Seulontaultrat

Joku on ehkä jo käynyt nt-ultrassa, suurimmalla osalla edessä. Täällä ainakin hieman jännitetän jo nt ultraa vaikka sydänäänet kuuluu ja varhaisultrassa käyty. Rakenneultra on se mitä odotan innolla kun haluun jo tietää kumpi tulee, poika vai tyttö! Aika pinnallisia nää omat mietinnät kun sitä ei jotenkii haluu ajatella että nuo ultrat on seulontatutkimuksia ja niissä etsitään poikkeavuuksia sikiössä eikä vain huvikseen katsella pientä..
 
Mua kanssa IceQueen jännittää ihan älyttömästi. Onko pienellä kaikki hyvin ja sitä jos siellä ONKIN KAKKONEN!? Jotenkin se pelottaa ihan suunnattomasti. Varhaisultrassa käytiin koko kohtu kunnolla läpi, mutta silti jotenkin epäilyttää.

11+4
 
Mä jännittelen verikoetuloksia seulonnasta, pitäisi tulla tänään tai ens viikon alkupuolella. Päästiin mukaan tarkempaan kromosomiseulaan vuodentakaisten huonojen uutisten takia. Sillon näytti niskaturvotus mittaukset normaalia mutta verikokeiden perusteella saatin vahva epäilys poikkeavuudesta ja joka sitten myöhemmin vahvistettin. No nyt sit saadaan tietää tulokset lähes 100% varmuudella ilman istukkanäytettä ja mikä positiivista niin pitäis selvitä myös sukupuoli. Jännät lähipäivät tulossa...
11+4-6
 
Tänään käyty nt-ultrassa ja siellä kaikki oli hyvin :) Niskaturvotusta 0,5mm ja veriseuloihinhan ei osallistuttukaan. Kaikki rakenteet normaalit ja pituutta vauvalla himpun vajaa 5cm. Vastasi siis viikkoja 11+5 ja tästä lähtien virallinen LA 6.11.

Rakenneultra on sitten rv20+1 eli 20.6.
 
Päästiin myös seulasta läpi maanantaina, mutta silti pähkäilen pitäisikö käydä yksityisellä NIPT-testissä. Halpaa hommaa ei ole, mutta ei tää projekti ole muutenkaan IVF-hoitojen kanssa ilmaiseksi taivaan lahjana tupsahtanut... Sitä miettii, että kun kaikenlaista sikiölle vaaratonta testiä on tarjolla, niin miksi en niitä käyttäisi. Mitä ootte mieltä?

12+3
 
Voi että, täällä jo marraskuisten ekat ultra-ajat jo pyörii!! Jännittävää!

Itse huolesta romuna veristen vuotojen takia, mutta ajattelin nyt yrittää pitää mielen positiivisena ja yrittää luottaa siihen että kaikki on kunnossa kunnes toisin todetaan....

Mille raskausviikoille tarkalleen täällä on ihmisille noita ultria varattu?
 
Tänään käyty nt-ultrassa ja siellä kaikki oli hyvin :) Niskaturvotusta 0,5mm ja veriseuloihinhan ei osallistuttukaan. Kaikki rakenteet normaalit ja pituutta vauvalla himpun vajaa 5cm. Vastasi siis viikkoja 11+5 ja tästä lähtien virallinen LA 6.11.

Rakenneultra on sitten rv20+1 eli 20.6.

Heh meillä on sama laskettu aika ja sama rakenneultrapäivä! :D Me käytiin vaan tässä np-ultrassa jo viikolla 10+4. :)
 
Momwoc, mulla on rv 11+3 eli reilu viikko vielä :)
 
Tänään käyty np-ultrassa. Niskaturvotusta on molemmilla 1,2cm. Veriseulontatulokset tulevat myöhemmin, koska tietokone temppuili siellä eikä saatu sitä riskitulosta sen takia. Ovat n.5,5cm pitkiä. Laskettu aika siirtyi 4 päivällä taakse päin.

marre 12+0
 
Muokattu viimeksi:
Mulla on ensviikon keskiviikkona, jollon on neuvolan laskujen mukaan 11+6. Itse laskisin päivän pari vähemmän :)
 
2.5 ois nt-ultra! :nailbiting: Silloin ois 12+0 :)
Ei ois enää kauaa, mut tuntuu et aika matelee..:rolleyes:
 
Mulla vasta 11.5.. sinne on ikuisuus! !
Silloin on 12+5. Sen jälkeen kerrotaan kaikille!
Lapsille kertomista odotan eniten.Sisarukset -05, -06 ja -11.
Pitää vaan toivoa että kaikki on hyvin.
 
Oonko mä oikeasti ainoa jolla nt ultra vasta rv 14? :O
 
Takaisin
Top