Raskaudesta kertominen

Kerron ensi viikolla töissä laajalti, silloin on 14.vko. Taustalla se, etten jaksa enää piilotella mahaa (joka on kasvanut, vaikka paino ei ole vieläkään alun pahoinvoinnin jälkeen palannut raskautta edeltävään aikaan). Esihenkilölle ja muutamalle muulle kerroin jo kuukausi sitten, kun olin niin huonovointinen, etten pystynyt tekemään läheskään täyttä työpäivää.
 
Muokattu viimeksi:
No nyt tietää kaikki 😅
Eilen jaettiin kuva somessa 🙈
Meillä siis jo lähisuku ja ystävät tieny jo varhaisultrasta asti ja työpaikallakin kerroin jo toisen ultran (rv9+4) jälkee syystä XY.
Nyt voi siis paikallisista face ryhmistäkin ostaa mama-vaatteita yms. 😊
 
Mä edelleen emmin kertomista. Edellinen oli koronavauva, eikä silloin kerrottu kuin mun vanhemmille ja veljelle. Oli etätyötä ja tosi vähän liikkeellä missään niin kukaan ei oikein edes tiennyt ennen kuin synnäriltä laitoin kuvan mun tee-se-itse syntymäpäivälahjasta, hän syntyi päivän erolla omaan syntymäpäivääni. Nyt ei taida sama onnistua kun on enemmän taas sosiaalista kanssakäymistä ihmisten kanssa :p
 
Tarkoitus olisi kertoa töissä kun saisin ensin nipt-verikokeen tulokset. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Ne otettiin tiistaina, niin katsotaan nyt kauanko saa odotella. Ainakaan vielä ei näy mitään omakannassa. Lapsille kerrotaan myös kun nuo tulokset on tullut. Sen jälkeen se onkin julkista tietoa. :tears:
 
Oletteko huomanneet sitä hauskaa ilmiötä, että kun kertoo omasta raskaudesta, niin se houkuttelee malttamattomimpia jakamaan omatkin vauvauutiset, vaikkei olisi ollut ehkä tarkoitus vielä kertoa :Grimacing Face: Meillä ilmoittautui töissä muitakin tän syksyn vanhempia, kun avasin suuni :Grinning Face:
 
Muokattu viimeksi:
Oletteko huomanneet sitä hauskaa ilmiötä, että kun kertoo omasta raskaudesta, niin se houkuttelee malttamattomimpia jakamaan omatkin vauvauutiset, vaikkei olisi ollut ehkä tarkoitus vielä kertoa :Grimacing Face: Meillä ilmoittautui töissä muitakin tän syksyn vanhempia, kun avasin suuni :Grinning Face:
haha, mun kollegan raskaus kerrottiin tänään koko tiimille, mut mä vaan myhäilin linjoilla :D Ollaan tiedetty toistemme raskauksista jo aiemmin, joten ei tullut mulle yllätyksenä. jotenkin itse koen, etten missään nimessä halunnut kertoa ennen häntä tai samaan aikaan (mulla la myöhemmin), koska ois tuntunut toisen onnittelujen varastamiselta :D Varsinkin jo ilo on jo keskenään jaettu :wink
 
Kerroin eilen luokkakavereille ja ovat hirmu kannustavia niinku opettajatki. Kivaa ^^

Sunnuntaina kerron sitte kaikille jotka saapuvat pieniin perhejuhliin. En tiedä vielä miten mutta jotenki pitäs yrittää siskoa järkyttää. Se on aina nii voivottelemassa.
 
Takaisin
Top