Raskaus himot

Minä vanha punaviinin ystävä olen maistanut miehen punaviinilasista nyt pari kertaa, ja hyi helkkari se on pahaa! Ihan käsittämätöntä, miten nopeasti makuaisti voi muuttua. Tämä ei tietenkään estä minua himoitsemasta punaviiniä kaikesta huolimatta :D
 
Mun heikkous näkkileipä. Sitä on pakko saada jokapäivä aamu- ja iltapalalla ☺
 
Mä Luulen että se tämän raskauden the himo on tomaatti :D kokoajan tekee mieli vaikkei se sitten maistu kummoiselta.
 
Mä mainitsin miehelle viikonlopulla, kun oltiin matkalla appivanhempien luo, että tekee mieli mansikkakakkua. Se sitten tietenkin meni kertomaan sen anopille, joka soitti appiukolle, että tuopa mansikkakakkua. Jotenkin hävetti, että minua varten erikseen ostettiin, vaikka appiukko sentään onneksi oli valmiiksi matkalla kauppaan, ettei erikseen kukaan lähtenyt. Pitää kai olla iloinen, että noin kovin välitetään. En kyllä kerro enää mistään mieliteoista tuonne mennessä :D
 
Täällä vesimeloni ja smoothiet suurkulutukses Joka aamu pitää saada rainbown persikkarahka
.kahvia ei mene enää kuin max 2 mukillista (ennen väh. 5-6)..viilikset on hyviä vaikka ennen en oo tykännyt.. Heh äsken teki vaniljajätskii ja jtn suolast mieli niin dippasin sitte maissilastui sulaneeseen jäätelöön.. Kyllä ne halut tuntuu aika paljon vaihtelevan päivittäin..nykyää mies kysyyki kauppaan mentäes et mitäs mielitekoja tänään on?

Kannattaa dipata ranskalaisia vaniljapehmikseen (mäkkärin)! :D On oikeasti hyvää eikä edes mikään raskausajan mieliteko. Tiedän muitakin jotka tykkää siitä yhdistelmästä :p
 
Mitään varsinaista himoa ei vieläkään ilmenny mut pääsääntöisesti rasvainen, hiilihydraatit... Epäterveellinen, vähäkuituinen, makea ja ylisuolainen toimii...

Tän illan must have oli
 

Liitteet

  • WP_20160720_21_15_52_Pro.jpg
    WP_20160720_21_15_52_Pro.jpg
    471 KB · Katsottu: 29
Caarina, omg miten namia!! Vähänkö tuli nälkä vaikka just söin muusia ja hornetteja! (oon pienestä pitäen tykänny karjalanpiirakoista) ehkä pitää ite tehä iltapalaksi yks tommonen!
 
Mansikkakakkua tekis just nyt mieli :Heartred teki mieli jo viime viikolla ja tekee mieli nyt! Onneks oon saanut lettuja ja pannukakkuja loman aikana useampaan otteeseen :P
 
Mun himo on ihan kummallinen: karkkiremmit.. Siis ne eriväriset litteät remmit.. Koitan kyllä olla ostamatta ja onneksi niitä ei kovin monesta paikasta edes saa, niin ei voi joka kauppareissulla hamstrata
 
Voihan makianhimo! Kaapit tyhjänä, ei mitään hyvää kahville, no perus leivonta-aineet (tosin vaan 1 kananmuna) löyty kaapista. Oiva tosi äkkimakia herkku synty hetkessä, mikro mutakakku :p oli muutes hyvää, mut riittää hetkeksi pitää makiannälkää :hilarious:
 
Takaisin
Top