Ruskeavuoto

Kyfi9588840

Vasta-alkaja
Onko ruskevuoto ihan normaalia? Olen raskausviikolla 9 ja nuin 4pv tullut pikkusen vuotoa pikkuhousun suojan päälle,mutta maha kipuja ei ole ollut.
 
Onko ruskevuoto ihan normaalia? Olen raskausviikolla 9 ja nuin 4pv tullut pikkusen vuotoa pikkuhousun suojan päälle,mutta maha kipuja ei ole ollut.
Mulla ruskea vähäinen vuoto noilla raskausviikoilla ilman kipuja oli aikanaan keskeytynyt keskenmeno. Voi tosin olla vaaratontakin, toivottavasti näin myös sinullakin. ❤️
 
Mulla on kaikissa kolmessa raskaudessa ollut vuotoa alussa. Ensimmäinen päättyi keskenmenoon, seuraavasti syntyi vauva ja nyt menossa rv15 ja ainakin tiedettävästi kaikki hyvin ja vauva mukana matkassa. Että näistä ei oikein voi tietää. Mulla se keskenmeno ylty tosi nopeesti isoksi vuodoksi, mutta tosiaan ei välttämättä kaikilla niinkuin yllä todettiinkin. Koita soittaa sairaalaan, jos ottaisivat ultraan. ♥️ Meillä päin pääsee yleensä aina, mut riippuu varmaan miten kiireistä teille päin on. Ihan hirveesti tsemppiä. Kaikki vuodot raskaana on ihan kamalia ♥️
 
Kuten todettu saattaa olla keskenmeno tai olla olematta. Tsemppiä epätietoisuuteen. ❤️ Jos vaikka postiivinen kokemus toisi toivoa: esikoiseni raskaudessa oli muistaakseni juuri noiden viikkojen tietämillä pientä vuotoa ja kaikki meni hyvin.
 
Mulla kaikissa raskauksissa vuotoa. Viimeisimmässä vuoteli viikolle 17 asti ja syntyi kuitenkin terve tyttö. Yksi keskeytynyt keskenmeno jolloin vuoto loppui itsestään. Neljä raskautta, yksi tuulimuna, muista tuloksena lapsi. Vuotoja tuli ihan alusta lähtien ja välillä loppui kunnes alkoi taas uudelleen. Tosi stressaavaa mutta päivä kerrallaan eteenpäin vaan. Ehkä tuossa tuulimunassa oli semmoista menkkajomotusta mutta ei mitään hirveitä kipuja.
 
Mulla tuli muistaakseni ainaki kymppiviikolle saakka pientä ruskeaa viivaa sillointällöin ja olikohan kasi viikolla, lurahti varmaan kolme ruokalusikallista ihan tummanpunasta juoksevaa verta ku oltiin kaupassa mutta nyt viikolla 31 😊
 
Takaisin
Top