Raskausajan sovellukset

Däumeline

Kommentoinnin ninja
Elokuiset 2024
Mitä käytät? :smiling-eyes:

Mulla oli Fertility Friend ovulaation selvittämiseksi (lämpöjen mittailua ja oireiden merkkausta). Premom sovellusta käytin ovulaatiotestien tulkitsemiseen.
Raskauden seurantaan oon tykänny ihan tuosta Vau.fi Odotus-sovelluksesta.
 
Flolla seurailin kiertoa ennen raskautumista. Oli aika kiva päivittää sinne raskaudenseuranta! 🥰 Mut en tiiä onko se nyt muuten järin ihmeellinen. En saa nyt oikeeta päivääkään sinne, mikä häiritsee 😅

Vau ei oo saatavilla mun puhelimelle. :sad001 Preglifen siis latasin nyt ja se näyttää kyl oikein kivalta!
 
Minulla Raskaus+ käytössä, minusta tosi hauska sovellus 😄 Kuvituskuvat kehittyvästä vauvasta ovat ihmeellisiä, näkyy esim sykkivä sydän yms. Voi katsoa, minkä kokoinen vauva on hedelmien, eläinten tai makeisten mukaan. Minusta on enemmän sisältöä ja vähemmän mainoksia kuin Preglifessä.
 
Minulla Raskaus+ käytössä, minusta tosi hauska sovellus 😄 Kuvituskuvat kehittyvästä vauvasta ovat ihmeellisiä, näkyy esim sykkivä sydän yms. Voi katsoa, minkä kokoinen vauva on hedelmien, eläinten tai makeisten mukaan. Minusta on enemmän sisältöä ja vähemmän mainoksia kuin Preglifessä.
Kiitos vinkistä! Parasta saada uutta plärättävää 😁 tää näyttää hauskalta!
 
Mulla preglife vaan. On mukava kun näkee jostain yhdellä napautuksella, että millä viikoilla sitä nyt oltiinkaan :tears:
 
viimeksi mulla oli useampi, preglife ja pregancy+.,,, yhteensä 5 😅

Nyt kokeilen Flo äppiä kun menkatkin oli siellä, mut on maksullinen (n30e/v) niin katsotaan tän trial onko sen arvoinen ..
 
viimeksi mulla oli useampi, preglife ja pregancy+.,,, yhteensä 5 😅

Nyt kokeilen Flo äppiä kun menkatkin oli siellä, mut on maksullinen (n30e/v) niin katsotaan tän trial onko sen arvoinen ..
Kerrohan sit miltä se vaikuttaa! Voin sit kans kokeilla. Pohdin kans et mahtaako olla jostain kotoisin et oisko mitään pointtia maksaa 🤔
 
Mulla on flo, preglife, vau ja libero 🤣 kaikkia edes ehdi joka päivä tai viikko edes avaamaan 😅 Mua kans häiritsee kun flo.ssa on viikot väärin, vaikka ei heitä kun päivän verran.
 
Mulla on flo, preglife, vau ja libero 🤣 kaikkia edes ehdi joka päivä tai viikko edes avaamaan 😅 Mua kans häiritsee kun flo.ssa on viikot väärin, vaikka ei heitä kun päivän verran.
Jos saisit muutettua sen niin et muutat viime kuukautisten alkamispäivää yks päivä aikaisemmaksi tai myöhäisemmäks 🤔
 
Mä yritin kans kaikkeni Flon kanssa ja ei vaan onnistu! Päivän tulee väkisin vaan jäljessä, en tajua miksi.
 
Jep tuo väärä päivä on kyl deal breaker Flossa.. onneksi oli ilmainen kokeilu, niin irtisanon sen..

on se hyvä pitää taustalla ilmaisversio mukana taltioimassa kiertoa, laitoin aiemman kemikaalisen keskenmenonkin sinne tms, niin onpahan kaikki menkat ja raskaudet samassa paikkaa.
 
Mä oon aikamoinen tilasto- ja seurantahullu, joten käytössä heti alkuun preglife, raskaus+ ja libero 😁 kiertoa oon seurannut iPhonen terveydessä, mut siinä ei taida olla mitään raskaustoimintoja
 
Mulla on käytössä vain Garminin Connect -appin raskaustila. En jotenkin vielä usko vielä tätä todeksi, ja viimeksi km:n jälkeen tuntui raskaalta poistaa sovellukset. Ehkä muutaman viikon päästä asennan, jos kaikki jatkuu hyvin :).
 
Mulla on käytössä vain Garminin Connect -appin raskaustila. En jotenkin vielä usko vielä tätä todeksi, ja viimeksi km:n jälkeen tuntui raskaalta poistaa sovellukset. Ehkä muutaman viikon päästä asennan, jos kaikki jatkuu hyvin :).

Mulla myös garminin älykello ja tuo connect -app. Se tänään muistutteli kuukautisten kirjaamisesta ja yritin etsiä saako sieltä raskaustilaa mistään, mutta en löytänyt, niin poistin vaan kuukautisten seurannan. Osaatko neuvoa mistä voisin sen laittaa päälle?
 
Mulla myös garminin älykello ja tuo connect -app. Se tänään muistutteli kuukautisten kirjaamisesta ja yritin etsiä saako sieltä raskaustilaa mistään, mutta en löytänyt, niin poistin vaan kuukautisten seurannan. Osaatko neuvoa mistä voisin sen laittaa päälle?
Mä en ihan tarkkaan muista, mitä tein. 😂 Mutta kokeile klikata siitä kuukautisnäkymästä oikeaa yläkulmaa, ja sun pitäisi pystyä vaihtamaan "cycle type."
 

Liitteet

  • Screenshot_20231213-115938~2.png
    Screenshot_20231213-115938~2.png
    32.3 KB · Katsottu: 7
Flo:ssa pystyy muuttamaan lasketun ajan oikeaksi. Näyttää vaan sitten hassusti viimeisten kuukautisten alkamispäivän väärin mutta se nyt on pienempi paha. Asetukset -> raskauden asetukset -> laskettu aika.
 
Mulla myös garminin älykello ja tuo connect -app. Se tänään muistutteli kuukautisten kirjaamisesta ja yritin etsiä saako sieltä raskaustilaa mistään, mutta en löytänyt, niin poistin vaan kuukautisten seurannan. Osaatko neuvoa mistä voisin sen laittaa päälle?
Joo eli nyt kun olet poistanu kuukautisten seurannan niin sieltä laitat uudelleen sen kuukautisten seurannan ja se kysyy siinä heti et seurataanko kiertoa vai raskautta :thumbs-up::Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Flo:ssa pystyy muuttamaan lasketun ajan oikeaksi. Näyttää vaan sitten hassusti viimeisten kuukautisten alkamispäivän väärin mutta se nyt on pienempi paha. Asetukset -> raskauden asetukset -> laskettu aika.
Mä sain lasketun ajan sinne oikein, mutta on silti päivän myöhässä. En ihan tajua 😂 etenkin kun kaikki kiertoni ja oireeni sinne merkannut ja ihan sen mukaan tässä mentiin kyllä 😅 en tiiä mistä sen ton vetää.
 
Mulla on sellainen kuin My calendar, näyttää pelkät raskausviikot. En ainakaan vielä halua tietää / kaipaa muistutuksia vauvan koosta. 🙃 Raskaussovellukset: Jälleen kerran yksi asia joka on mennyt "pilalle" keskenmenon takia. ❤️‍🩹
 
Takaisin
Top