Raskaus- ja ovulaatiotestit

Nepeta Cataria

Seurustelun sensei
Heinämammat 2016
Elomammat 2018
Eloäidit 2020
Helmikuiset 2022
Toukokuiset 2024
Hei himotestaajat ja kuumeilijat, mistäs hommaatte testit? Ajatustasolla valmistaudun yrittämiseen ja siihen tietysti kuuluu et hommataan testejä kaappiin odottelemaan.

Verkkokaupasta, niin mistä? Vai riittääkö ihan kivijalkakaupan tarjonta? Paljonko varaatte testejä kerralla? Tokihan tämä on kovin tuurista kiinni, onnekas pärjää parilla testillä kun taas pitkään kuumeillessa voi niitä kulua melkoinen nivaska. Panin merkille että ihan perus raskauststi irtoaa kivijalkakaupasta hintaan n. 1,4e/kpl (2,8e/2kpl), pääseekö joku verkkokauppa tämän alle kun huomioidaan toimituskulutkin?
 
Saksan Amazonista tulee nopeasti ja halvalla tikkutestit isompinakin pakkauksina, sieltä parhaimmistoa on Easy@Home sekä Premom-merkkiset testit, ovat saman firman testejä molemmat, herkkiä ja luotettavia sekä ovis-&raskaustestit. Niihin on myös se kätevä Premom-sovellus, joka tulkitsee testien viivat ottamastasi kuvasta puolestasi, suosittelen :smiling-eyes: Täällä foorumilla ainakin monilla ne käytössä.
 
Saksan Amazonista tulee nopeasti ja halvalla tikkutestit isompinakin pakkauksina, sieltä parhaimmistoa on Easy@Home sekä Premom-merkkiset testit, ovat saman firman testejä molemmat, herkkiä ja luotettavia sekä ovis-&raskaustestit. Niihin on myös se kätevä Premom-sovellus, joka tulkitsee testien viivat ottamastasi kuvasta puolestasi, suosittelen :smiling-eyes: Täällä foorumilla ainakin monilla ne käytössä.
Miten nopeasti tuolta Saksan amazonista tulee? Näyttäisi tosiaan siellä olevan clearbluetkin halvempia kuin Suomessa.
 
Miten nopeasti tuolta Saksan amazonista tulee? Näyttäisi tosiaan siellä olevan clearbluetkin halvempia kuin Suomessa.
Itselläni ei ole tästä kokemusta, koska asun itse Saksassa. Olen kuitenkin lukenut kokemuksia, kun monet täällä foorumilla ovat tilanneet Suomeen ja on tulleet viikossa ellei aiemminkin :smiling-eyes::thumbs-up: Tuotteet postitetaan yleensä heti, koska täällä Saksassa Amazonin tuotteet tulee jopa seuraavana päivänä, harvemmin menee kahta päivää enempää toimituksissa Saksan sisäisesti. Tekevät täällä töitä myös lauantaisin.
 
Minä lopulta päädyin tilaamaan sitten Aliexpressiltä sekä ovulaatio- että raskaustestit. Nopeimmillaan ne ovat tulleet 12. päivässä, mutta joskus on mennyt kauemminkin. Ei siis hätäiselle testaajalle nämä. Mutta kärsivällinen himotestaaja voi säästää reippaasti kun testillä jää hintaa vain 16cnt. Laatu on kai ok, ovikset löytyivät ja raskaustestien laatu lienee samaa kun suomessakin myytävillä One Stepeillä; raskaus löytyy mutta herkkyys tuskin on samaa kuin parhaana pidetyllä Pregchekillä.
 
Muokattu viimeksi:
Hei himotestaajat ja kuumeilijat, mistäs hommaatte testit? Ajatustasolla valmistaudun yrittämiseen ja siihen tietysti kuuluu et hommataan testejä kaappiin odottelemaan.

Verkkokaupasta, niin mistä? Vai riittääkö ihan kivijalkakaupan tarjonta? Paljonko varaatte testejä kerralla? Tokihan tämä on kovin tuurista kiinni, onnekas pärjää parilla testillä kun taas pitkään kuumeillessa voi niitä kulua melkoinen nivaska. Panin merkille että ihan perus raskauststi irtoaa kivijalkakaupasta hintaan n. 1,4e/kpl (2,8e/2kpl), pääseekö joku verkkokauppa tämän alle kun huomioidaan toimituskulutkin?
Itse suosin Raskauskeijua,sieltä tilaan aina isomman satsin One Step-ovulaatiotestejä joiden herkkyys on 20mIu. Minulla näkyy vain sillä ovulaation LH-huippu,epätarkemmalla ei.
 
Takaisin
Top