Raskausajan unet!

:rolleyes: mä oon kans nähnyt hirveesti unia ja sekavia sellaisia. Unet käsittelee aina miestä, seksiä tai vauvaa. Nyt muutamana yönä nähny saman unen et vauva on syntynyt mut sillä ei oo kasvoja :eek: en oo keksiny tälle unelle mitää muuta selitystä ku et ei osaa kuvitella millanen pakkaus ja minkä näkönen"tyyppi" :) se ihanuus on...
 
Minulla oli viime yönä olevinaan kultakaloja mahassa. Siellä uivat ja se niiden liikehdintä häiritsi niin työntekoa, että menin lääkäriin. Lääkäri siis totesi, että sulla on täällä kultakaloja ja oli kauheen huolissaan kuinka ne saadaan pois. Kun ei tämmöstä ole ennen tullut vastaan. Minä sanoin ettei tarvitse huolehtia, ne ovat minun vauvoja.. Voi tsiisus:eek::confused:
 
Mä nään unia.... paljon unia ja omalla mittapuulla huolestuttavia sellaisia :schocked028

Esimerkiksi kun äijä puuhasteli talonsa pihalta pari puuta kasaan, nii näin unta missä ne kaverinsa kanssa työnsi vauvoja oksasilppuriin :sick006

Seksiunet... joo-o... :smiley-ashamed005 Jos ja jonkin näköisiä. Milloin oma ukko, millon joku eksä, milloin joku naispuolinen kaveri, milloin kolmenkimppaa :3some, parinvaihtoa jne. Ei taida olla sellaista roolileikkiä mistä en ois unta nähnyt jo.... Huolestuttavan asiasta tekee se, että puhun ja ääntelehdin unissani :confused: Vähän mietityttää, kauanko miehen huumori riittää asiaan, et herättää mut kun hoen esim. exän nimeä ja herättyäni käyn kiinni kiimoissani kuin sika limppuun :love022

Millon oon unessa jo viimeisilläni ja lapsivedet menee kesken työillan ja synnytän työmaalla, autossa/taxissa, kotona jne. Mutta koskaan en sairaalassa o_O Milloin eletään mitäkin historiallista aikaa ja esim. Lapsi viedään pois koska emme ole naimisissa ja olisi häpeä kasvattaa lapsi yksin....:whacky011

että joo.... unet o tosi kivoja :sleep011:wtf
 
Minä myös nähnyt nyt viime aikoina ihan ihme unia, mutta aina herättyäni ollut kuitenkin ihan järjissäni. Nyt sit viime yönä meidän 5vee neiti (taas!!!!) oli hiipinyt viereen nukkumaan, pää jalkopäätä päin. Ja ilmeisesti potkaissut mua mahaan unissaan. Näin nimittäin unta että olin raskaana, ja yht äkkiä alkoi mahaan kauheesti sattua, olin jossain ulkona ja oli kesä. Tunsin että housut on ihan märät, ja ajattelin lapsivesien menneen. Kurkkasin siellä jossain ulkona ihmisvilinässä alushousuihin, jotka oli ihan valkoiset. Mutta täynnä verta. Sitten heräsin, ja luulin että kaikki oli totta, juoksin vessaan ja ihmettelin että mitä helvettiä, kun ei mitään verta ollut missään. Maha kyllä oli kipee oikeelta puolelta. Hetki meni Ennenkuin tajusin et kaikki hyvin, takas tutimaan.. :)
 
Se just on ihan hämärintä kun uni ja todellisuus sekottuuo_O

Minä otan just kaikki mahatuntemukset uniini, on vaivoja joka lähtöön!
 
Luin eilen ennen nukkumaanmenoa tämän ketjun ja ilmeisesti sen innoittamana näin unta että aloin nyt 17+6 vuotamaan verta ja hysteerisenä lähdin sairaalaan. No, siellä ei kätilö saanut sydänääniä kuulumaan kun "raskaus on niin alussa" ja minä sönkötin että kyllä ne sai kuulumaan jo rv 8 eikä täti millään uskonut eikä pyytäny lääkäriäkään hätiin. Näppäränä tyttönä jäin tutkimushuoneeseen "kasailemaan itseäni" ja ultrasin sitten itse itseni ja kaikki ok. :D
 
Viime yönä on tainnut olla melkoset jytinät maha-asukilla kun olin unessa pitävinään kahta tappelevaa koiraa irti toisistaan... Minulla oli valkonen Pitt Bullin näkönen peto mitä oli tosi vaikea pitää aloillaan!

Nyt nukkumaan rupeamassa mahassa tuntuvat muksaukset toivat tuon unen mieleeni...
 
Eka painajainen sit katottu :sad001 synnytyssairaala oli tapiolassa (espoossa) joka muistutti enemmän jotain suurkaupunkia isoine ostareineen ja ravintolakortteleineen. Synnytys siis sujui kuin unelma ja kaikki oli hyvin. Sit mä lähin vähän pyörähtää kaupungille ja palatessa mies oli ovella vastassa ja vauvaa elvytettiin siinä onnistumatta.Muistoks pojasta kätilö piirsi meille taulun. Nää on niin nihkeitä :sad001 Näin kyl ekassakin raskaudessa ajoittain jotain vastaavia painajaisia...
 
Mie näen ihan järkyttäviä unia...

Kerrankin yhessä unessa jotkut tyypit oli napannu mun miehen ja sen auton..ja palotellu sitte tän mun miehen johonkin muovikassiin..ja mie ihan hysteerisenä etin sitä ympäri kaupunkia ja hoin jokaiselle vastaantulijalle,et miten se kehtaa tässä kohtaa antaa itsensä palotella ja miten se luulee et selviin kolmen lapsen kanssa yksin..sitte kesken etsinnän olin kaupan pakastealtaalla etsimässä torttutaikinaa ja kun en löytäny niin sama miehen etsintähysteerisenä jatkui...

kun heräsin aamuyöstä tosta niin todellisesta unesta ja piti oikeen vilkasta,et mies nukkuu vieressä,niin oli aika helpotus :)
 
Ansku sulla on kyllä nii omituinen uni ettei tiiä tykätäkkö, ei tykätä vai nauraako :) :eek:
 
No sepä se Pikku Myy kun näähän on vaan unia ja yleensähän niille nauretaan, mutta osa voi olla aika ahdistaviakin ja tiedän sen tunteen kun yrittää päästä siitä unesta pois ja se vaan jatkuu ja jatkuu... Niin ei kai kukaan loukkaannu jos näistä tykkäilee siinä mielessä, että ei ole ainoa joka näitä näkee?
 
Toi oli kyllä jotain ihan hirveetä toi uni...ja se tosiaan kans jatku ja jatku...
Viime yönä oli kans jotain ihmetyyppejä perässä...aseiden ym kans jahtas ym ym...

Ei tarttis ihan koko odotusaikaa jatkuu....
 
Hah! Niin pahasti tuo rakenneultra jännittää, että poltin unessani tupakkaa!!! :eek: Enkä oo ees tupakoinut aikoihin, lopetin pari vuotta sitten.
 
Mä näin unta et mies tulee sanoo mulle et sinne meni koira ja hihna ja mä vaan käännän kylkee ja toteen et menkööt :eek: No aamulla oli sitten pakko kysyä et kauanko toi koira oli karkuteillä ja toinen kattoo mua ihan tyhmänä takasin. Siinä vaiheessa tajuan vasta et se oli unta.
Sitten aika usein alkanu näkeen kaiken maailman seksi unia ja koskaan niissä ei oo oma mies mukana.
Painajaisilta välttyny viä kun tullu kaverille varmaan kaikki mun kauhu skenaariot vuodatettua :)
 
o_O viime yönä oli lapsi syntynyt ja kaikki ihmiset kyseli et "pitäiskö ton olla jommankumman näkönen" vastasi aina "ei". Sillä ei ollu silmiä vaan pelkät silmäkuopat jotka oli täynnä valkosipuli murskaa... :eek: (tein sellasta eilen ison kupillisen) :)
 
Ai kamalaa :eek::) Jo on ollu kummia kyselijöitä sinulla unessasi :wink

Minulla menee unet ja todellisuus niin sekaisin, että kohta kai sitä voi hullunpaperit hakea... Mies lähti toissa yönä töihin joskus 1-2 aikaan. Kuulin kyllä kun hän lähti, mutta en reagoinut siihen ja jotenkin nukuin loppu yön ihan yhtä hyvin kuin hän olis ollu vieressä. No hän sitten soitti minulle eilen kun olin ruokatunnilla ja kysyi, että enhän herännyt yöllä kun hän lähti? Vastasin ihan pokkana, että "En kun siinä nukkui se toinen mies"!! Kyllä työkaveritkin kääntyi katsomaan, että mikä mies missä...o_O Ja luurin päässä tietenkin hetki hiljaista... :eek: Hetkonen... Onneks hän tietää minut ja minun pienen pääni... Dude, mä meinasin käräyttää itseni jostain mitä en edes ole tehnyt :cool::confused:
 
Mä luin tän isukin facesta illalla päivityksen et on ryyppäämässä,noh enköhän mä sit nähny unta missä join siideria ja kysyin viel joltain et onkohan se ihan fine et juon tätä ku oon raskaana,mut sit totesin siin unes et se oliki alkoholitonta :D
 
Takaisin
Top