Raskaanako?

Minni_

Silmät suurina ihmettelijä
Moikka,

Mietiskelen, olenko mahdollisesti raskaana... Pari kuukautta on tässä lasta yritetty. Edelliset mensut oli 19.11. Yleensä alkaneet kp25-28. Tänään luulin, että alkoivat, mutta sitten tulikin vain vähän tuhrua. Ja mitään menkka kipuja ei ole ollut. Yleensä miulla on kovat menkka kivut. Mietiskelen, että mahtoiko ni olla sit ne "valemenkat"? Testiä en oo vielä tehnyt, aattelin, että ei se välttämättä vielä näy vaikka oisinkin raskaana... Kova toive raskaudesta oisi... Mutta saapi nähdä :) Lueskelin terveyskirjastosta, että vi tulla noi "valemenkat". http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00107 Millonkohan kannattaistehdä testi? ekasta lapsesta on kyse...

Oisinpa jo :Heartred

17.12. Eipä ole menkkoja kuulunut tänäkään aamuna!
 
Muokattu viimeksi:
Mulla oli edelliset 16.11 ja kierto ilmeisesti 28 pv ja testi näytti haaleaa plussaa jo 10.12. Jos et ole jo kokeillut testata, kyllä se jo näkyy testissä ainakin näin laskujen mukaan:)
 
Menkat tulikin sitten 18.12. Mutta nyt on jo uusi yritys käynnissää ja toivon, että tässä kuussa tärppää :)
 
Mä nyt kerron vaikka ei tällä kertaa teillä tärpännyt.

Oletettuna menkkojen alkamispäivänä alkoi menkkamaiset kivut ja olin ihan varma, että no nyt alkaa ja vähän väliä piti vessassa käydä tarkistelemassa ja lopulta oli laitettava sie vaikkei vuotoa ollutkaan. Tätä jatkui päivästä toiseen ja neljän päivän jälkeen tein malttamattomana testin, asennoituen siihen, että varmistan vaan etten oo raskaana, en elätellyt toiveita ettei tarvii pettyä mutta kas, näyttikin positiivista. Tsemppiä yritykseen!
 
Takaisin
Top