Raskauden toinen kolmannes!!

Mulla on migreenin vikaa ollu aikaisemminkin.. sen tietää että kun aamulla herää päänsärkyyn että päivä on pilalla. Sanoin sitte neuvolassa päänsärystä niin varasi heti seuraavalle päivälle lekurille ajan.. Verenpaineet ei kuitenkaan olleet nousseet ja lekuri kirjottikin Panacodi reseptin, vaikka sanoikin että Panadolia pitää ottaa 1g ennenkuin alkaa vaikuttaa.. Oon yrittäny mahd vähällä pärjätä..

Minäkin olen luullu, että muksu on pää ylhäällä tuolla mahassa köllötelly mutta rakenneultrassa selvisikin ihan muuta. Joskus makuuasennossa näkyy miten muksu työntää takamustaan ylöspäin navan vieressä, eli pyllöttää ihan tosissaan :) Ehtiihän se vielä kääntyä...

Huomenna sitte selviää onko maksa kunnossa vai ei, tuota kutinaa ei yhtään auta tämä kova pakkanen kun ilma on muutenkin kuiva..yöllä joka paikka kutisi, eikä saanut nukuttua kunnolla. Taitaa olla päikkäreitten aika, illalla pitää vielä mennä pulkkamäkeen kavereitten kanssa :D vaikka taidan jäädä kyllä huoltokomppaniaan ihan suosiolla...
 
Tänään oli poikaystävällä armeijassa valapäivä. :)
Niin komeesti ja reippaasti marssivat siellä,että oi.[:D]

Kyllä ne armeijavaatteet näyttää niin hyvältä tämän päällä,että tekee mieli ottaa ne yhtä nopeesti pois,kun ne saa päällensä. [:D][:D]

Joo. Ihanaa,kun on taas isäntä kotona. Nyt pääsee joka viikonloppu lomille. <3
Ei tarvitse yksin olla enää niin paljoa. [:)]
 
Takaisin
Top