Syke

Nuura

Silmät suurina ihmettelijä
Mielenkiinnosta mitä teillä on ollut pikkuisilla sykkeet?

Olin itse eilen neuvolassa kuuntelemassa sydänääniä ja syke oli 168, RV 11+4 oli eilen :)
 
Meillä syke oli 14+0 150. Huomenna uudestaan neuvolaan kun oltiin viimeks väärään aikaan siellä, mutta päästiin kuitenki nopeesti kuunteleen sykkeet :happy:
 
Neuvolassa 8.3 oli 150-160 (14+3) syke ja eilen (15+1) ku kokeilin dopplerilla ni sain 151-155 välillä sykkeet.
 
148 oli meillä nt-ultrassa. Eikös pojilla usein ole matalammat sykkeet? Mulla on meinaan ihan semmonen olo et poika tulloo! :)
 
Olis mielenkiintoista kuulla, että miten tämä sanonta on pitänyt paikkaansa niillä, jotka eivät odota esikoistaan? Onko sykkeillä perää vai meneekö ihan fifty-fifty.
 
Nt ultras syke oli ~170 (rv12+2) ja eilen neuvolassa oli ~150 (rv 13+4). Kai siihen moni asia vaikuttaa. Eiks ne laske kuitenki vähän synnytystä kohti mennessä? Eli aluks nopeemmat vai oonko taas käsittäny jotain väärin :hilarious:
 
Esikoisen aikaan sykkeet oli 135-145 -> poika tuli
Nyt 150-160 ja muutenkin aika erilaiset olot, ehkä siitä syystä juurikin tyttövibat.
 
Tänään syke neuvolassa (16+5) noin 150, nt ultrassa vk 12 syke huiteli 160 pinnassa. Meinasi neuvolassa tänään että vauva nukkui kun oli aika paikallaan koko ajan [emoji42]
 
Meillä syke tänään neuvolassa 145 eli aika tarkkaan sama ku mitä kotona saanut dopplerilla
 
Tänään neuvolassa oli sykkeet 165.
Oliko se niin, että tytöillä korkeemmat sykkeet!? :p
 
Takaisin
Top