Syntyneet lokakuiset

Meille syntyi ihana pieni tyttö 4.10. (rv 39+4) klo 4.06 :Heartred Kokoa neidillä oli 3040 g ja 49,5 cm. Olihan tuo melkoinen ylläri kun olin ihan psyykannut itseni siihen että varmasti menee laskettuun aikaan tai yli, mutta hän päättikin sitten ilman mitään ennakkovaroituksia saapua ihan ajoissa :grin

Onnea muille vauvansa saaneille!
 
Taas tapahtuu. Onnea ElleNora ja tipitii! Haikara lentelee nyt ahkerasti tuoden lokakuun pieniä ihmeitä.:wav Tipitii, eikös meillä ollut sama laskettu aika. Saan näköjään odotella vielä vähän kauemmin. Sinä sait täysikuun lapsen :)
 
Muokattu viimeksi:
tipitii: Perässä hiihdetään vielä :) No se kuu on nyt virallisesti 8.10 ihan täysi mutta kyllä jo 7.10 näytti ihan täydeltä pallolta ja katselin kuuta ja mahaani jo 6.10 miettien että alkais tämä minunkin pallo jo täältä tulla :)
 
Voi tylsyyyyyyyyyysssss!!! Ei mitään tekemistä, ulkona tulee kaatamalla vettä ja kaikki on töissä! On niiiiin tylsää... pari päivää meni jo ihan jees itekseen kotonakin käymättä missään, mutta nyt aaarrrghh.

Ystäväni totesikin mulle että olen "ihmisihminen" enkä tosiaan välttämättä oikein ikinä tule viihtymään itekseni. Mun veli on tismalleen samanlainen. Ollaan kumpikin aina menossa ja seurassa. Tulisi jo vauva pian, ihan vuodelta tuntuvia nää viikot! Ja niiiiiiin lähellä ollaan.

Tekisi mieli ruikuttaa ja itkeä kuin pikkulapsi!
 
Onnea tipitii ja ellenora :D

Hassua, tänään sit on alkanut tuntumaan aika mielenkiintoisia tuntemuksia... mä en silti osaa sanoa, et onko nää nyt supistuksia, mut pirun kipeetä tekee. Mitään säännöllisyyttä ei ole, joten ei tässä minnekään synnärille olla vielä lähdössä... selkä ja reidet ihan jumissa, maha näyttää piukeelta, mutta roikkuu tuolla polvissa (ei nyt ihan mut, aika maksimissa ollaan). En usko, että tarttee rv 42+ ootella, varmaan aika lähelle laskettua päästään.
 
Carnie oikein paljon onnea! Todella hyvänkokoinen poika. Saa nähdä olenko minä jo kohta seuraavana synnyttämässä :)
 
Onnea taas kaikille vauvansa saaneille! :Heartred
Itsellä LA vasta 28.10 ja tuntuu että menee varmaan ylikin :D
Mut ei se mitään, luulisin jo kuukauden päästä vauva kainalossa olevan.
 
Carnielle onnittelut :)

Harmi kun ei olla saatu sitä "listaa" aikaseksi kuten muissa kuukausissa, pysyis paremmin kärryillä monta on jo tupsahtanut. En uskalla ottaa vastuuta päivityksestä...
 
Takaisin
Top