Sukupuoliarvio rv 13

Emery13

Kommentoinnin ninja
Kesämammat 2016
Toukomammat 2018
ihan mielenkiinnosta vielä kysyn kun kaikki suomenkielinen aiheesta menee useamman vuoden taakse, ainakin mitä itse olen löytänyt.
Sain tosiaan lääkäriltä sukupuoliarvion rv 13 ja mielenkiinnosta haluaisin kuulla kokemuksia onko pitänyt paikkansa näin aikainen arvio! Tiedän että monille arvioita annettu :)
Ja tiedän myös että viikot aikaiset jne mutta ihan uteliaisuuttani kyselen.

Eli onko rv 12-14 annetti sulupuoliarvio mennyt oikein vai onko kenties rakenneultrassa todettu toiseksi?

Kiitos jos kerrot kokemuksesi :)
 
Eiköhän ne aika hyvin paikkansa pidä (varsinkin poika veikkaukset), jos joku vaan suostuu noin aikaisilla viikolla kertomaan. Itselleni poikaraskauksissa sain arviot jo rv 12+ ja paikkansahan ne pitivät. Tytöstä ei veikkailtu noin aikaisilla viikoilla mitään... Uudessa raskaudessani asun eri kaupungissa, joten arvailutkin jäi saamatta...

Saksassa asuvalle ystävälleni kerrottiin paikkansapitävä sukupuoli (poika) rv 13 tai 14. Hän kyllä sanoi, että siellä on ihan yleinen tapa niinkin aikaisin kertoa sukupuoli, myös siis tytöistä.

Minä ainakin uskon yhtälailla alkuraskauden arvioon kuin myöhäisempäänkin. :)
 
Tiedän tapauksen, jossa povattiin "varma poika" ja väärin meni.
 
Mulla viime raskaudessa nt-ultrassa ultraaja sanoi että jos pitäis sukupuolta veikata sanoisi tyttö ja paikkansa piti. :)
 
Noilla viikoilla (jos ootte nähny kuvat) nii pitää olla aika hyvä näkö, että erottaa kumpi on. Pimpsa ja pippeli, kun näyttää noil viikoilla melko samanlaisilta.

Meillä päin ei edes arvailla vaik pyytäisi ultraajaa kattomaan, kun nii epävarma. Vasta rv20-24 ultrassa kertoo kysymättäkin :)
 
No itsellä piti paikkansa tai siis ainakin samat varusteet havaittiin r-ultrassa. Synnyttyään sen sitten näkee 100% mutta aiemmista jos on pussit ja pippeli näkynyt niin kyllä on poikana pysynyt :)
 
Käytiin rakenneultrassa viikoilla 21+4 ja sanottiin että ei täällä ainakaan vehkeitä näy.. Sanoi sitten meille että häpyhuulet näkyisi kuvassa. Huomenna tulee 30 raskausviikkoa täyteen :) laskettu aika on 06/06/2016 toivotaan että sieltä tyttö tulisi :) kuitenkin on vielä synnytystapa arviointi 17.5 että varmaan siellä varmistuu sitten paremmin :)
 
Takaisin
Top