Syödäänkö teillä runebergintorttuja?

Syöttekö runebergintorttuja?

  • Kyllä, koko perhe

    Äänet: 4 28.6%
  • Vain aikuiset

    Äänet: 2 14.3%
  • Ei

    Äänet: 5 35.7%
  • Muu vastaus

    Äänet: 3 21.4%

  • Kaikki äänestäjät
    14

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Koska on Runebergin päivä tämä lienee varsin ajankohtainen kysymys. Syödäänkö teillä siis runebergin torttuja? Pidättekö niistä?

Itse olen niiden kanssa vähän kaksijakoinen. Ei ne pahoja ole, mutta on niitä paljon parempiakin herkkuja. Kyllä niitä sen yhden vuodessa ihan mielellään syö, mutta siihen se jää. Tai tänä vuonna muutaman pienen, sillä kaupassa tuli vastaan kuuden minitortun paketti, minkä ostin. Syödään se pojan kanssa. Hänkin siis saa osansa, mutta olen iloinen ettei se osa ole kokonainen iso torttu. Mies ei ainakaan tänä vuonna syö keliakian vuoksi. Varmasti niitäkin saa gluteenittomina, mutta kun kysyin ennen kauppareissua ostanko hänelle, hän ei halunnut. Flunssallakin kyllä saattaa olla osuutensa asiassa.
 
Mä teen joka runebergin päivä punssittoman runeberginkakun. Tähän on niinkin hyvä syy kun meidän likan synttärit jotka on tänään :) tästä tullut perinne, herkullinen sellainen :p
Alkollisista leivonnaisista en tykkää mutta alkoton on hyvää:p
 
Mä niin rakastan Runebergintorttuja.. olen kyllä tosi tarkka niiden kanssa. Ainoastaan Fazerin käy.. muitakin maistanut, mut ei ole omaa suuhun.. tälle vuodelle olen syönyt jo 3 torttua :smiley-angelic006:thumright muutkin perheestä kyllä syö sen yhden tortun per vuosi jos kerkeävät laughing7

Ja tokaluokkalainen oli aivan sitä mieltä, että Runeberginpäivä pitäisi olla vapaa koulusta :notworthylaughing7
 
Ei oo mitään omia tai perheen herkkuja, joskus kuitenkin tullut leivottua ja jos jossain on tarjolla niin voi yhden syödä.
 
Kyllä sitä joka vuosi tulee vähintään yksi torttu syötyä, vaikka ei se ihan leivosten aatelia ole.
 
Minulle omat Sorttiinan vegaaniset, miehelle Lidlistä Deluxen tortut. En ole yli vuosikymmeneen syönyt, maistui kyllä paremmalta kuin penskana!
 
Yleensä syödään. Tänä vuonna kaksivuotias syö, minä en, koska raskaana kaikki makea maistuu äklömakealta.
 
Itse olen niiden kanssa vähän kaksijakoinen. Ei ne pahoja ole, mutta on niitä paljon parempiakin herkkuja. Kyllä niitä sen yhden vuodessa ihan mielellään syö, mutta siihen se jää. Tai tänä vuonna muutaman pienen, sillä kaupassa tuli vastaan kuuden minitortun paketti, minkä ostin.

Pakko sanoa että nuo minirunebergintortut on parhaita runebergintorttuja, mitä olen ikinä syönyt. :hungry: Koostumus oli turhan hajoava, mutta maulle täysi kymppi.
 
Meillä kyllä syödään ruunareita :joyful: aiemmin niitä tuli jopa joskus itsekkin tehtyä mutta ei enää viime vuosina. Tänäkin vuonna oon ostanu niitä kotiin varmaan kolmesti :)
 
Takaisin
Top