Sydänäänisovellus

noor1s

Jostain jotain jo tietävä
Huomasin, että AppStoressa on sovelluksia, joilla voi kuunnella vauvan sydänääniä. Oli tarkoitettu käytetty rv 20 eteen päin. Onko jollain kokemuksia näistä?
Kokeilin yhtä, vaikka oon vasta 13+4. Kuului ihan hiljaa ja sitten muut mahaäänet peittivät sen. :wink Kuulokkeetkin oli tosi huonot ja rätisivät, joten pitää vielä kokeilla oikeaan aikaan ja hyvillä kuulokkeilla.
 
Minä ostin itelle kotikäyttösen dropplerin…oon sillä viikosta 13 asti kuunnellu sydänääniä, ja todella hyvin kuuluu…todella tyytyväinen oon ollu…hintakaa ei ollu ku alle 40…Saa ihan vapaasti vaikka joka päivä tarkistella että masussa kaikki hyvin…suosittelen kyllä…Itellä varsinki auttanu ku takana keskenmeno..rauhottaa kummasti...
 
Noor1s, määkin noita kattelin ennen oikean dopplerin ostoa, mutten vakuuttunut niiden luotettavuudesta ja toimivuudesta :D "miten muka puhelimella voi"... Niin siks päädyin ostaan UnBornHeart merkkisen iphoneen kytkettävän laitteen. Kuuntelin eilen ekaakertaa 13+5, ja kuulu hyvin eikä mitään taustamelua juuri ollut! :))
 
59,90 verkkokauppa.com, sieltä sai pienimmilä toimityskuluilla (2,90€ pakettiautomaattiin) joten tilasin sieltä. Hurjan nopea toimituskin oli, 2vrk. :)
 
Takaisin
Top