Syöttötuoli

Me ostettiin brittonin syöttötuoli, varmaankin sama kuin mirrillä. Musta se on ihan loistava, kun sitä voi käyttää vähän sitterin tapaan jo nyt ennen kuin vauva osaa istua. Sattui vielä löytymään edullisesti käytettynä lähistöltä.
 
Meillä meni suunnitelmat vähän uusiksi. Alun perin oli suunniteltu stokken steps, mutta sen jalat menee tosi leveälle. Taidetaan päätyä kans tripp trappiin vauvatuella ja playtraylla.
 
Ite olisin halunnut perinteisen suomalaisen (se semmonen puinen mikä muistuttaa pinnatuolia) mut en tiiä mistä hakea ja täytyy käydä pian hakemassa joten mies tuli siihen tulokseen että hakee meille ikeasta blåmes tuolin.. En pidä siitä mutta parempi sekin on kuin tuo antilop! :p
 
Miksi nykyään suurin osa syöttötuoleista on liian matalia normaalikorkuisen ruokapöydän ääreen? Mitään kallista tripp trappia en osta mutta käytettynäkin on surkeasti vaihtoehtoja täällä päin. Täytyy varmaan pientä matkaa harkita.
 
Me ostettiin käytettynä perinteinen syöttötuoli, se taitettava malli jonka saa pöydäksi ja tuoliksi. Mielestäni tosi söpö ja maksoi vain pari kymppiä.
 
Meillä on myös sellainen perinteinen, olikohan kotimainen.. on vielä varastossa mutta varmaan kohta haen ja kokeilen miten tyttö istuu siinä. Tein esikoiselle siihen tuoliin pehmusteet, leikkasin äitiyspakkauksen patjasta palat ja ompelin suojakankaat niihin.. ja olen heittänyt ne menemään, vähän nyt harmittaa.. Kun oli tarkoitus että ostaisin toisenlaisen tuolin tytölle mutta taidan pitää tuon, ihan hyvä se on..
 
Minä ostin käytettynä vanhanmallisen syöttötuolin ja löysin vielä siihen pehmusteenkin puistokirppikseltä :Heartred Juhannuksena poika röhnötti syöttötuolin laitoja vasten mut tällä viikolla kun kokeilin niin istui kuin kirkon penkissä selkä suorana ja korjasi asentoa itse koko ajan :D Johan kehittyi nopeasti sekin taito, kun oltiin käyttämättä syöttistä.
 
Takaisin
Top