Synnytystapa-arviointi

Mulla on otettu kans ylimääräsellä neuvolalääkäri käynnillä tuo streptokokki näyte josks sillon 35 viikon paikkeilla.. Mitään siinä ei näkynyt ja nyt lauantaina katsoin polilla että kätilö otti tikut jo valmiiksi mutta ei kuitenkaan ottanut, ilmeisesti huomasi että se on otettu tuolloin jo.. Ainakaan ei sanonut että ottaa sen eikä mieskään sanonu että oliko se pumpulitikkusa kans koittelemas, sen muistan siitäkin että kipeää otti kun koitti kohdunsuun tilanteen. Aika ronskilla otteilla siis teki..Itse tietenkin unohdin sen siinä kun sitten kun laitettiin käyrille..
 
Multa ei oo otettu streptokokkinäytettä, eikä siitä oo ollut mitään puhettakaan missään vaiheessa. Tänään sain kuulla, että mulla on synnytystapa-arvio ensi viikolla, kun menen äippäpolille ultraan kasvukontrollin takia. Muuten ois kuulemma otettu ensi viikolla neuvolalääkärille tuohon arvioon, mutta koska tuo ultra sattuu tohon samaan aikaan, niin kuulemma katotaan siellä sitten. Ultralla näkeekin ehkä sit paremmin, ettei tarvi pelätä mitään hirveää alapään ronkintarääkkiä, hope soemoticon
 
Höh, aika jännä juttu... miksiköhän multa otettiin se... En ainakaan tiedä kuuluvani mihinkään riskiryhmään :D
 
Takaisin
Top