Raskaaksi ennen ovulaatiota?

7

777angel

Vieras
Moi! Olisi eka raskaus niin pakko kysyä täältä teiltä, minulla loppui kuukautiset tasan viikko sitten ja harrastin yhdyntää reilu viikon aktiivisesti ja ilman ehkäisyä tarkoituksella, myös kuukautisten aikana. Ja eilen/tänään pitäisi olla ovulaatio. Ja nyt minua on kahtena päivänä nipistellyt alavatsasta oudolla tavalla ihan tuntuu että tulee kohdusta ja menee ohi ja tulee takaisin vähän väliä, ei ole ennen näin ja syönyt ja juonut täysin normaalisti. Voisiko se olla jokin merkki? Ja kauan pitäisi odottaa että uskaltaa tehdä testin? Odotanko vielä tuleeko enemmän oireita pari viikkoa, olen kärsimätön :)
 
Moi! Olisi eka raskaus niin pakko kysyä täältä teiltä, minulla loppui kuukautiset tasan viikko sitten ja harrastin yhdyntää reilu viikon aktiivisesti ja ilman ehkäisyä tarkoituksella, myös kuukautisten aikana. Ja eilen/tänään pitäisi olla ovulaatio. Ja nyt minua on kahtena päivänä nipistellyt alavatsasta oudolla tavalla ihan tuntuu että tulee kohdusta ja menee ohi ja tulee takaisin vähän väliä, ei ole ennen näin ja syönyt ja juonut täysin normaalisti. Voisiko se olla jokin merkki? Ja kauan pitäisi odottaa että uskaltaa tehdä testin? Odotanko vielä tuleeko enemmän oireita pari viikkoa, olen kärsimätön :)
Voi olla ovulaation tuntemuksia tai vaan toive ajattelua. Harvemmin tuossa vaiheessa on vielä hedelmöitys edes tapahtunut :)
 
No ennen ovulaatiota ei voi tulla raskaaksi vaan siihen tarvitaan ovulaatio. Kun munasoluirtoaa niin se voi hedelmöittyä eli vasta ovulaation jälkeen voi tulla raskaaksi MUTTA voit tulla raskaaksi ovulaatiota ennen harrastetusta yhdynnästä koska siittiöt elävät naisen sisällä jonkin aikaa vaihdellen henkilöstö toiseen ja jos siittiöitä on odottamassa kun ovulaatio tapahtuu niin voit tulla raskaaksi. Mutta ennen ovulaatiota on mahdoton tulla raskaaksi😉
 
Takaisin
Top