Raskaus himot

Mun tekee mieli mansikoita :/ Ja uusia perunoita (omasta maasta). Tosin, noi kaks himoa tulee aina keväällä :D
Ja yks (jo enne raskautta ollut) himo on bonaquan villivadelma kivennäisvesi. Sitä pitää aina olla pullo jääkaapissa,
et saa jos oikeen tekee mieli. Oon sen ansiosta lopettanut limpparit kokonaan :)
 
Vesimeloni oli kyllä hyvää. Suosittelen! oon nyt syönyt sitä ihan sellaisenaan ja laittanut salaatin joukkoon...Nam
 
Mun oli pakko saada eilen illalla kotijuustoa ja viinirypäleitä..siis en yleensä niitä syö..passitin miehen sitte kauppaan ilta yhdeksän jälkeen :D
 
Juustoa en voi sietää ja normaalisti oon juustohiiri. Vesimelonii täälläki tehny mieli ja sitä oon syöny elämäni aikana varmaan... No kerrat mahtuu varmaa max Kahen käden sormiin :)
 
Subwayn salaatti, lähikaupan salaattibaari ja myöskin omatekemät salaatit, lohi ja paahdetut auringonkukansiemenet suolattuna! Nuo nyt on vielä normaaleja himoja, vähän korostuneet nyt.. Muutoin vähän ruokahalu vähentynyt o_O ihan outoa mulle :wideyed:
 
Muokattu viimeksi:
kirsikkatomaatteja! Ne on ihanan raikkaita. Muu ruokavalio ei salli melonia, muuten mäkin söisin varmasti sitä.
 
Vesimeloni ai että alko tehä mieli!!! Muuten kaikkee suolasta tehnyt mieli.. Just pyttipannua tekemässä iltapalaksi
 
Miniluumutomaatit on kyllä ihan parhaita! Ja lasten pilttismoothiet! Lisäksi tee myöskin kaikkea runsasenergistä mieli; tänä iltana lämppärit toimi hyvin. :)
 
Täällä Ristoranten Hawai pizza! Tosi terveellistä, ja yhen oon vain sallinut.. Mut ai että! :Heartred En oo muuten kyseistä pizzaa voinut sietää varmaan viiteentoista vuoteen siis Hawai pizzaa sen kinkun takia. :rolleyes:
 
Täälläkin miniluumutomaatit, suolakurkut, lämpimät leivät ananaksella ja juustolla ja kavlin voileipäpikkelsiä päälle :hungry:
 
Ah, mahtavaa että täällä on muitakin tomaattifiilistelijöitä :D Mä oon jo joutunu vaihtaa miniluumutomaatit halvempiin isoihin luumutomaatteihin, kun muuten menis omaisuus pelkkiin tomskuihin, heh.

Eilen iski himo chilipähkinöihin ja vedinki niitä sit kerralla koko pussin. Hups.
 
Takaisin
Top