Raskaana?

elluh

Vasta-alkaja
Tiedän, että tämä on tyhmää pohtia asiaa täällä, mutta olen nyt niin malttamaton joten olisi kiva kuulla muilta kokemuksia. 
Ollaan nyt yritetty saada vauvaa aluilleen. Mulla on ollut tiputteluvuotoa aina n. viikko ennen kuukautisia. Sain gyneltä Primolut Nor pilsuja syötäväksi kierron 15.-24.päiviksi. Viimeiset kuukautiset alkoivat 4.7. joten 18. päivä aloin syömään noita primoluteja (ja tämä on tosiaan ensimmäinen kerta kun niitä syön). Silti nyt keskiviikkona mulla alkoi tuhruttamaan. Olen tehnyt raskaustestejä ja ovat näyttäneet negaa. Näinä päivinä pitäisi alkaa kuukautiset, jos on alkaakseen. :) Mutta tuli mieleeni, että kun primolutien pitäisi tämä tuhru vuoto estää, niin olisiko kyseessä kiinnittymisestä johtuvaa vuotoa? Eli onko kokemuksia, auttaako nämä pilsut heti tiputteluun, vai alkaako vaikutus kuukausien päästä, jolloin se tarkottaisi, että nyt mulla on kuukautiset alkamassa normaalisti. Vielä oireena mulla on sellanen, että lämpö on koko ajan 37 tai vähän yli. Normaalisti alle 36.

Kokemuksia, kokemuksia! :)
 
Takaisin
Top