Sukupuoli? :)

häyde91

Vauhtiin päässyt keskustelija
Kumpaas omalle vauvallenne veikkaisitte? :) Itse ainakin uskon odottavani poikaa. 
 
Näistä päättelin että poika tulossa :D

Tyttö vie äitinsä kauneuden.
POIKA

Poikamaha on pyöreä ja edessä, tyttö leviää joka suuntaan.
POIKA

Poikaviiva on tummentuma, joka ulottuu hävystä navan yli, tyttöviiva jää navan alle.
TYTTÖ

Poikaa odottava himoitsee suolaista, tyttöä odottava taas makeaa. 
POIKA

Pojan kanssa ei ole pahoinvointia, tytön kanssa kyllä.
TYTTÖ

Vilkas sikiö on poika, rauhallisempi sikiö on tyttö.
POIKA

Jos sänky on oveen nähden poikittain tulee tyttö. Jos pitkittäin, niin poika tulee.
POIKA

Mikäli raskausaika on vaikea, lapsi on ilman muuta poika.
POIKA

Poika aiheuttaa närästystä.
POIKA

Äidin jalkojen kylmeneminen ennustaa poikaa, samoin kuin isän lihominen raskauden aikana.
POIKA

Jos rinnat kasvavat heti raskauden alussa, on odotettavissa tyttö.
TYTTÖ

Tyttö tekee äidistään kiukkuisemman, poikaa odottava pysyy tyynenä.
POIKA

Mites teillä? :D
 
Esikoista odottaessa oli alusta asti ihan poika olo. Vaikka ehkä salaa pikkasen toivoin että olis ollu tyttö niin sata varmasti tunsin luissa ja ytimissä että poika sieltä tulee :D

Nyt taas on ihan tyttö olo vaikka tällä kertaa ehkä haaveilin toista poikaa mutta saas nähdä... Uskon että viimeistään sykkeistä voin päätellä kumpi se on! Ja tottakai kumpi vaan on tervetullut :)

Aiotteko muuten ultrassa kysyä kumpi tulee vai jännäättekö loppuun asti? emoticon
 
Tyttö vie äitinsä kauneuden.
Näillä viikoilla ei pysty sanomaan vielä.

Poikamaha on pyöreä ja edessä, tyttö leviää joka suuntaan.
Näillä viikoilla ei pysty sanomaan vielä.

Poikaviiva on tummentuma, joka ulottuu hävystä navan yli, tyttöviiva jää navan alle.
Näillä viikoilla ei pysty sanomaan vielä.

Poikaa odottava himoitsee suolaista, tyttöä odottava taas makeaa. 
Näillä viikoilla ei pysty sanomaan vielä.

Pojan kanssa ei ole pahoinvointia, tytön kanssa kyllä.
TYTTÖ

Vilkas sikiö on poika, rauhallisempi sikiö on tyttö.
Näillä viikoilla ei pysty sanomaan vielä.

Jos sänky on oveen nähden poikittain tulee tyttö. Jos pitkittäin, niin poika tulee.
TYTTÖ

Mikäli raskausaika on vaikea, lapsi on ilman muuta poika.
Näillä viikoilla ei pysty sanomaan vielä.

Poika aiheuttaa närästystä.
Näillä viikoilla ei pysty sanomaan vielä.

Äidin jalkojen kylmeneminen ennustaa poikaa, samoin kuin isän lihominen raskauden aikana.
Näillä viikoilla ei pysty sanomaan vielä.

Jos rinnat kasvavat heti raskauden alussa, on odotettavissa tyttö.
TYTTÖ

Tyttö tekee äidistään kiukkuisemman, poikaa odottava pysyy tyynenä.
Näillä viikoilla ei pysty sanomaan vielä.

Eli tämän perusteella vähän vaikea arvioida kun niin alussa mennään. Monet noista selviää vasta viikkojen päästä. Mutta kovin mulla on samanlaiset alkuoireet kun tätä viimeisintä (tyttöä) odotin..saas nähä.
Me kyllä kysytään ultrassa sitten kumpaa veikkaa :)
 
mäkään en osaa vielä sanoa noiden ennustusten mukaan mitään, mutta on pientä aavistusta, että tällä kertaa ois tyttö tulossa:) tai ehkä se on se salatoive))) saa nähdä!
 
Minulla ei ollut pahoinvointia ollenkaan raskauden aikana.Meille syntyi tyttö kesäkuun 27.06.2011.Meidän tyttö oli jo vilkas mahassa ja sen jälkeenkin kun syntyi.
 
Mä aion ainakin kysyä ultrassa et kumpi sielt tulee sitten ku ultrassa näkyy. :P 
Ja olosta en oikein tiiä kumpi siellä vois olla. Välillä on olo että molemmat olis tulossa kun olot heittelee miten sattuu. :D
 
Tuota testiä ei pysty vielä tekemään, kun suurimpaan osaan ei pysty vielä vastata..

mutta mulla on jotenki tyttöolo. Aina oon kai vähän toivonu poikaa, mutta ei sillä väliä.. pääasia että olis terve! :)

Aiotaan kyllä ottaa selvää, jos vaan mahdollsita.. helpottaa ehkä sitten vähän hankintoja... vaikka onhan noitakin sanottu väärin.. x)

 
Tyttö. Olen sen verran varma et aion lyödä vetoa ennen ultraa :-) kun arviota tukee pari kansanviisautta, joista ensimmäinen on että isä on taiteilija, toinen on tuhma sanonta asennon vaikutuksesta lapsen sukupuoleen ja kolmas äskettäin paljon uutisoitu tutkimus jossa tutkittiin tyttövauvojen korkeampaa todennäköisyyttä aiheuttavia tekijöitä.

Tähän kun vielä lisää nuo aiemmat mummoviisaudet niin pelissä tilanne 10-3, tyttö johdossa
 
Hei linssilude, niin mikä ihmeen "tutkimus jossa tutkittiin tyttövauvojen korkeampaa todennäköisyyttä aiheuttavia tekijöitä"? mielenkiinto heräs, mä ainakin haluaisin lukaista, koska ittelläni on kans supervoimakas aavistus tytöstä)
 
Koetin googlettaa kaikenlaisilla hakusanoilla mutten löydä juttua. Ensin se tuli vastaan joskus jouluna jollain ulkomaisella raskaussivustolla. Muistaakseni britti-yliopisto missä oli tutkittu olosuhteita jotka todennäköisemmin tuottavat tyttövauvoja. Myöhemmin Iltalehti kirjoitti vielä jutun aiheesta, käyttäen tutkimusta jutun lähteenä. Se oli lähes sivun kokoinen juttu joskus tammikuussa, siinä oli tietoa mm. siittiöiden iästä, millä vauhdilla siittiöt kehittyvät, miten kauan ne säilyvät hengissä, naisen orgasmin vaikutuksesta sekä seikkoja jotka todennäköisemmin johtavat tyttövauvaan.

Kuten kaikelle tutkimukselle, tietenkin löysin nyt googlettamalla kumoavaa ja ristiriitaista tietoa. Niin, onko se nyt sitten tyttö vai poika... Samalla löytyi myös kaikenlaista taikauskoa kuunpimennyksen aikana hedelmöitetyistä vauvoista ja meillä on tarkka hedelmöityspäivä tiedossa, se oli kuunpimennyspäivä :-D

Huhtikuussa olis rakenneultra, ja sieltä sais tietää onko tyttö vai poika. Sais itse asiassa aiemminkin kun lapsivesinäytteestä tehty soluviljely, mutta kun emme ole vielä päättäneet haluammeko edes tietää etukäteen? Minulle on yhdentekevää onko tyttö vai poika, kunhan lapsi ja äiti selviävät raskaudesta terveinä.
 
Mulla on alkanu itelläni olemaan myös nyt tyttö olo enemmän, en tiedä miksi. :D Aluksi olin ihan varma, että poika sieltä tulee kaiken maailman testejä tehtyä mutta nyt en ookaan enää nii varma. No, toivottavasti toukokuussa näkyy sitten rakenneultrassa kumpi sieltä tulee. Vois itekin pistää vedon pystyyn, että kumpi on tulossa. :D 
 
Noiden yllämainittujen seikkojen perusteella olisi tyttö tulossa ja itselläkin on ollut kokoajan tyttöolo jostain syystä. Kaikki muut sukulaiset ja ystävät mies mukaan lukien veikkaavat poikaa. Jännä nähdä kumpi sieltä tulee :) Huhtikuussa sitten rakenneultrassa selviää jos pikkuinen haluaa sukupuolensa paljastaa :) Tarkoitus olisi ainakin ottaa selvää.
 
Yllä oleva lista ei kyllä antanut selvää vastausta.

Oman äitini mielestä poika ois tulossa, koska kuulema mieheni tekee poikia?!?! Esikoista siis odotetaan.
Itsellä ollut alusta saakka sellainen tunne ja kutina, että tyttö siellä olisi.
Olen nähnyt monet unet tytöstä ja nimikin on unissa vilahdellut. Lisäksi jo edesmennyt mummoni, joka oli hyvin värikäs persoona, vahva nainen ja minulle hyvin rakas, on pyörinyt mielessä koko raskausajan. Päätettiinkin sitten antaa mahdolliselle tytölle nimi, jonka kaksi toista nimeä ovat mummolta.
Kattelin näiltä sivuilta sitä kiinalaista ennustuskaaviota ja sen mukaan olisi poika tulossa ja sen toisen hupitestin perusteella tyttö.
En tiedä, mutta tyttöä minä sieltä odotan. Tai sitten siellä on tosi tyttömäinen poika tulollaan :D Sinällään ihan sama kumpi tulee, kuhan tulee terveenä tähän maailmaan.

Seuraavassa ultrassa se vissiin selviää. Minä vaadin saada tietää ja mies ei todellakaan halua tietää. Sanoi ettei ole sitten mitään jännitettävää synnytykseen. Joo, siinähän ei sitä jännitystä ole muuten tarpeeksi...
 
Moikka!

Ensimmäistä kertaa itsekin tänne uskaltaudun kirjoittelemaan,vaikka sivusta olen kyllä seuraillut
Me käytiin np-ultrassa 12+4 ja siellä jo hiukan kyselin,että näkyykö yhtään sukupuolta vielä.. kokeneen oloinen vanhempi kätilö sanoi,ettei varmuudella uskalla sanoa,mutta poikaan merkit viittaisivat ;)
Entuudestaan jo 11 ja 15-vuotiaat tytöt,joten iltatähti on tulossa emoticon
masu myös "poikamasun" näköinen.
Sukupuolella ei kylläkään mitään väliä kumpi tulee,molemmat enemmän kuin tervetulleita!
Ihanaa odotusta kaikille!!

Essi ja Jytky 17+4
 
Listan perusteella ei osaa sanoa...Mutta meillä ollaan kotona oltu koko ajan sitä mieltä että se on poika ja taidetaan enemmän poikaa haluta koska miehelläni on edellisestä liitosta kaks tyttöä jotka asuu meillä ja jotenkin ollaan kyllästytty pinkkiin ja muuhunkin tyttö hömppään :) Mutta en ole vielä ihan varma halutaanko me tietää kumpi tulee,omalla tavallaan kyllä ja sitten taas ei mut <3 Mutta tärkeintähän se on et se on terve ja muutenkin kaikki ok...Poika mahalta alkaa nyt pikku hiljaa näyttää vaikka ensin meinasin levitä sivulle mut nytten on maha alkanu kasvaa vain eteen päin ja jenkkakahvat niin sanotusti hävinny ja vaalea viivakin alkaa jo häämöttää ja suolanen ruoka sellainen mitä voisin syödä koko ajan kuten esim. VALKOSIPULI-SUOLAKURKUT on suurin paheeni...Jos ne loppuu on heti lähettävä kauppaan ostaa uusia koska ilman niitä ei voi elää :) Mutta kassotaan nyt haluaako kaveri edes näyttää itseään sitten ultrassa...Keskiviikko olis eka lääkärineuvola ja katotaan mitä siel tulee,tuntuu et olen lihonu ainakin sata kiloo vaikka vaaka ei niin näytä :) Mut kerron sit lisää kun olen keskiviikkona käyny neuvolas...Vähän jotenkin pelottaa mennä sinne <3
 
Olipa niin kiva tuo lista et pakko itekin se täyttää ja kurkata mitä se näyttää :) Hieman tyttöön kallistuu nämä.
Esikoisesta oli koko ajan melkovarma poikaolo, joka vielä voimistui kun virolainen tk-lääkäri meni loppumetreillä tokaisemaan ultran yhteydessä "isäänsä tulee!!" vaikka ei siis haluttu tietää sukupuolta etukäteen. No mutta, tyttö sieltä kuitenkin putkahti :) Saas nähdä miten nyt käy. Oon aina ajatellut et haluan sekä tytön, että pojan, mutta nyt viimeaikoina jostain syystä oon alkanut haaveilla toisesta tytöstä. Noh. Kumpi vain on varmasti yhtä rakas ja tervetullut! :) 

Tyttö vie äitinsä kauneuden.
TYTTÖ (äidin iho kukkii näppylöistä, sama juttu esikon aikaan!)

Poikamaha on pyöreä ja edessä, tyttö leviää joka suuntaan.
POIKA

Poikaviiva on tummentuma, joka ulottuu hävystä navan yli, tyttöviiva jää navan alle.
Viivaa ei ole ilmaantunut, esikoistytöstä ilmaantui vähän puolen välin jälkeen :)

Poikaa odottava himoitsee suolaista, tyttöä odottava taas makeaa. 
TYTTÖ

Pojan kanssa ei ole pahoinvointia, tytön kanssa kyllä.
TYTTÖ/POIKA - riippuu päivästä!!

Vilkas sikiö on poika, rauhallisempi sikiö on tyttö.
POIKA (esikoinen tais taas kumota teorian, sellai touhutyttö sielä tohelsi:)

Jos sänky on oveen nähden poikittain tulee tyttö. Jos pitkittäin, niin poika tulee.
TYTTÖ

Mikäli raskausaika on vaikea, lapsi on ilman muuta poika.
POIKA

Poika aiheuttaa närästystä.
TYTTÖ (ei VIELÄ närästystä!!! Esikoisesta koko viimeisen kolmanneksen närästi --> tyttö!)

Äidin jalkojen kylmeneminen ennustaa poikaa, samoin kuin isän lihominen raskauden aikana.
TYTTÖ

Jos rinnat kasvavat heti raskauden alussa, on odotettavissa tyttö.
POIKA

Tyttö tekee äidistään kiukkuisemman, poikaa odottava pysyy tyynenä.
TYTTÖ
 
Pitää tehdä tää testi uusiks ku on niin tyttö olo alkanu tulemaan. :D

Tyttö vie äitinsä kauneuden.
TYTTÖ! Naama, yläselkä ja rintakehä kukkii aivan täyttä kevättä.

Poikamaha on pyöreä ja edessä, tyttö leviää joka suuntaan.
TYTTÖ! Mun maha ei oo muotoutunu mitenkään nätisti vaan on tosiaan vaan levinnyt joka suuntaan. :D

Poikaviiva on tummentuma, joka ulottuu hävystä navan yli, tyttöviiva jää navan alle.
TYTTÖ! Haalea linea negra näkyy, joka jää navan alle.

Poikaa odottava himoitsee suolaista, tyttöä odottava taas makeaa. 
Alussa oli suolaisen himo mut nyt tekee mieli vaan raikkaita hedelmiä, salaatteja, leivonnaisia ja kakkuja! Sanoisin, että TYTTÖ! :)

Pojan kanssa ei ole pahoinvointia, tytön kanssa kyllä.
TYTTÖ! Voi kyllä, ja tätä jatkui tosi pitkään. :S

Vilkas sikiö on poika, rauhallisempi sikiö on tyttö.
No vähän vaikea sanoa kun en välttämättä kaikkea tunne mutta TYTÖKSI luulisin kun mylvintää tuntuu enemmän iltaisin nukkumaan mennessä. :D

Jos sänky on oveen nähden poikittain tulee tyttö. Jos pitkittäin, niin poika tulee.
No nyt se on poikittain, aiemmin oli pitkittäin, eli no comments. :D

Mikäli raskausaika on vaikea, lapsi on ilman muuta poika.
No ei oo nyt ollu vaikeuksia onneksi enää, joten TYTTÖ! :)

Poika aiheuttaa närästystä.
Kyllä tätäkin on havaittu. POIKA!

Äidin jalkojen kylmeneminen ennustaa poikaa, samoin kuin isän lihominen raskauden aikana.
POIKA! Isä on ainakin lihonut ja kauhisteli sitä yksi päivä. :D Ja mulla on kylmä jatkuvasti. 

Jos rinnat kasvavat heti raskauden alussa, on odotettavissa tyttö.
TYTTÖ!

Tyttö tekee äidistään kiukkuisemman, poikaa odottava pysyy tyynenä.
TYTTÖ! Hetken aikaa saatan olla rauhallinen mut sit yks kaks pitää jostain suuttua. :D

No nyt tää näyttää tyttöä. Toivottavasti nyt rakenne-ultrassa todetaan jompi kumpi eikä molempia. :D
 
Ai niin unohdin kertoa et lääkäri vihjaili neuvolakäynnillä et olis poika liikkeiden ja kasvun perusteella ja kyllä on niin poikaolo muutenkin koko ajan ollu :) ens viikol olis neuvola ja sit 7.5 olis rakenneultra ja meinasin kysyä jos ens käynnillä vois vaikka näkyä jo jotain... En malttais millään oottaa sinne rakenneultraan,koska haluan päästä ostaa jo ekan poikamaisen bodyn ja muutenkin shoppailee poikien juttuja :) Mutta katsotaan mitä ne sanoo :)

kirjoitin saman vahingossa myös huhtikuun hulinoihin :)
 

Tyttö vie äitinsä kauneuden.
POIKA

Poikamaha on pyöreä ja edessä, tyttö leviää joka suuntaan.
POIKA

Poikaviiva on tummentuma, joka ulottuu hävystä navan yli, tyttöviiva jää navan alle.
POIKA

Poikaa odottava himoitsee suolaista, tyttöä odottava taas makeaa. 
POIKA

Pojan kanssa ei ole pahoinvointia, tytön kanssa kyllä.
TYTTÖ

Vilkas sikiö on poika, rauhallisempi sikiö on tyttö.
POIKA

Jos sänky on oveen nähden poikittain tulee tyttö. Jos pitkittäin, niin poika tulee.
POIKA

Mikäli raskausaika on vaikea, lapsi on ilman muuta poika.
POIKA

Poika aiheuttaa närästystä.
POIKA

Äidin jalkojen kylmeneminen ennustaa poikaa, samoin kuin isän lihominen raskauden aikana.
POIKA

Jos rinnat kasvavat heti raskauden alussa, on odotettavissa tyttö.
POIKA

Tyttö tekee äidistään kiukkuisemman, poikaa odottava pysyy tyynenä.
TYTTÖ

Pakko oli tehä uudestaan kun poika olo vahvistuu koko ajan :)
 
Takaisin
Top