Syntyneet Lokakuiset. <3

Keskustelun 'Laskettu aika lokakuussa 2017' aloitti Susqi, 13 elo 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Susqi Tuttu foorumilla

Tämmöinen valmiiksi kun viikot vähenee! :)

päivä/RV/Nimimerkki/paino/pituus/sukupuoli/synnytystapa
    • Tykkää Tykkää x 4
  2. kullerva Peruskäyttäjä

Hui! Minä jo säikähdin että joko joku on synnyttänyt! Mutta kohtahan noita tosiaan alkaa tulemaan! :)
    • Tykkää Tykkää x 4
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  3. Nuppu_1 Tuttu foorumilla Lokamammat 2017

Mutta tosi mahtavaa jos kukaan ei ole vielä synnyttänyt! :) edellisellä kerralla meidän ryhmässä ensimmäinen taisi syntyä 26+jotain ja painoi 600 g ja vähän päälle. Vissiin hän siitä kuitenkin ihan hyvin lopulta selvisi mutta koko ajan itseä vähän kauhistuttanut että milloin ekat uutiset tulee. Muistan vieläkin ne kylmät väreet mitä silloin pari vuotta sitten sain kun luin siitä syntymästä.

Tsemppiä kaikille ettei tätä keskustelua vielä hetkeen tarvitsisi varsinaisesti avata :)
    • Tykkää Tykkää x 6
  4. sanmarie Ihastunut foorumiin Lokamammat 2017

Kyllä itsekkin säikähdin, että nytkö se ensimmäinen on tullut mutta ei onneksi vielä :grin
  5. HuliVili Tuttu foorumilla Lokamammat 2017

Samaa säikähdin kuin muutkin :D Toivotaan ettei ihan vielä listaa aloiteta täyttämään
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  6. Susqi Tuttu foorumilla

Nopeesti kyllä aika menee ja nelisen viikkoa alku päällä siihen ku vauva on täysiaikainen. :)
  7. Windfall Peruskäyttäjä Lokamammat 2017

Huh, pidetäänpä nyt vielä vauvat ja mölyt mahassa itse kukin!
  8. Lilja87 Rakastunut foorumiin Lokamammat 2017 Syyskuunmammat 2015

Mä kans just huvikseni kurkin elo- ja syyskuisista syntyneitä, ni sit täälläkin on jo tällänen ketju!:eek::shy:
  9. HoosiAnna Tuttu foorumilla

Mä olen osastolla parhaillaan kortisonipiikki kankussa valmistautumasaa siihen, että jos joudutaan viikon sisään käynnistämään. Verenpaineet ei laske vaikka mua doupataan ihan urakalla.
    Mielellään ketjun saa kyllä korkata joku, jolla laskettu aika on ennen mua.

Muokkausta sen verran, että ei siis alta kuukauden tarvis kuitenkaan tulla kenenkään syntynyt ilmoitusta. (Kaksisodottajista en tiedä mikä on realistinen tavoite) Mäkin toivoisin pääseväni sinne viikolle 39.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 12
    Last edited: 19 elo 2017
  10. Aaria Addikti Lokamammat 2017 Syyskuunmammat 2015

Oho, milloin sulla onkaan laskettu? Toivottavasti viel paineet rauhoittuiskin..! Tsemppiä joka tapaukses hurjasti sinne osaston puolelle!
    • Tykkää Tykkää x 1
  11. Miitu Naimisissa foorumin kanssa Lokamammat 2017 Marraskuunmammat 2015

Hurjasti tsemppiä HoosiAnna!
    Toivottavasti paineet saataisiin vielä laskemaan.
    • Tykkää Tykkää x 1
  12. HoosiAnna Tuttu foorumilla

Mulla on nyt 33 viikkoa täynnä, eli lokakuun 6. päivä on la. On menny kyllä itsellä jo usko, että paineet laskis kun ne on lääkkeistä ja levosta huolimatta 180/110 hujakoilla. Kaikki muut testit on ihan kunnossa, paineet on ainoa ongelma.
  13. Kaari Rakastunut foorumiin Lokamammat 2017

Hui HoosiAnna, on kyllä tosi korkealla paineet :( Toivottavasti kaikki menee kuitenkin hyvin, ja hyvä kun olet sairaalassa, tsemppiä!
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. Hellu<3 Tuttu foorumilla

Hui, onpa korkeat paineet! Mä kun luulin että mun 157/100 olisi korkea :D Tosiaan mulla taitaa tänään selvitä raskausmyrkytysdiagnoosi ja jos se sitä on, niin voi olla vauvat otetaan sektiolla pihalle lähitulevaisuudessa. Tosin en mäkään haluaisi olla ensimmäinen tällä palstalla, koska la olisi vasta 18.10.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 5
  15. Kutjalaura Peruskäyttäjä Lokamammat 2017

Tsemppiä Hoosianna. Toivottavasti vielä paineet tasaantuis.
  16. Aaria Addikti Lokamammat 2017 Syyskuunmammat 2015

Joo molemmille HoosiAnnalle ja Hellulle isot tsempit tuleviin käänteisiin! Onneks kuitenkin jo hyvät viikot, vaikka vielä joutais mahassa toki vauvat kasvaan. Mutta on kyllä aikamoiset paineet!
  17. Miitu Naimisissa foorumin kanssa Lokamammat 2017 Marraskuunmammat 2015

Hellulle ja pienokaisille myös tsempit! <3

Tosiaan hyvillä viikoilla jo ollaan vaikka soisi pienten vielä saavan kasvaa siellä masussa.
  18. Hellu<3 Tuttu foorumilla

Kiitos tsempeistä! Nyt olen osastolla tarkkailussa, toivottavasti jäisi kuitenkin vaan parin päivän keikaksi.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 8
  19. sanmarie Ihastunut foorumiin Lokamammat 2017

Tsempit täältäkin hoosiannalle ja hellulle <3
    • Tykkää Tykkää x 1
  20. Inkeri_ Tuttu foorumilla Lokamammat 2017

Täältäkin tsemppiä HoosiAnnalle ja Hellulle! Toivotaan että vauvat malttaisivat vielä!
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu