Raskaaksi 2021

Toivottavasti saat oviksen kiinni eikä olisi ainakaan nyt mitään ongelmia missään mikä estäisi raskautumisen. :folded:

Toi jäi heti siihen kun se väri oli kokonaan tasoittunut, mutta koska otin kuvan ja heitin testin roskiin, ja vein roskat, niin en tiedä mitä sen jälkeen on tapahtunut, en odotellut että kuivuu tai mitään. Itse ajattelin sitä vain viivanpaikaksi, mutta nyt täytyy vielä varmistua ja tehdä se toinen sama testi muutaman päivän päästä. :thumbs-up:
Joo niimpä.. Kiitos :Heartred
Itse epäilen myös sitä kun toi kohdunkaula osoittaa tonne ihan sivulle jotenkin et sekin jo voi hankaloittaa... Mut täällä pitänee olla painavat syyt et gynen tutkimuksiin julkiselle pääsisi.. Pitänee ehkä liioitella oireita vähän jos ne ainakin vois ultrata munasarjat ja tsekata voiks se kohdunsuu nyt jotenkin ongelma
 
Siis joo tiedän toki noista testeistä kun on niistä monien vuosien lapsettomuus taustan takia paljonkin kokemusta, ikäväkyllä... ja yleensä saankin vahvan ja selkeän viivan kun oikee plussa.. Noihin kipuihin ja siihen raskaustestin haamun viittasin ja mietin et oisko siks ollut siis.. Mut voi olla et kystia ku mulla on todettu pcos jo kymmenisen vuotta sitten.. Se vaa parani ns itsestään ennen esikoista jo yhdessä kohtaa(Laihdutin mm 30kg ja luulen sillä olevan osuutta) ja mulla sen oireet oli jopa 3kk-6kk ilman menkkoja jne et sille tää ei ainakaan tunnu enkä sillon ovuloinut ilman lääkkeitä jne. Nyt on joku muu häikkä ku muuten ollu selvät ovikset ja luteaali yleensä sen 14vrk ja ihmeen tarkka kierto yms.. Noo eiköhän se oikee ovis sitte tuu joskus taas kp 16-19 ja alan tikutella vasta kp 15 säännöllisesti kun tosiaan yks päivässä sen vahvistuessa ei riitä, kun lyhyt lh piikki

Muoks. Muistui mieleeni et siks en uskoisi kystaan koska joskus aikanaan ku puhkesi moinen ni piti mennä sairaalaan kipu piikille koska se kipu oli out of this world....

Strar4
Näen myös. Ei anna viivanpaikkoja muuta kun jos tulee kuivana näkyviin vasta :White Smiling Face::Thumbs Up Sign:

Tsemppiä Uppisss. Onneksi teille on kaksi pikkuista suotu hankaluuksista huolimatta ja toivottavasti pian olisi kolmaskin tuloillaan:red-heart:

Täällä vähän sellainen olo, että oliskohan ollut ovis eilen. Ollut alavatsa kipeänä ja tänään lämmöt näytti olevan nousussa ja limojakin olin bongaavinani. Lisäksi sylkitesti näytti eilen tosi vahvasti saniaiskuviota ja tänään aamulla taas vähemmän. Osui nyt tallettelutkin hyvin. Olispa ihanaa, jos alkais kierto palautua taas normaaliksi :folded:
 
Joo niimpä.. Kiitos :Heartred
Itse epäilen myös sitä kun toi kohdunkaula osoittaa tonne ihan sivulle jotenkin et sekin jo voi hankaloittaa... Mut täällä pitänee olla painavat syyt et gynen tutkimuksiin julkiselle pääsisi.. Pitänee ehkä liioitella oireita vähän jos ne ainakin vois ultrata munasarjat ja tsekata voiks se kohdunsuu nyt jotenkin ongelma

Rohkaisen kyllä menemään yksityiselle, pääset heti ja saat mielenrauhan. Vaikka se kyllä maksaa mutta saapi nopeammin tietää mikä on tilanne.
 
Rohkaisen kyllä menemään yksityiselle, pääset heti ja saat mielenrauhan. Vaikka se kyllä maksaa mutta saapi nopeammin tietää mikä on tilanne.

Nyt ei ole varoja mennä kun maksanee yli 200euroa ainakin.. Koitan ensin onneani julkisen puolelta. Täällä ensin pitää mennä tavan tk lääkärille ja sieltä sitten vois saada lähetteen naistentautien polille.
 
Tsemppiä Uppisss. Onneksi teille on kaksi pikkuista suotu hankaluuksista huolimatta ja toivottavasti pian olisi kolmaskin tuloillaan:red-heart:

Täällä vähän sellainen olo, että oliskohan ollut ovis eilen. Ollut alavatsa kipeänä ja tänään lämmöt näytti olevan nousussa ja limojakin olin bongaavinani. Lisäksi sylkitesti näytti eilen tosi vahvasti saniaiskuviota ja tänään aamulla taas vähemmän. Osui nyt tallettelutkin hyvin. Olispa ihanaa, jos alkais kierto palautua taas normaaliksi :folded:
Kiitos :Heartred
Sekin jännittää kun siis nämä kaksi ihanuutta on eri miehen kanssa ja nyt uusioperhe... Pitänee harkita ajan kuluessa myös miehen siemenneste analyysia jne jos ei ala tapahtua ja mut tutkitaan ensin.(exältä se jo katsottiin mut sit tärppäsikin luomuna vähän sen jälkeen ennen hoitojen alkamista)
 
Ja kp 1... :loudlycrying: Miten se löikin niin lujaa kasvoihin vaikka olin 100 varma että ei tärpännytkään ja saatikka edes ovuloin. No.. yk 4 täältä tullaan.
 
Kiitos :Heartred
Sekin jännittää kun siis nämä kaksi ihanuutta on eri miehen kanssa ja nyt uusioperhe... Pitänee harkita ajan kuluessa myös miehen siemenneste analyysia jne jos ei ala tapahtua ja mut tutkitaan ensin.(exältä se jo katsottiin mut sit tärppäsikin luomuna vähän sen jälkeen ennen hoitojen alkamista)

Kannattaa kyllä harkita tutkimuksiin hakeutumista ihan oman mielenrauhankin takia. Parikin tapausta lähipiirissä, että raskautta ei ole kuulunut, mutta sitten kun on päässyt tutkimuksiin ja odottelemaan mahdollisia hoitoja, onkin tärpännyt luomusti :smiling-eyes: toivotaan parasta, ettei tarvis kauaa odotella :folded:
 
Taitaa olla se ovis nyt. Posti toi eilen paketin, niin tänään pääsin testailemaan. Toi RFSU ei kyllä ole lähelläkään plus, mutta eikös tuo digi ole luotettavampi? Olisin itse ajatellut, et ovis olis ollut ehkä eilen tai edellispäivänä, mutta ehkä siis eilen tai tänään. Täytyy jatkaa huomenna testailuja.

Hyvää joulua kaikille! :smiling-eyes:
 

Liitteet

  • 24D32763-1EC6-4C6A-894F-25FA644263D4.jpeg
    24D32763-1EC6-4C6A-894F-25FA644263D4.jpeg
    2 MB · Katsottu: 123
Muokattu viimeksi:
Mulla nyt dpo7, ja eilen ekaa kertaa pitkään aikaan iski rintojen aristus! Vuosia sit mulla oli tää oire joka kierrossa, noin viikko ennen kuukautisia rinnat meni araks, ja siitä tunnisti että kohta alkaa kuukautiset ku aristus loppu. Nyt ei moneen vuoteen oo ollu mitään. Varmaan loppu siihen kun alotin hormonaalisen ehkäisyn, eikä oo palannu vaikka nyt kaks ja puol vuotta oltu ilman ehkäisyä. Eli periaatteessa ihan normaali oire ollu mulle aikanaan, mutta tietysti tässä kohtaa aiheuttaa pientä toiveikkuutta!
 
Tänään dpo 6 ja hyvin oireetonta on. Tuntuu, että viime plussakierrossa oli kaikenmaailman kohdun kiristelyä ja jomotusta dpo5 lähtien. Toisaalta raskaus meni kesken heti alussa. Ja vielä ei ole kiinnittyminenkään tapahtunut. Yritän olla testaamatta, mutta nyt jo syyhyttää lähteä huomenna testiostoksille. Kaapissa on vaan yksi digi ja sitä säästän kyllä.
 
Tänään dpo 6 ja hyvin oireetonta on. Tuntuu, että viime plussakierrossa oli kaikenmaailman kohdun kiristelyä ja jomotusta dpo5 lähtien. Toisaalta raskaus meni kesken heti alussa. Ja vielä ei ole kiinnittyminenkään tapahtunut. Yritän olla testaamatta, mutta nyt jo syyhyttää lähteä huomenna testiostoksille. Kaapissa on vaan yksi digi ja sitä säästän kyllä.

mä olin kans just tulossa kirjottelee, että täällä on dpo4 ja kohdulla ollu tänää sellasta nippailua ja kiristelyä aina liikkuessa, mutta tuskin se liittyy mihinkään kun ei mahdollista kiinnittymistä ole edes tapahtunut vielä. Rinnat ei oo kipeytyneet vieläkään, vaikka normaalisti oviksen jälkeen kipeytyvät. :Face Without Mouth:
Mä laskin että aikasintaan testaan ens perjantaina, jolloin ois dpo9. Olis sekin aika ihanaa jos plussais uudenvuoden aattona! :smiling face with heart-eyes:
 
Täällä kp 29/31, dpo 10. Vielä ei tiputtele, joten yöimetyksen lopetus varmaan alkaa vaikuttaa positiivisesti.
Nuo viivanpaikat melkein kaikilla testimerkeillä vie intoa testata ajoissa, ei yhtään enää jaksa pähkäillä onko haamu vai viivanpaikka, joten pari päivää odotan vielä, jos ei menkat ehdi sitä ennen alkaa.
 
On kyllä ihme, että joillekin tuppaa sitä viivanpaikkaa tulemaan, ja esim mulle ei ole kertaakaan tullut! Tosin ehkä mulla ei ole niin paljon kokemustakaan eri testeistä! Pregcheckiä oli kaapissa pari kappaletta, siis niin että kahen vuoden aikana testasin ehkä neljä kertaa :D ja nyt tilasin niitä raskauskeijun halpisliuskoja (onestep?) eikä niilläkään ole ollut vielä ongelmia. Varmaan olen voinut kiertää viivanpaikkaisemmat testit vahingossa kaukaa? Nyt on ainakin jäänyt uppiksen kokemuksista sellainen vaikutelma, että clearbluen testejä en kyllä hanki :D

Mulla nyt dpo8, testasin jo tänään yhden negan. Lämmöt on ainakin nyt lähteneet ihan kivasti nousuun, ja tosiaan rintoja vähän aristaa.

Screenshot_20211226-123101.png

Huomenna meillä on lapsettomuushoitojen suunnittelukäynti. Vähäsen huonoon aikaan, kun mulla nyt piinapäivien optimisti taas haaveilee siitä, että mitä jos oliskin nyt luomuna tärpännyt :D mutta epätodennäköistä se tässä vaiheessa enää on. Ja toivotaan että vähän vähemmän rankalta tuntuu sit kuukautisten alku, jos on jo tulevat hoidot tiedossa, ja ehkä jopa pääsee heti aloittamaan! :)
 
On kyllä komea lämmönnousu Nurppu, toivottavasti olisi merkki raskaudesta:folded:

Eilen digiovistesti nega ja oireiden perusteella epäilen, että ehkä ovis oli jouluaattoiltana. Vitsi miten sitä onkin jotenkin ihan voittajafiilis, kun kierto alkaa tasoittua takaisin sinne 29-30pv. :smiling-eyes: Noi RFSUn ovistestit on kyllä näköjään aika kuraa, niillä kun en saanut ovisplussaa lähellekään kiinni. Nyt sit vaan odotellaan, ainakaan tällä kertaa ei jäänyt ajoituksen epäonnistumisesta kiinni. Tsemppiä kaikille piinailijoille, perästä tullaan. Nyt siis ehkä dpo 1 tai 2, että hetken saa vielä piinailla:rolling:
 
Mulla kp24 ja dpo12. Tänä aamuna oli seksiä ja sen jälkeen ilmaantui menkkakipu vatsalle ja selkään ja on jatkunut jo useamman tunnin. Lisäksi paha olo, oksettaa. Pahoin pelkään että menkat on alkamassa jollain erityislyhyellä kierrolla kun oviskin oli noin aikaisin tässä kierrossa :loudlycrying:

Eilen sorruin tekemään Raskauskeijun halpistestin ja se oli negatiivinen. Sellainen testi jossa sinivalkoinen suojapaperi ja raskaana olevan naisen vatsan kuva suojapaperissa. Onkohan tää se herkkä 10 vai 24 testi? Kuoressa ei lukenut.
 
Mulla kp24 ja dpo12. Tänä aamuna oli seksiä ja sen jälkeen ilmaantui menkkakipu vatsalle ja selkään ja on jatkunut jo useamman tunnin. Lisäksi paha olo, oksettaa. Pahoin pelkään että menkat on alkamassa jollain erityislyhyellä kierrolla kun oviskin oli noin aikaisin tässä kierrossa :loudlycrying:

Eilen sorruin tekemään Raskauskeijun halpistestin ja se oli negatiivinen. Sellainen testi jossa sinivalkoinen suojapaperi ja raskaana olevan naisen vatsan kuva suojapaperissa. Onkohan tää se herkkä 10 vai 24 testi? Kuoressa ei lukenut.
Tuo on se herkkä, eli 10 vahvuinen!
 
Huomenta,
Mä en olekaan varma mikä dpo mulla on menossa…6 tai 7. Sain kolmena päivänä digiin hymynaaman. Kolmannen päivän hymynaama oli vain aamulla näkyvissä ja sen aamupäivän aikana tuli selvät ovulaatiokivut. Fertility friend kuitenkin laittoi ovulaation päivän aikaisemmalle. Ähhh, tavallaan toivon että olis vasta dpo6. Koska mulla ei ole vieläkään oikein mitään oireita. Tänään marssin kuiteski sinne kauppaan ostaa niitä testejä. Mutta ajattelin aloittaa testaamisen joskus dpo9-10. Silloin on aina näkynyt jos on näkyäkseen.
 
Huomenta!
Mulla myös ehkä dpo7. Vasenta munasarjaa on jäytänyt kaksi päivää aamusta iltaan. Ensin ajattelin että kuvittelen, mutta tuo jäytäminen on hyvin hermosärkymäinen ja pistävä ajottain (ei kuitenkaan tuikkaisuja, ennemminkin sellainen jatkuva) eikä sitä voi mielikuvituksen piikkiin laittaa. Keltarauhanen näytti toimivan oikeaoppisesti nostaen pariksi päiväksi lämpöjä, joten eiköhän tämäkin kipuilu liity keltarauhasen elämään.
 
Takaisin
Top