Raskausmyrkytys????

Vieras
Pelonsekaisin tuntein nyt tännekkin sitten aloin näitä mun omia tunteita kirjoittamaan.....PYYDÄN NYT jo kaikilta anteeks....!!!mulla tossa viime viikolla "langetettiin" sellai kun "raskausmyrkytysepäily"...kun mun RR:t on ollut kohollamuutaman kerrann...sain kotiin ton mittarin ja jouduin jäämään pois töistä loppuraskauden ajaks...Nää ohjeet tuli mulle siis työterveydestä...neuvola on ollu näihin aika vähättelevä ja PHKS myös...vaikka mulla oli myös virtsa yhellä + ja sitte valkosolut koholla sekä joku maksa-arvo myös koholla...saboivat että se on normaalia raskaudessa...???????Mutta mutta...ensimmäinen "toukkaPrinsessa" tulossa meille ja RV 29 alkaa huomenna niiiiiin tämä tuleva mamma jatkaa tätä hermoiluaan vaan kovasti;(...lepäily olen kyllä mutta pakko on myös välillä poistua kotoa koska jos joudun olemaan ns neljän seinän sisällä niin SITTE se stressi iskee.....
nyt on onneks laskenut yläpaineet jo sinne 120 luokkaan....mutta alapaineet huitelee edelleen 85-98 välillä....ja se mua nyt huolestuttaa kovasti....

Joten mun kysymys nyt ON.....Onko jollain kokemusta tälläisestä????????jos joku osais hiukan neuvvoo minuu ja ees rauhoitella<3<3

Kiitoksii kovasti=)=)ja ihanaa kevättä=)
 
Moi.

Mullaki Raskausmyrkytystä epäileevät ja nyt pääsin kotiin yöks ja huomen aamuna taas takas sairaalaan ku maksa arvot taivaassa ja kaikki muutkin arvot sekasi mut RR vielä normaali. 

Ja muistat vaan nyt lepäillä paljon ja stressaaminen ei ainakaan auta niin yritä saada stressiä vähenemään keksimällä jotain kivaa tekemistä päiviin joka ei rasita liikaa elimistöä. Vaikka en oo paras neuvomaan että ei sais stressata ku itelläki ensimmäinen lapsi tulossa ja tässä on kaikkea koettu niin tulee itelläkin stressailtua vähän liikaa. Mut kaikkee pientä kivaa ku keksii niin saa ajatuksia pois kaikesta pahasta.

Paljon stemppiä sulle ja toivottavasti sullakin arvot rupeis paranemaan. :)
 
Mulla joo nyt arvot iha ok...paitsi noi RR.t hiuka kummittelee...alapaine heittelee siellä 85-90 tuntumassa ja tänään on nyt hiukan pyörryttäny ja turvotusta on...mutta se nyt voi kuulua iha "normaaliinkin" raskauteen....ens viikolla olis ultraaika niin pitää seurata sihen asti ellei tuu olossa muutoksia...stressi tosiaan pois kunhan vaan sais ku pelkää tuon vauvan puolesta;/
 
Takaisin
Top