Sukupuolen arvailua

Tytteli

Jostain jotain jo tietävä
Ihan mielenkiinnosta kysyn, onko kukaan onnistunut selvittämään edellisissä raskauksissa vauvan sukupuolta np-ultran kuvasta? Löysin nimittäin tällaisen sivun http://www.baby2see.com/gender/external_genitals.html ja vertailin ultrakuvaan viikoilta 12+3. Tämän vertailun perusteella meille olisi tyttö tulossa. :D Hauska myöhemmin tietää, että oliko oikeassa.


 
Me pystyttiin! Tai siis ultraaja kysyi haluammeko tietää ja tokihan haluttiin. Okei, tilanne oli esikoisen kohdalla sikäli poikkeuksellinen, että raskaus olikin reilu 3 viikkoa luultua pidemmällä (luulimme, että ollaan viikolla 12, mutta se olikin jo 15 ja risat).

Ensi viikolla on np-ultra, sitä jännätessä (vaikkakaan nyt tuollaista heittoa viikoissa ei mitenkään pitäisi olla)... Sen jälkeen kun nämä "olot" alkoivat, on mulla ollut vahva tunne siitä, että tyttö olisi tulossa (esikoinen siis poika).
 
Me pystyttiin! Tai siis ultraaja kysyi haluammeko tietää ja tokihan haluttiin. Okei, tilanne oli esikoisen kohdalla sikäli poikkeuksellinen, että raskaus olikin reilu 3 viikkoa luultua pidemmällä (luulimme, että ollaan viikolla 12, mutta se olikin jo 15 ja risat).

Ensi viikolla on np-ultra, sitä jännätessä (vaikkakaan nyt tuollaista heittoa viikoissa ei mitenkään pitäisi olla)... Sen jälkeen kun nämä "olot" alkoivat, on mulla ollut vahva tunne siitä, että tyttö olisi tulossa (esikoinen siis poika).
 
Ultra kuvan perusteella en osais sanoa mitää meijä tyypist, mut oireiden perusteella sanoisin että Poika tuloss. esikoisesta ei mitään oireita juurikaan, ja tästä kylä on todellakin
 
Mäkin oireiden puolesta sanoisin että poika :D vaikkei se mitää kerrokkaan. Esikoinen oli tyttö ja ei ollut juuri mitää oireita, vähän pahaaoloa pari viikkoa ja se siitä. Tässä on halailtu vessanpönttöä ja ollut koko aika paha olo ym. Vaikka yleensä sanotaanki että poika raskaus ois oireeton. :D
 
Mulla itellä kaks tyttöä, kummastaki pahoinvointi on ollu ihan vähäistä, ettei oo tarvinu yökkiä tai et mikään asia/haju ei oo laittanu yököttämään. Nyt tässä kolmannen odotusaikana on tuota pahoinvointia ja yökkimistä riittäny, jopa pelkille esineille, hajuille, ruoan kattomiselle ja kuvaston kynttilöille, mulle ei normaalia :D

Miehen mummo teki eilen meille semmosen "Lanka & neula" testin et kumpi olis tulossa, mulle ja miehelle näytti kummalleki samaa eli poika olis tulossa sen testin mukaan, mut joulukuun alussa on vasta rak.ultra :)
 
Kisse91:llä näkyy tosi selvästi toi "napukka". tiirailin omia ultrakuvia, eikä niissä kyl näkynyt tota yhtään, aina oli koipi edessä.
mulla on jotenkin tosi vahvasti poikaolo jostain syystä. olisin oikeesti yllättynyt, jos oliskin tyttö. yhtä mieluisa sekin tietysti olisi. :) oireita mulla on ollut kyllä aika paljon, ja vatsapömppökin on semmonen levee ja littana, että tiedä sitten. kaverit on mulle jo tyrkyttäneet poikavauvan vaatteita, mutta jos nyt katsotaan se rakenneultra ensin.... :)
 
Mua harmittaa hirveästi, että huomasin tuon kuvan vasta kotona, kun tutkin tarkemmin. Olisin voinut kysyä ultraajalta mielipidettä. :) Mulla on ensimmäinen lapsi tulossa, niin en oikein osaa oireista mitään sanoa, mutta minun sekä miehen puolella kaikki sukuun syntyneet ovat olleet tyttöjä. :D (Mieheni oli poikkeus.)
 
mulla ei oo oikeen mitään ajatusta asiasta. mut oireet on olleet erilasiet kuin esikoistytöstä, tosi selkeesti, mut toisaalta kummassakin raskaudessa ollut tosi voimakkaat ja selkeet oireet. tässä ehkä lievempänä mut kestänyt selvästi pitempään!
hassua kun toisaalta toivois poikaa kun on jo tyttö, mut toisaalta toivoo tyttöä ihan kauheesti. haluisin molemmat<3 :D
mutta siis: ihan sama kumpi tulee kunhan tulee jompi kumpi :)
 
Tätä on tullut pohdittua jo pidemmän aikaan..
Esikoispojasta oli tosi vahvat oireet ja sillon mulla olikin jo heti jotenkin selkeästi poikaolo. En tiedä miksi.
Nyt on jotenkin vähän epäselvät fiilikset. Tästä tokavekarasta oireet on huomattavasti miedommat ja erilaiset.
Toisaalta,kun ei voi tietää minkä verran se vaikutti esikoista odottaessa,että tein 3vuorotyötä ja syömiset/nukkumiset ym oli mitä oli.Nyt,kun ollut kotona ja syönnyt säännöllisesti ja nukkunut jne niin vähän hämää.
Ehkä toisaalta olisi tyttöolo,mutta toisaalta poika.. emoticon

Mitään väliä ei ole kumpi tulee,mutta täytyy myöntää,että olisi toisaalta ihana saada pikkuprinsessa. :) Pysyis tasapaino tässä huushollissa,kun muuten tulee miesvalta. emoticon
 
Kisse91: mä kävin tuolla sivulla kattomassa ja sen mukaan meille ois tulossa kans tyttö :D oispa aika ihanaa jos pitää paikkaansa! mulle on tehty myös sormustesti ja katoin kiinalaisen raskauskalenterin, niin kummatkin "ennusteet" kertoi että tyttö ois tulossa, joten on kai se uskottava :) aika hauska tosiaan jos pitää paikkaansa!!
 
Kaikilla ei onnistukaan vertailla, kun on sopivasti jalka edessä. Mullakin oli vain tuo yksi kuva tämän kannalta onnistunut. Ihan täysin en itse usko tuohon sivustoon, mutta ei kai se ihan huuhaatakaan ole. :D

Mellu: Näkyikö sulla kuínka selvästi siinä kuvassa? Millainen se sormustesti on ? Munkin mielestä on hauska spekuloida ja arvuutella. Tyttöä itsekin toivon esikoiseksi, vaikka poikakin on yhtä tervetullut ! Tuun sitten 7.12 kertomaan, jos vain saan selville sukupuolen. Silloin on nimittäin rakenneultra.

Onko kellään kokemusta tästä testistä, jonka voi tilata netistä? Siinä laitetaan pissaa purkkiin, jossa on jotain ainetta ja sitten tietyn ajan kuluttua se muuttaa väriä sukupuolen mukaan. Kuinkahan paikkaansa pitäviä nuo kaikki testit on ?
 
Kisse91: siitä testistä sen verran, että siitä on tullut niitä dokumentteja, on kuulemma kotioloissa 90% varma.. Omaa kokemusta ei oo. Haluaisin tehä sen testin. Näyttää jo 10 viikolta kuulemma, mutta täysin varmahan se ei ole. Hintavahan tuo on kuitenkin, kun maksaa sen 50€.. En lähtis maksaan kyllä ehkä noin paljoa, kun voi oottaa tonne rakenne ultraan asti :D Mutta kukin tavallaan tottakai :)
 
Oih, ihana kun tälläisen sivun löysitte. Mehän ei haluttu tietää sukupuolta, mutta kuviteltiin nähneemme nt-ultrassa pippeli. Noh, viikkoja oli tuolloin 11+5, mutta tuon sivuston mukaan tytön ja pojan elimet on hyvin samankaltaiset vielä tuossa vaiheessa. Jee!!! Eli nyt ollaan takaisin siinä pisteessä ettei tiedetä tuleeko meille poika vai tyttö :) Wuhuu.... päivän pelastus!!!
 
Unelma-Anelma: Kirjtoinki aiemmin et yks syyskuisista 2011 kävi ekassa ultrassa ja sanoivat hänelle et slekeä poika tulosa, mut rakenne utrassa selvis että tyttö ja tyttöhän sielt tuli, :>
 
Impula10: Oon samaa mieltä tuon testin hinnasta, et on kyllä vähän liian kallis. Jonkun 20€ voisin maksaakin, vaikka ei tuo ihan satavarma testi olekaan ! :)

Unelma-Anelma: Milloin on rakenneultra? Tule heti kertomaan sitten, että vilahtiko se pippeli oikeasti siellä ? :D
 
Kisse91: niin tuossa testissä näkyi selvästi kumpi tulossa, meillä on niin hyvät ultrakuvat, että hyvin pystyi tulkitsemaan :) ja meidän esikoinen on poika joten tyttö ois nyt aika ihana!
sen sormustestin tein silleen, että laitoin kihlasormuksen lankaan, menin makaa selälleen ja kädellä pitelin kiinni langan päästä, missä sormus roikkuu niin mahan päällä, siis ilmassa ja se pitää olla pysähtyneenä. Sit odotellaan että sormus rupeaa liikkuu, jos se tekee pyörintäliikettä, lapsi on tyttö, jos edestakaista liikettä, poika tulossa. Että sellainen testi :D

 
Mä en uskalla arvailla, jos arvaan tyttö, se on poika ja toisin päin :D
Mulle ihan sama kumpi tulee, vaikka aijotaan kyllä rakenneultrassa kysyä! :)
 
Mä olen kummassaki edellisessä raskaudessa uskonut vauvan olevan poika ja niinhän se on ollutkin. Kiinalaisen kalenterin mukaan esikoinen olisi ollut poika ja kuopus tyttö. Nyt tuo samainen kalenteri lupailisi jälleen tyttöä. Oireet on kuitenkin ihan samanlaiset kuin edellisissäkin raskauksissa, joten kai sieltä poika jälleen tulee. Toisaalta hieman poikaa toivonkin.. 

Edellisissä raskauksissa sukupuoli on selvinnyt vasta synnytyksessä sillä kunta ei tarjonnut rakenneultraa emmekä sitten käyneet yksityiselläkään. Nyt kun menen rakenneultraan 23.11 niin mieleni tekisi kysyä sukupuolta, mutta mies ei halua tietää, joten jää tälläkin kertaa yllätykseksi. Onpahan sitten jännättävää..

 
Takaisin
Top