Raskausoireiden puuttuminen tai katoaminen!

Hiliiikka

Jostain jotain jo tietävä
Helmiäidit 2020
Eli tänne saa tulla "spekuloimaan", jos raskausoireesi ovat yllättäen kadonneet tai vaikka puuttuvat kokonaan.

Voin itse aloittaa.. Tänään on rv 6+1 ja ikään kuin oireita olisi yhtäkkiä kadonnut. Tissit ei ole niin arat ja ei ole enää etova olo. Tuntuu jopa, että olisin pirteämpi. Mulla taustalla kkm rv9 ja silloinkin oireet loppuivat kesken. Joskushan tämä ei tarkoita mitään, mutta hieman kyllä ahdistaa että joko taas.
 
Eli tänne saa tulla "spekuloimaan", jos raskausoireesi ovat yllättäen kadonneet tai vaikka puuttuvat kokonaan.

Voin itse aloittaa.. Tänään on rv 6+1 ja ikään kuin oireita olisi yhtäkkiä kadonnut. Tissit ei ole niin arat ja ei ole enää etova olo. Tuntuu jopa, että olisin pirteämpi. Mulla taustalla kkm rv9 ja silloinkin oireet loppuivat kesken. Joskushan tämä ei tarkoita mitään, mutta hieman kyllä ahdistaa että joko taas.



Täällä sama juttu... oireita ei ihan hirveästi ole vielä ollut mutta nyt ne vähäisetkin pahoinvoinnit alkaa hiipua mistä pitäisi kai iloita kun esikoisesta ravasin 5kk tipassa rajun oksentelun takia... kieltämättä vähän pelottaa mitä tää nyt on, takana yksi kohdunulkoinen ja yksi km.
 
Mää panikoin melkeen kun vielä ei okseta, toki vasta 4+5. Viime raskaudessa joka oli siis kohdunulkoinen alkoi pahoinvointi jo päivää ennen plussaa :D No nyt on muita oireita enemmän, ainakin musta tuntuu siltä välillä. Välillä en oo ees ihan varma asiasta.
 
Minä taas vertaan koko ajan ekaan raskauteen. Silloin tissit oli tosi kipeät jo ennen plussausta, mutta niin minulla oli muutenkin aina loppukierrosta. Raskauden jälkeen kuukautisoireet lieventyivät tosi selvästi, ja nämä raskausoireetkin ovat paljon pienemmät kuin ekalla kertaa. Esim. vain toinen tissi on kipeä ja sekin alkoi vasta pari päivää sitten :D Mahan nipistely paljon lievempää.
 
Mullakin raskausoireet niin lieviä että vähän pelottaa ettei olekaan elämää. Viime raskaudessa oli ainakin voimakkaampaa pahoinvointia. :nailbiting: Toivotaan että meillä kaikilla on kuitenkin kaikki hyvin.
 
Täällä myös tuntemukset vähentyneet! Satunnaisia kutinoita alavatsalla ja rinnat aavistuksen kipeät, muttei enää mitään verrattuna viime viikon olotilaan. Päätin jo, etten menisi varhaisultraan, mutta pyörrän varmaan päätökseni nähdäkseni, onko lapsella kaikki hyvin. Epätietoisuus ei sovi minulle yhtään!
 
Toi miettiminen on kamalaa :sad001 Mulla on tissit välillä vähemmän kipeet ja välillä enemmän. Koko ajan kipeet kuitenkin ja turvoksissa. Mahassa ei onneks mee enää niin paljon menkkamaisia tuntemuksia, mutta jotain nipistelyjä aika usein. Pahoinvoinnin puuttumista stressaan vieläkin vaikka on ihanaa kun ei ole pahaolo. Ja kun se pahoinvointi ei takaa mitään, pieleen menneessä raskaudessa oli pari päivää aika kovaakin pahoinvointia, mutta niin vaan oli kohdunulkoinen. Osaksi se pahoinvointi silloin oli varmaa stressinkin aiheuttamaa, koska vaikka toivoin, että kaikki olisi hyvin oli minulla alusta asti sellainen ihme tunne, että tää ei mee hyvin.
Tällä kertaa on paljon rauhallisempi olo, mutta silti ei mitään varmaa oloo, että tää menis hyvin. Voin vaan toivoo niin
 
Mulla ei ollut viime raskaudessa oikein mitään oireita, viitenä aamuna taisin oksentaa. Tietysti rintojen arkuus oli liki koko raskauden. Nyt ei minkäänlaista pahoinvointia, mutta välillä rinnat tosi arat.
 
Tänä aamuna heräsin ja kaikki raskausoireet olivat poissa Mulla kuitenkin on ollut tosi voimakasta pahoinvointia, etomista ja nännikipua ja nyt yhtäkkiä ei mitään. Pelottaa ja ahdistaa ihan kauheesti. Nyt siis 7+2.
 
Luin vasta esikoisen ajalta kirjotuksia, jolloin pahoinvointi alko viikolta 4. Ei mitään nyt, ei väsymystä tms.
 
Ihan jäätävä väsymys on ainoa merkki raskaudesta. Mulla on myös tosi raskas ja väsyttävä työ, joten jos en tietäisi niin voisin pistää työn piikkiin tämänkin oireen.
 
Keskenhän tämä meni. :sad001 Ei mennyt viestistäni kovin montaa päivää, kun alkoi kivut ja vuoto. Seuraavalla viikolla sain ultran ja kohtu todettiin tyhjäksi. Ei ole huvittanut käydä täällä foorumilla sen takia. Toivottavasti teillä muilla oireettomuus ei tarkoita samaa.
 
Keskenhän tämä meni. :sad001 Ei mennyt viestistäni kovin montaa päivää, kun alkoi kivut ja vuoto. Seuraavalla viikolla sain ultran ja kohtu todettiin tyhjäksi. Ei ole huvittanut käydä täällä foorumilla sen takia. Toivottavasti teillä muilla oireettomuus ei tarkoita samaa.
Voi ei! :sad001 Voimia :Heartbigred
 
Otan osaa pingu94, todella surullista :sad001

Itselläni on nyt 8 + 5. Kaikki raskausoireet loppuivat pari päivää varhaisultran jälkeen (7 + 4 ja sikiö 10,4mm, kaikki todettiin normaaliksi ja sydänkin löi). Iski valtava paniikki ja epävarmuus, kun oireet loppuivat. Koin käytännössä henkisen romahduksen :scratch. Olin ihan varma, että jokin on pielessä. Tänään kävin yksityisellä ultrassa ja kaikki oli edelleen hyvin, sydän sykki ja sikiön mitta oli 21,8mm vastaten 8 + 6. Nyt saan ehkä taas nukuttua :angelic:
 
Mulla on nyt viikkoja 8+5. Rintojen arkuus väheni jo reilu viikko sitten, mutta turvotus jatkuu. Muuten oireet vaihtelee, välillä väsyttää kamalasti ja välillä ei yhtään. Huonoa oloa ei juuri ole ollut. Huoli oireiden vähyydestä on epäilyttänyt koko ajan, mutta UÄ:ssä kaikki näyttäisi olevan kunnossa.
Esikoista toki odottelen, joten ei ole mitään mihin verrata oireiden vahvuutta.

Voimia Pingu94, harmi, että näin kävi :sad001
 
Takaisin
Top