Samassa työpaikassa puolison tai ystävän kanssa, onnistuisiko?

Keskustelun 'Mitä mielessä? Aihe on vapaa' aloitti Bella Swan, 15 huhti 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Bella Swan Moderaattori Staff Member

Olen menossa n. kuukaudeksi samaan työpisteeseen mieheni kanssa. Onnistuu meiltä, kyseessä lyhyt aika. Pysyvä järjestely ei ole, työnantajakin muistutti että väliaikaista on. Olen miettinyt että pysyvästi en haluaisi olla mieheni tai sydänystävän kanssa samassa työpaikassa. Kuppikunnat tai liian tuttavalliset välit eivät kuulu työpaikalle.
  2. Towanda Rakastunut foorumiin

Juu, ei kiitos. Kyllä menisi hermot, jos joutuisi olemaan tekemisissä 24/7. Töistä olen sen sijaan saanut ystäviä, mikä on kiva, kun tehdään pitkiä päiviä ja ollaan tiivis porukka.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  3. Aiarana Tuttu foorumilla

Miehen kanssa en tekisi samassa työpaikassa töitä, tiedän että työympäristössä käyttäydyn hyvin eri tavalla kuin kotona vaimona ja äitinä. Kavereita minulla on töissä, mikä on hyvä kun käydään työmatkoilla yhdessä ja ollaan tiiviisti tekemisissä. Hyvät kaverit työpaikalla antavat voimaa päiviin - puoliso sinne ei kuulu :) lisäksi on mukavaa, että työ on se ihan ikioma juttu, kaikki muu kun tehdään yhdessä ja on yhteistä. Jotain omaakin pitää elämässä olla.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  4. kirahvi36 Naimisissa foorumin kanssa Elomammat 2018

Kavereista ei tuu työkavereita mut työkavereista voi tulla kavereita. En haluis ees mitään puolituttua työkaveriks. Miestä en myöskään. Työ ja vapaa aika pidetään erillään :)
  5. Enni Rakastunut foorumiin

Kyllä onnistuu molemmat, ei ongelmaa. Ystäviä en ole koskaan vielä töistä saanut, en tosin ole kerennyt kauaa töissä olemaankaan. Yhden kaverin olen saanut, jonka kanssa kaveraamme edelleen, työkavereita emme enää ole. Minä olen töissä, kotona, kylässä jne. ihan samanlainen oma itseni. Myöskään työtä ja vapaa-aikaa ei tarvitse pitää erillään, ei vapaa-ajalla työkavereiden kanssa töitä tehdä eikä niistä puhuta. Sen sijaan töitä olisi mukavampi tehdä yhdessä, jos voisi puhua muustakin kuin itse työn tekemisestä.
  6. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Ystävän kanssa samassa työpaikassa olo voisi onnistua ystävästä riippuen, miehen suhteen veikkaisin että alkaisi välillä ottaa päähän. Tosin riippuisi kanssa siitä millaista työtä tehtäisiin ja kuinka hyvin pelattaisi töissä yhteen. Työkaverin kanssa voi kyllä ystävystyä. En tosin ole ollut vielä kertaakaan niin pitkään samassa fyysisessä työpaikassa että olisi ehtinyt sellaista tapahtua.

Jaa tämä sivu