Raskaus ja nukutus?

SusannaKK

Jostain jotain jo tietävä
Hei! olen luultavasti raskaana, minulla oli leikkaus, joka tehtiin nukutuksessa reilu pari viikkoa sitten. Nukutuksessa ainut ongelma oli, että minua ei meinattu saada hereille... En tällöin ollut vielä varma mahdollisesta raskaudesta, nyt olen odottamassa aikaa ensimmäiseen neuvola käyntiin 4.7, stressaa hirveästi, jos onkin käynyt jotain tai kohtu onkin tyhjä :sad001
 
Katsoin aiempia viestejäsi, ja keräsin tähän yhteenvedon niistä.

Sinulla viimeisimmät kuukautiset loppuivat huhtikuun lopussa. Oletetulla viikolla 6 teit Pregcheck-raskaustestin, jonka kuvan laitoit tähän ketjuun: http://forum.vau.fi/threads/raskaanako.1590293/ Noista kuvista kommentoitiin, että viivat ovat väärässä järjestyksessä, eli kontrolliviiva ei ole tumma
ja testi on viallinen. Sinulle tehtiin myös ennen leikkausta verikoe, jossa hcg-arvosi oli 2, eli ei raskaana, ja myös digitesti näytti negatiivista.

Noiden tietojen perusteella on aika epätodennäköistä, että olisit raskaana, tai että olisit ollut raskaana myöskään ennen leikkaustasi. Eli ei tarvitse pelätä, että leikkaus olisi aiheuttanut mitään, mutta valitettavasti tulevassa ultrassa kohdusta tuskin löytyy sikiötä. Hyvä kuitenkin, että olet menosa ultraan, koska siellä voi selvitä syy epäsäännöllisille kuukautisille ja oudoille oireille.

Tsemppiä raskauden yritykseen, ja toivottavasti ongelmien syy selviää!
 
Oletko tehnyt uutta raskaustestiä? Kerroitko ennen toimenpidettä raskausepäilystä? Aiempaan viestiisi olen vastannut, että verikoe kertoo totuuden, oletko raskaana vai et ja silloin verikoe näytti negatiivista.

Minkä kokoinen olet? Minua oli vaikea saada hereille nukutuksen jälkeen, se oli ihan hirveää. Vielä kuusi tuntia herätyksen jälkeen oli vaikea pitää silmiä auki. Se koko päivä oli kamala, enkä enää koskaan pikku kummassa suostu nukutukseen jos ei pakko ole. Olen hyvin pieni, lääkärin mukaan se saattoi vaikuttaa vaikeuteen herätä. Et siis ole poikkeus.
 
Takaisin
Top