Syntyneet Lokakuiset. <3

Mutta tosi mahtavaa jos kukaan ei ole vielä synnyttänyt! :) edellisellä kerralla meidän ryhmässä ensimmäinen taisi syntyä 26+jotain ja painoi 600 g ja vähän päälle. Vissiin hän siitä kuitenkin ihan hyvin lopulta selvisi mutta koko ajan itseä vähän kauhistuttanut että milloin ekat uutiset tulee. Muistan vieläkin ne kylmät väreet mitä silloin pari vuotta sitten sain kun luin siitä syntymästä.

Tsemppiä kaikille ettei tätä keskustelua vielä hetkeen tarvitsisi varsinaisesti avata :)
 
Kyllä itsekkin säikähdin, että nytkö se ensimmäinen on tullut mutta ei onneksi vielä :grin
 
Samaa säikähdin kuin muutkin :D Toivotaan ettei ihan vielä listaa aloiteta täyttämään [emoji173]️
 
Nopeesti kyllä aika menee ja nelisen viikkoa alku päällä siihen ku vauva on täysiaikainen. :)
 
Huh, pidetäänpä nyt vielä vauvat ja mölyt mahassa itse kukin!
 
Mä kans just huvikseni kurkin elo- ja syyskuisista syntyneitä, ni sit täälläkin on jo tällänen ketju!:eek::shy:
 
Mä olen osastolla parhaillaan kortisonipiikki kankussa valmistautumasaa siihen, että jos joudutaan viikon sisään käynnistämään. Verenpaineet ei laske vaikka mua doupataan ihan urakalla.
Mielellään ketjun saa kyllä korkata joku, jolla laskettu aika on ennen mua.

Muokkausta sen verran, että ei siis alta kuukauden tarvis kuitenkaan tulla kenenkään syntynyt ilmoitusta. (Kaksisodottajista en tiedä mikä on realistinen tavoite) Mäkin toivoisin pääseväni sinne viikolle 39.
 
Muokattu viimeksi:
Oho, milloin sulla onkaan laskettu? Toivottavasti viel paineet rauhoittuiskin..! Tsemppiä joka tapaukses hurjasti sinne osaston puolelle!
 
Hurjasti tsemppiä HoosiAnna!
Toivottavasti paineet saataisiin vielä laskemaan.
 
Mulla on nyt 33 viikkoa täynnä, eli lokakuun 6. päivä on la. On menny kyllä itsellä jo usko, että paineet laskis kun ne on lääkkeistä ja levosta huolimatta 180/110 hujakoilla. Kaikki muut testit on ihan kunnossa, paineet on ainoa ongelma.
 
Hui HoosiAnna, on kyllä tosi korkealla paineet :sad001 Toivottavasti kaikki menee kuitenkin hyvin, ja hyvä kun olet sairaalassa, tsemppiä!
 
Hui, onpa korkeat paineet! Mä kun luulin että mun 157/100 olisi korkea :D Tosiaan mulla taitaa tänään selvitä raskausmyrkytysdiagnoosi ja jos se sitä on, niin voi olla vauvat otetaan sektiolla pihalle lähitulevaisuudessa. Tosin en mäkään haluaisi olla ensimmäinen tällä palstalla, koska la olisi vasta 18.10.
 
Joo molemmille HoosiAnnalle ja Hellulle isot tsempit tuleviin käänteisiin! Onneks kuitenkin jo hyvät viikot, vaikka vielä joutais mahassa toki vauvat kasvaan. Mutta on kyllä aikamoiset paineet!
 
Hellulle ja pienokaisille myös tsempit! :Heartred

Tosiaan hyvillä viikoilla jo ollaan vaikka soisi pienten vielä saavan kasvaa siellä masussa.
 
Kiitos tsempeistä! Nyt olen osastolla tarkkailussa, toivottavasti jäisi kuitenkin vaan parin päivän keikaksi.
 
Takaisin
Top