitkän työn tuloksena. Eli sikkuriini/39+4/tyttö/3320g/50cm/alatie imukupilla/ naistenklinikka
 
Hannan / 15.1 / 40+1 / tyttö / 3270g / 48 cm / alatie

Onnittelut kaikille vauvan saaneille.
 
Onnea Hemppa, sikkuriini ja Hannan ! :) Omaa vielä odotellaan... kai se vuoro joskus tulee... :D
 
Onnea Hemppa, sikkuriini ja Hannan. Vitsit näitä vauvoja nyt tulee liukuhihnalta, paitsi tää oma :D.
 
Onnea  pumpkin, Brainfreeze, Tinttura, Susq87, Hemppa ja Sarppiainen  Jopas täällä on jo moni synnyttäny...oispa jo oma vuoro :P 
 
Onnea viimesillekin synnyttäneille!

Mä luin tuosta nuo synnytyskertomukset tosi tarkkaan nyt ja näin keskellä yötä, kun 00.00 tänään alko supistukset ja niitä kesti tunnin säännöllisesti välit 3 min (2,5-3,5 min) ja supistuksen kesto aina ka 35 sek (30-40 sek). Yhdeltä supistukset loppu kun seinään ja nälkä palas, joten lähdin syömään joskus puol tuntia sitten... ja nyt oon tässä selaillu nettiä ja ettiny et pitäskö lähtee vai eikö. Supistusten välillä tuli aina tosi hyvänolontunne, niinkun ennenvanhaan urheillessani - adrenaliinia ym. hyvänolon hormooneja... hm...

Omituista on nyt se, että junnu yleensä aktiivinen iltasin 21-24 ja sit rauhottuu ja saan unesta kiinni. Nyt ollu aktiivinen illan ja sit yöllä alko ne supparit ja sit junnu on edelleen aktiivinen..... hm...

Kun siis aika monesta paikasta luin, että suppareita ja kipeitä sellasia pitäs tulla ainakin se 2 tuntia säännöllisesti, että kannattaa lähteä sairaalaan?

Oon pitkänmatkalainen, tunti kestää sairaalaan kuiteskin ja neuvolatäti ja kysissä kovasti sanovat, että voin synnyttää suht nopeaan, kun on "synnyttäjän lantio".. että hm......... Mut sit onko mun kipukynnys sit niin kova mahan suhteen, että kestän kovempaakin kipua kun ei ne supistukset musta olleet mitään tajunnanräjäyttäjiä? Mut ei ne olleet enää niitä Braxton Hixejäkään.......

Mitähän mä vielä täällä kelailen.. taidanpa soitella kysiin, jos ne vaikka antas faktaa...... :& Kukaan oo ees hereillä :D

Okei.. kuulumisiin.. saattaa olla että oon huomenna ihan normisti linjoilla tai sitten en.
 
Moi!

Kirjottelen vaikka tonne synnytystä ennakoivia oireita palstalle. :) Heh.. ei tullu lähtöä vielä, mut oli aika liskojen yö... pergee, jos tällästä kestäs vaikka kaks viikkoa.. mut ei sitä koskaan tiedä.
 
Täällä on kanssa pienokainen tullut maailmaan. En ole pitkiin aikoihin ollut täällä linjoilla kun on ollut niin paljon kaikkee muuta. Mutta ilmotanpa nyt kuitenkin vaavin tällekin listalle kun olen tuolla laskettuaika-listallakin. :)
Eli
Amali@ / 10.1. / 39+2 / poika / 3150 g / 49 cm / alatie
 
tyttönen81 / 13.1 / 39+2 / tyttö / 3320g / 49 cm / suunniteltu sektio (poikkitila)

Tänään päästiin tytön kanssa kotiin ihmettelemään perhearkea. Saas nähdä meneekö eka yö valvoessa..zzZZZzzzz..

Onnea kaikille!!
 
Onnea taas vauvan saaneille!! Täällä edelleenkin yhtenä kappaleena varmaan vielä ens viikkoon huoh!:/
 
Onnea jälleen vauvautuneille Amali@, heidu ja tyttönen81 ! Täällä ei mitään muuta, kuin järkyttävät kivut liitoksien takia kai... Ehkä ensi viikolla täälläkin vauva :)
 
Onnea paljon myös lopuille synnyttäneille, elieli ainakin:
tyttönen81, -heidu-, Amali@, Miu, Hemppa, Hannan, Sarppiainen, Susq87 ym. aiemmin synnyttäneet tietysti! :)

Mulla kuitenkin syntyy tietysti helmikuun puolella, kun niin kovasti väittivät että vaikka eka ja että syntys kuulemma tammikuulle.. Pääasia että on terve ja eiköhän kaikki mene ok, vaikka syntys vasta käynnistykseen.
 
Takaisin
Top