Raskaus ja liikunta

Sanoja, mulla on ihan sama juttu. Kun liikun niin ei juurikaan tule hiki mutta puhallan ja puuskutan niin kun juna jo ihan pienestä. Tuntuu jotenkin hullulta kun ennen juoksikin useita kilometrejä ja nyt puuskuttaa jo postinhakureissulla :D mulla kanssa tuo lepopulssi noussu selvästi.
 
Eilen en supistelujen takia tehnyt kuin koirien kanssa lenkin ja sekin tuntui olevan liikaa. Tänään pääsin kuitenkin salillekin vielä (37+2), mutta on kyllä niin pienet painot että huvittaa itseänikin. Jos olot ei muutu, aattelin vielä 10-kerran salikortin ottaa, se jää kuitenkin sitten "varastoon".

Mieli tekisi niin hirveästi juoksemaan ja pyöräilemään! Toissapäivänä (vastoin miehen mielipidettä) hain pyöräillen postista paketin. Matkaa noin 600 m. Vitsi oli kivaa!
 
Jep jep...syke levossakin yllättävän korkea, saati kun jotain tekee, huh.
Äitini soitti ja kysyi heti alkuun että mitä sä oikein teet kun kuulostat hengästyneeltä?? Noh, istuin juuri sohvalla :D hahahaa..en edes itse tajua kuinka häiritsevästi vissiin puuskutan kokoajan.

Vetäsin tuossa 3rd trimester Prenatal Cardio-videosessio jumpan läpi poikien nukkuessa päikkäreitä ja miehen tehdessä ruokaa. Tulos: hyvä fiilis muuteb, mutta kun istahdin sohvalle juomaan vettä niin tuli aivan JÄÄTÄVÄ supistus :dead: en päässyt ylös sohvalta ja kiroilin mahaa pidellen. Mies oli ihan että "nytkö tuli lähtö??"..ja mä vaan kiroilin ja huusin että "empä nyt tiedäkään siitä luomusynnytyksestä!". Oli meinaan niin kipeä ja pysäyttävä kipu että voi luoja. No tämänpä jälkeen ei ole enää supistanut, ilmeisesti jumppa sai tuon aikaiseksi, huh.
 
Mä kans pidän välillä hirveetä läähätystä vaikken mitään tee. Puhuessa hengästyn välillä niin että pitää taukoo pitää :D Samaten illalla ku köllähdän sänkyyn niin häiritsee itseenikin kuinka kovaa hengitän. Sit ku jonkin aikaa saanu maata niin hengitys tasaantuu. Jepjep.
 
Tänään kävin salilla ja vielä olisi tarkoitus käydä ensi viikolla pari kertaa, jos ei lähtö tule sitä ennen. Viimeinen salitreeni ajoittuisi siten rv 39+0. Onni on, että olen pystynyt näin hyvin liikkumaan.

Lisäliikuntaa saa esim tänään siitä, kun pesee kaksi isoa koiraa :)

Kovasti jo odottelen tulevaa aikaa ja liikkumista ilman pallomahaa.
 
Takaisin
Top