Siivoustyö ja odotus

rolle2012

Vauhtiin päässyt keskustelija
Onko muita laitos-tai tilahuoltajia tai siivojia jotka odottaa?Miten olette jaksaneet työssä?Oletteko lisänneet taukoja,esim.syödäksenne jottei tule huono olo?Oletteko vältellyt nostoja ekalla kolmanneksella?Kuin pian kerroitte pomolle raskaudesta?olen vantaalla kiertävä laitsari.Työkaverit on kieltäny nostelut.pomot ei viellä tiedä raskaudesta.kerron neuvolan jälkeen.nyt rv.5+2
 
Täältä löytyy odottava laikkari. :) Teen sijaisuuksia vakikohteeseen. Olen tällä hetkellä rv 14 + 1. Työkaverit kielsivät heti kuultuaan multa raskaammat työt ja nostelut sekä käskivät ottamaan rauhallisemmin. Osalle heille kerroin vasta rv 12, ekan ultran jälkeen siis. Pomolle kerroin jo vkolla 9, koska kyseli silloin syksyksi sijaistamaan. Ajattelin olla rehellinen ja kertoa tilanteeni tässä vaiheessa. Ekalla kolmanneksella toki tein ihan normisti hommia. Olotilan mukaan istahdin hetkeksi ja otin hieman välipalaa, kun siltä tuntui.
 
Mun vastauksesta ei taida olla hyötyä koska olen riskiodottaja ja töistä pois rv13 eteenpäin.

Oman voinnin mukaan :) toki kohde huomioiden, pesuaineet..yms
 
Takaisin
Top