Raskausajan unet

Viime yönä jättiläisnuket hyökkäsi kimppuun, j apakkasta oli -60 astetta ulkona ja jouduin pakenemaan niitä jalkaisin ulkona
 
Mä en muista että olisin nähnyt moneen viikkoon mitään unia, voi tietysti johtua siitä että oon ollut ihan älyttömän väsynyt..
 
Mä en oo tässä raskaudessa nähnyt kauheesti unia, mutta viime yönä sit senkin edestä! :D

Yhdessä unessa olin ollut kavereiden kanssa leffassa ja shoppailemassa, sitten kadotin ne kaverini ja sattumalta törmäsin erääseen suomalaiseen miesnäyttelijään, ei siis todellakaan kukaan hottis, vaan semmonen about mun isäni ikäinen, joka asuu mun äidin naapurissa ja ollaan ihan sillain tuttavallisissa väleissä. Ensin se tarjos mulle kyytiä kotiin (eli äidilleni?? :D) ja sitten keksi, että hei, mitä jos mentäiskin käymään vielä tossa leffassa ekaks! En siis oikeen tiiä, oliko siinä jotain seksuaalista värettä vai ei, mutta ihan sama, aika "ällö" uni se enihoo oli :D

Toisessa unipätkässä olin töissä ja keskustelin rauhassa yhden meidän nuoren kanssa jostain vakavasta asiasta. Sitten mun piti halata sitä rauhotellakseni häntä, mutta hänen olkapäänsä osui mun tissiin ja yhtäkkiä paita valahti alas (mulla ei kaiketi ollut rintsikoita?) ja alkoi suihkuta kamala maitovana, siis se semmonen samanlainen, kun imettäessä vauva lopettaakin yhtäkkiä imemisen ja irrottaa suun rinnasta, ja maitoa edelleen vaan suihkuaa :D Se oli aika hyvä ice breaker siinä unessa, kun molemmat naurettiin sen nuoren kanssa aivan katketaksemme sitä suihkuavaa maitovuotoa :D
 
Täälläkin oli jossain vaiheessa tosi villejä, aamulla posket punaisina -unia, mutta nyt ei enää mitään! :wideyed: Josko ne sit loppua kohden alkais uudestaan. :happy093.
 
Mäkään en muista nähneeni unia taas aikoihin! Aluksi kaikki unet oli kauheeta seksihurjastelua ja aamulla sai herätä posket punaisina koko yön seikkailuista, mutta nyt ei varmaan viikkoihin mitään! Toisaalta mä oon ollu NIIIIIIIN väsynytkin, etten toisaalta yhtään ihmettele, melkein samassa asennossakin nukun koko yön.
 
Näinpä viime yönä unta että synnytin tuon vauvan melkein puol vuotta etuajassa. Vähän tikusteli mahaa ja menin pissille. Kun sit nousin ylös niin vauva hulahti lattialle napanuora katki. Yritin huutaa apua mut ääni vaan kähisi. Otin sen pienen rääpäleen syliin, oli noin kahden kämmenen pituinen. Ku pääsin vessasta pois ni olinki ilmeisesti jossain sairaalassa ku kätilö oli heti lähellä. Vauvakin parkaisi kun hierasin sen rintaa. Ja yhtäkkiä se oli melkein täysikokoinen ja isot munat sillä oli. :D Sosiaalinen media täytty siskon ja miehen ansiosta jossa ihmiset ihmetteli ettei tuo voi selvitä hengissä niin kätilökin kävi kommentoimassa että voi kun sairaala oli erityisen edistyksellinen.
Muistan että kello tais olla 17.20 ku mietin että pitää pomolle soittaa etten tule huomenna töihin.
Heräsin välillä ja uni jatku jokseenkin niin että vauva oli sairaalassa ja me kotona. Meillä oli vissiin kymmenen lasta kaikki lähes teini-iässä muutama vähän nuorempi. Olis miehen kansa haluttu "nukkua" ennen sairaalaan lähtöä mut eipä saatu rauhaa :D
 
Täällä taas rietastelu-unet tullu. Viime yön oli taas niin hurjaa menoa, että hengästyttää ajatellakkii :D hehe.
 
Viime yönä näin unta että menin ru:aan (joka on 3.3.) ja ultratäti kertoi että vauva on sokerivauva, painoa jo 3kg (ru päivänä olen rv 21+0) :eek: taitaa omatuntoa kolkutella tuo herkkujen syönti!! :sad001
 
Viime yön unessa vauva oli syntynyt, mutta oli jo muutaman päivän ikäisenä yli puolivuotiaan näköinen ja puhui ensimmäisiä sanoja. :D Unessa olin myös viemässä vauvaa isoisäni luo, todellisuudessa isoisä ei enää elä - kuoli viime vuonna.
 
Hyi mä oon nähny painajaisia nyt mm. et vauvalla joku hätä. Aamulla on ihan paniikissa vielä.
 
Mä olin toissayönä hirvimetsällä Harri Syrjäsen ja Lance (?) Armsrongin (se pyöräilijä) kanssa :D Siellä tornissa kökötettiin vahdissa :D
 
Muistu just mieleen että näin viikolla yks päivä unta sellasista ihanista vaunuista joita ei taida oikeasti ollakaan :D niitä oli vielä kolmet kappaleet tässä meidän mäellä kun lenkillä olin unessa :) sellaiset missä se vaunut koppa oli vähän ku jättimäinen tennari ja värit oli kirkkaat kuten keltanen, turkoosi :D vitsi minä haluun sellaset!
 
Mä näin viime yönä unta että mies oli järven jäällä ja mä siellä rannalla. Yhtäkkiä jää petti ja siellä olikin veden varassa paljon ihmisiä, kävin pelastamassa jonkun vauvan sieltä ja yritin lämmitellä sitä ja sitten rupesinkin elvyttää sitä. Hyyyyyih. Mies meni siis tänään pilkille niin viime yönä vissiin jännitin sitä että kestääkö jää :hungover:
 
Viime yönä näin, että ultraaja soitti mun siskolle, joka sitten kertoi mulle, että mä saan kaksoset, tytön ja pojan. :) Olin ihan innoissani koska sitä mä olin toivonutkin. :D Rakenne ultraan on reilu viikko aikaa, eikä np ultrassa kyllä näkynyt kuin yksi vaan. Mutta olishan se ihanaa saada kaksoset.
 
Näin unta että saatiin poikavauva, todella kaunis ja ihana pullaposki :Heartred imetys oli keskeisessä osassa unessa varmaan siksi kun olen sitä pohdiskellut ja bosat ei meinaa vanhoihin liiveihin enää mahtua :D
Myöskin sitä miehen kanssa mietittiin unessa että mihis ton muksun laittaa siks aikaa ku käydään yhdessä salilla o.O ei taida olla yhteisiä salikäyntejä ihan hetkeen todellisuudessa! :P
 
Näin unta et miehen kaa vaihettii vaippaa niin kauniille tyttö vauvalle et meinas itku päästä aamul :D käskin sitte unes miehen rasvata vauvan jalat ku näytti niin kuivilt... Yhtäkkii hoitoalusta oli ihan veressä ku mies oli ruvennu sheivaamaa vauvan jalkoja!! :D oli pakko aamulla laittaa viestii miehelle et "muista, vauvan jalkoja EI saa sheivata sitte" :D :D
 
Heh, mä näin viime yönä unta et meiän tyttö oli syntynyt ja mulla tissit täynnä maitoa. Sitten kun häntä aloin imettää ni meiän esikoinen ryntäs kans tissille eikä vauvalle meinannu riittää ( en oo muutamaan kuukauteen enää imettäny häntä). :) Tää oli nyt eka kerta kun näin unta tulevasta vauvasta. Muuttus varmaan todellisemmaks kun on ultrassa käyty.
 
Takaisin
Top