Sekalaista pohdintaa

Nämä on monet sellaisia asioita mitkä selviää sitten kunhan vauva syntyy, vaikka miten kauniin ruusunpunaisen unelman itselleen rakentaisi niin kannattaa muistaa että kaikki ei mene aina ihan niinkuin suunnittelee :D

Itse yritän imettää, esikoisen kohdalla Se onnistui alle kuukauden ja koko ajan sai myös lisämaitoa. Tällä kertaa en aio kokea syyllisyyttä jos en onnistu, kun Se ei vaan aina onnistu! Joillain on tähän tosi tylyjä mielipiteitä....

Kestovaipat - juuEI riitä mulla hermot ja aika siihen eli kertakäyttöisillä mennään.

Pinnasänky meillä on tuollainen josta saa yhden laidan alas. Toivotaan että uusi tulokas viihtyisi paremmin omassa sängyssä kuin esikoinen joka kiipeää edelleen lähes joka yö meidän sänkyyn jossain vaiheessa. Muuten ei sekään häiritsisi mutta tila loppuu :P tosin esikoinen on luvannut ruveta nukkumaan heti yöt omassa huoneessaan kunhan saa sinne vauvan nukkumaan seuraksi :D

Niin ja soseet. Osan teen itse mitkä on helppoja ja loput kaupasta. Ja heti kun mahdollista niin muunnellen ihan sitä samaa ruokaa mitä muutkin syö :)

Eli en haaveile turhaan olevani mikään super ihminen. Teen sen mihin pystyn ja joissain asioissa saa vähän oikoa :) Loppujen lopuksi lapselle ei varmaan ole tärkeintä Se onko ruoka luomua oman maan kasviksista tehtyä vai sitä piltti sosetta kaupan hyllystä. Kunhan vaan saavat sitä ruokaa silloin kun on nälkä :D
 
Takaisin
Top