Seksikkyys isolla mahalla?!?

Paapu

Oman äänensä löytänyt
Olen aina ollut seksuaalisuuteni kanssa sujut, osannut nauttia kehostani ja tiennyt näyttäväni hyvältä. Nyt kun maha on SUURI (käyrillä mennää yli ja puhtaasti, rv 27). Muutoin en iso enkä pieni ole, eli ei mitään vääristymää omassakuvassa.

Jotenkin rohkeus ja uskallus hukassa vähissä vaatteissa tai alastomana. Miten liikkua tai olla kun ei oikein tunnu että olisi omassa nahassa sisällä. Haluja riittäisi vaikka mihin, mutta jonnekin on kadonnut uskallus jopa viettelyyn hieman vähemmissä vaatteissa.. Olen auttamattoman surkea flirttailussa tai missään semmoisessa. Omalle kullalle osannut aina näyttää ja näyttäytyä, mutta nyt ihan lukossa :(

Miten te isoine mahoinenne "viettelette" miehenne niinä hetkinä kun ei ihan helposti haluaisi mennä. Eli uskallatteko vietellä rakkaanne edelleenkin kuten aikaisemmin? En siis tarkoita mitään paalutansseja tai sylitansseja, vaan ihan sitä erotiikkaa romantiikassa.

Pidän itseäni edelleen kauniina ja haluttavana ja mieheni todella pitää muodoistani, eli mitään traumaa tai aiheellista pelkoa tulla torjutuksi tai muuta ei ole, jotenkin vain minuus ja rohkeus hukassa. Välillä mieleen kiipii ajatus että sopiikohan tulevan äidin näin tai noin tehdäkään..ääh, eihän minun seksuaalisuuteni tai erotiikan ja romantiikan kaipuuni mihinkään katoa vaikka äiti pian olenkin. Toivottavasti ymmärrätte mitä tarkoitan, nyt ei tämä itseilmaisu oikein näytä luonnistuvan..

Miten siis löytää rohkeus nauttia ja antaa toiselle nautintoa kun ei ihan sujut ole masun kanssa?!
 
Takaisin
Top