Sydänäänet

malin

Vauhtiin päässyt keskustelija
Millä viikoilla teillä on kuumtu sydänäänet neuvolassa?

Me ku oltii ultrassa siinä 12 viikon tienoilla ni näky kyllä sydän sykkivänmutta ei saatu kuulla, oli kiire.. Ja neuvolassa viikolla 14+4 ni terkka ei löytäny mitää sydän ääniä..
 
Meillä kuunneltiin ekan kerran neuvola-lääkärillä rv. 15+2 ja kuului :)
 
Mä olin hakemas sokerimittaria 13+6 niin neuvolantäti sanoi että ei kuulu edes nuon pienillä viikoilla..neuvola on sitte 17+3 ja toivottavasti silloon kuuluus:-D vois arvuutella kumpi tulossa..esikoisesta sykkeet 155/160 aina joka käynnillä ja sisko sano että se on tyttö:-D ja niin se oli..
 
Meillä kuunneltiin tokassa neuvolassa 14+5 ja hyvin kuului syke 155 neuvolan museoaikasella dopplerilla. Nt-ultrassa saatiin myös hetki kuunnella sydänääniä pikku bonuksena 12+5. Tästä lähin kuunnellaan meilläpäin joka neuvola- ja lääkärinkäynnin yhteydessä sykkeet :happy:
 
Meillä kuunneltiin neuvolassa rv 9+5 ja rv 16+0, ja molemmilla kerroilla löytyi nopeasti sykkeet.
 
Meilläkin kuunneltiin ekan kerran rv9+4 ja rv14+2 sekä hyvin löytyi heti sykkeet vaikka laite olikin neuvolassa ihan kivikautinen!
 
Minulla on kotidoppler, oon kuullu sä:t useamman viikon. Kuuntelen noin kerran viikossa, tällä viikolla ekaa kertaa sellanen kunnon naputus, aiemmin sellanen suhina vivahde ollut (istukka edessä). Ensi viikolla lääkärineuvola, ehkä siellä kuunnellaan..
 
Takaisin
Top