Raskaana oleva nukke Midge (ja siitä syntynyt kohu)

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Muistatteko Barbie-nukke Midgen joka oli raskaana? Raskaus päättyi valtaisaan kohuun ja ns. kaupalliseen keskenmenoon. (Lue lisää Vau:n artikkelista.)

Mitä mieltä te olette raskaana olevasta nukesta? Onko se kaiken kohun arvoinen asia, joka houkuttelee teinejä tekemään lapsia? Vai olisiko se ollut lapsille opettavainen nukke?

Minusta enemmän jälkimmäistä ja voisin antaa lapseni ihan hyvillä mielin leikkiä raskaana olevalla nukella (jos lapseni haluaisi leikkiä nukeilla ylipäätään). Sitä paitsi eihän teinit edes leiki enää barbeilla siinä iässä kun voisivat tehdä liian varhain lapsen. En ainakaan itse leikkinyt.
 
Ensimmäinen ajatus toivottavasti mun serkku (jolla nukke oli joskus 90-luvulla) on säästänyt nuken, voi alla ”palkkapäivä” edessä jos sen myy barbikeräilijälle:D kun serkun kanssa aikanaan leikin nukeilla/barbeilla, niin päällimmäisenä mielessä oli että voitasko vaan mennä ulos leikkimään eikä mahdollinen vauvan hankkiminen:p
Toinen ajatus, eihän toi nyt mitenkään mielestäni motivoi ketään teini äitiyteen:eek: sehän on vaan lelu... hiukan herkkä hipiäisiä noi amerikkalaiset :D
Ja 3 ajatus, leikkiikö lapset enää nukeilla kun ovat siinä iässä että vauvan saaminen olisi edes mahdollista? Katu kuvassa olen huomannut että lapset eivät ole lapsia kovin kauaa(tai ainakaan niin pitkään kuin esim minä vm-87)... leikkivät ennemminkin aikuisia:sad001
Mut joo, antaisin tyttöjen leikkiä raskaana olevalla nukella, kulkeevathan noi tyynyt paidan alla ja leikkivät raskaana olevaakin... monkey see monkey do:wink
 
Eipä tuolle poisvedolle voi kuin nauraa. :laughing025

USAssa on paljon näitä, jotka uskovat, että pään työntäminen puskaan strutsin tavoin poistaa maailmasta kaikki heidän elämänkatsomukseensa sopimattomat asiat.

Toki on varmasti mukavaa ajatella, että jos oma lapsi tulee teininä raskaaksi vahingossa, voi syyn vierittää lapsen barbinukelle, eikä tarvitse katsoa peiliin ollenkaan ja miettiä, mikä menikään kasvatuksessa pieleen. Tai ainakaan ei tarvitse myöntää, että olisi sittenkin kannattanut antaa lapselle seksuaalivalistusta.
 
Ehkä seksuaalivalistukseen satsaaminen olisi fiksumpaa kuin Barbien vetäminen pois markkinoilta. :meh: Eli en usko että kyseinen nukke vaikuttaa millään tavalla teiniraskauksiin. Muistan ko. Barbien omasta lapsuudestani, ja mielestäni se oli jotenkin vähän friikki koko lelu. Että ei se ainakaan minuun vedonnut sillä tavalla että olisi tehnyt mieli pamahtaa paksuksi. :grin
 
Mulla oli myös tuo kyseinen nukke kakarana, eikä musta teiniäitiä tullut :grin Harmittaa aivan vietävästi, että aikanaan kun muutin pois kotoa ja mulla oli kaksi isoa muovipussillista barbeja ja muuta niihin liittyvää sälää, niin se toinen kassi katosi jonnekin :arghh: Ja juuri kadonnessa kassissa oli tuo Midge ja sellainen i-h-a-n-a hevonen, jota olin monta vuotta toivonut lahjaksi :sad010
 
Takaisin
Top