Raskaana keskenmenon jälkeen

Crysade

Näppärä viestien naputtelija
En ainakaan pikaseltaan löytänyt tästä aiheesta ketjua,korjatkaa jos olen väärässä? Helmikuussa siis keskenmenon kokenut,vkolla 11. 3 päivää sitten tein testin kun ei menkkoja kuulunut ja testi kirkkaasti positiivinen (kp 43/29-38). Tänään on ollut suht kovia menkkamaisia jomotuksia alavatsalla,varsinkin oikella puolella munasarjan kohdalla. Ahdistaa pelottaa harmittaa kun ei tiedä mitä tapahtuu. Kohtalotovereita?
 
Itsellä km toukokuun lopussa ja heti tästä seuraavasta kierrosta raskauduin. Itse en osaa iloita samallalailla kuin ekalla kerralla.. koko ajan tiedostan keskemmenon riskin ja yritän ajatella muutakin. :D sovittiin myös miehen kanssa, ettei kerrota kenellekkään ennen ultraa.

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Itsellä keskenmeno tammikuussa 2012 rv 11. Tämän jälkeen yritetty, yritetty ja yritetty! Lopulta kahden tuloksettoman inseminaation jälkeen tulin raskaaksi ensimmäisestä ivf-hoidosta. Nyt rv7 ja voin kertoa että pientä paniikkia pukkaa päällensä. Pitkä on ollut taival enkä ole varma jaksaisinko kaikkea uudelleen alusta. Meillä siis on luomusti alkunsa saanut 4,5v poika ja syytä sekundääriseen lapsettomuuteen ei löytynyt. Nyt voi sitten vain toivoa parasta ja pelätä pahinta!

Sent from my ST27i using Vau Foorumi mobile app
 
Onneksi olkoon knyttet! Pidetään peukut pystyssä ja mieli positiivisena!:) mulla ei oo mitään hajua mitä inseminaatio tai ivf-hoito on mutta hienoa, että toimivat!! :)

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top