Raskaaksi 2019

Suuria plussatuulia kaikille tänne ja tsemppiä elämän haasteisiin!

Mimosalle onnittelut :Heartred

Ehkä varovasti nyt siirryn täältä takavasemmalle ja lokakuisten ryhmään, tänään 5+2 ja digiin päiväpissasta 3+

Kaksi edellistä mennyt kesken siinä 6+0 joten edelleen kuitenkin hiipien etenen ajatuksissa.

Kevättä kohti ja jokaisen suuntaan auringonsäteitä!
 
Mimosa: toivottavasti sulla tulee vahvempi viiva / digiin plussa viikonlopun aikana :) Mä en uskaltaisi tuollaisen haamulaisen perusteella tuhlaa digiä :D mut olenkin pihi haha!
 
Lista Raskaaksi 2019 -ketjussa kirjoittelevista:

DeeDee // 29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 6

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18, yk1

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18

tiiamariia / 26v / toinen haaveissa / ya 08/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 7

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

hipshops // 25v // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2018

Uutukainen // 25v // esikoinen haaveissa // ya 12/17

Hillis // 28v // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18

Amalfi // 36v // kolmas haaveissa // ya 01/18

Kosmoskukka // 37v // ensimmäinen yhteinen haaveissa (4.) // ya 5/18 // km 9/18

Emiliie10 // toinen haaveissa // 24v // yk1

Nannu79 // toinen haaveissa // 39v // yritystä 8/2017 // Kkm 10/2018

Mami91 / 27 / toinen toiveissa / ya 7/14

Wusti91 // 27koht 28 // eka haaveissa // tuulimuna 1/2018 // ya 6/2017 //

Holle // 30 // ensimmäinen haaveissa // yk5

Arri // Toinen haaveissa // ya 6/18

Mindie^^, 26v, ya ensimmäisen kerran 4/17, keskeytys 2/18, toinen haaveissa, ya 6/18

Phoenix // toinen haaveissa // ya 1/18

jennnao // ensimmäinen haaveissa // ya 5/14

Helena80 // 38 // neljäs haaveissa // ya 1/19

Virvatuli89 // 29 // ensimmäinen haaveissa // ya 12/18

Koirankorva // 24// ensimmäinen haaveissa // ya 12/18 km 1/19

Iines-19 // 35 // 4. toiveissa // ya 8/2018, km 10/18 ja kkm 1/19

Mimosa-18 // 33 // 5. Toiveissa // ya 2/2019

Nuppunen // 31 // 5. Toiveissa // tjot 2/19

dadapls // 19 // ensimmäinen // ya 1/19

beibie // 25 // ensimmäinen toiveissa // ya 8/18

Otus87 // 32 // ensimmäinen // ya 3/17, kkm/tuulimuna 10/17, km 12/17 ja 2/18, kkm 5/18

Hanni_ // 25 // ensimmäinen haaveissa // ya 5/18, kkm 11/18

jannn // 32 // ensimmäinen haaveissa // ya 9/18


Plussanneet:

Jeppis89 / 30v / ya 4/18, LA elokuun lopussa
tiiamariia / 27v / ya 8/18, LA elo-syyskuun vaihteessa
*Laura666 25v, ya 6/18, LA syyskuussa
Hirvi, ya 12/2015, LA syyskuussa
jemuli // 21 // ya 11/18, LA lokakuussa
Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19 // LA lokakuussa
Lumileopardi // 40 // kolmas haaveissa // ya 1/19 // LA lokakuussa
 
Suuria plussatuulia kaikille tänne ja tsemppiä elämän haasteisiin!

Mimosalle onnittelut :Heartred

Ehkä varovasti nyt siirryn täältä takavasemmalle ja lokakuisten ryhmään, tänään 5+2 ja digiin päiväpissasta 3+

Kaksi edellistä mennyt kesken siinä 6+0 joten edelleen kuitenkin hiipien etenen ajatuksissa.

Kevättä kohti ja jokaisen suuntaan auringonsäteitä!
Varovaiset onnittelut ja tsempit! Mulla meni kerran kesken 5+4 muistaakseni, eli tiedän tunteen. Ehtii jo toivoa siinä että jotain nyyttiä saisi ja sitten ei. Tälle nyytille tarrasukkia täältä!!
 
Mimosa: toivottavasti sulla tulee vahvempi viiva / digiin plussa viikonlopun aikana :) Mä en uskaltaisi tuollaisen haamulaisen perusteella tuhlaa digiä :D mut olenkin pihi haha!

Joo, ei se varmaan ookkaan järkevää, mut ei nää mun testailut muutenkaan oo :D
 
Täällä hätäisesti hoidettu petipuuhat ennen miehen reissuun lähtöä. Vähän takaraivossa kummittelee siemennesteen vähäinen määrä. Onko kellään tietoa onko pienessäkin määrässä spermaa siittiöitä? Pitää vähän googletella :)
Ja anteeksi yksityiskohtaisuus !

Pitää toivoa että miehen sperma oli priimaa vaikka ei määrällisesti runsasta ja näin ollen nyt alkaa piinailu :)

Täällä siis ovisplussa aamulla ja seuraavan kerran mahdollista puuhailla sunnuntai iltana...

Onnea plussanneille ja zemppiä kaikille :Heartred
 
Täällä hätäisesti hoidettu petipuuhat ennen miehen reissuun lähtöä. Vähän takaraivossa kummittelee siemennesteen vähäinen määrä. Onko kellään tietoa onko pienessäkin määrässä spermaa siittiöitä? Pitää vähän googletella :)
Ja anteeksi yksityiskohtaisuus !

Pitää toivoa että miehen sperma oli priimaa vaikka ei määrällisesti runsasta ja näin ollen nyt alkaa piinailu :)

Täällä siis ovisplussa aamulla ja seuraavan kerran mahdollista puuhailla sunnuntai iltana...

Onnea plussanneille ja zemppiä kaikille :Heartred

Mistä tiedät et vähän tuli? :grin

Clear blue näytti ympyrää :wideyed::sad001 ja tolta näytti viivat sen sisällä. Ehkä lähestymässä ovis? Viimeks oli vissiin kp21 ja nyt "vasta" kp18.
 

Liitteet

  • 20190222_150245.jpg
    20190222_150245.jpg
    21.4 KB · Katsottu: 300
  • 20190222_150310.jpg
    20190222_150310.jpg
    15.6 KB · Katsottu: 288
Mistä tiedät et vähän tuli? :grin

Clear blue näytti ympyrää :wideyed::sad001 ja tolta näytti viivat sen sisällä. Ehkä lähestymässä ovis? Viimeks oli vissiin kp21 ja nyt "vasta" kp18.

Heh hyvä kysymys :D miehellä vaan meinasi olla ongelma laukeamisen kanssa, vasta toissa iltana viimeksi puuhailtiin(miehen mieskunto ei kestä jokapäiväistä pupuilua) ja kun hän lopulta tuli, en huomannut reisille valuvan juuri mitään kuten yleensä. Ehkä sitä kumminkin tuli riittävästi, hope so :)

Ja ps, aika voimakkaan värinen toi toinenkin viiva!
 
Heh hyvä kysymys :D miehellä vaan meinasi olla ongelma laukeamisen kanssa, vasta toissa iltana viimeksi puuhailtiin(miehen mieskunto ei kestä jokapäiväistä pupuilua) ja kun hän lopulta tuli, en huomannut reisille valuvan juuri mitään kuten yleensä. Ehkä sitä kumminkin tuli riittävästi, hope so :)

Ja ps, aika voimakkaan värinen toi toinenkin viiva!

Jos on ovis lähellä, niin kohdunkaula on auki ja sinnehän se tavara katoaa :D
 
Jos on ovis lähellä, niin kohdunkaula on auki ja sinnehän se tavara katoaa :D

Huojentavaa tietää :D yritin googlettaa kuinka nopeasti siittiöt ui eteenpäin, sillä mua myös huolettaa melko nopea peniksen ulosveto.. Ehkä kuitenkin tehty mitä tehtävissä on :)

Sori tänään vähän tyhmiä kyselyitä :D
 
Onko kellään enemmän tietoa tosta flunssan/kuumeen vaikutuksesta ovikseen? Ilmeisesti voi siirtyä/ jäädä kokonaan pois mutta kuumetta oli viimeksi n. 5pv sitte ja ovis vasta tulossa eli vaikuttaako enää? :eek: Vai miten se perjaatteessa menee?

Samaa asiaa kyselen kokoajan kun tuntuu että stressaan vaan enemmän joka päivä kun tulee negaa ovistestiin. En olis ikinä uskonu että lapsen tekeminen voi olla näin vaikeeta :sad001 Miten voi tuntua että menettää jotain mitä ei edes ole vielä olemassa..
 
Jos on ovis lähellä, niin kohdunkaula on auki ja sinnehän se tavara katoaa :D

Mulla valuu ulos tunnin- parin ajan hommailun jälkeen joka kerta :bag: (Tai sit en vaan oo kiinnittäny huomiota oviksen aikoina.) Eihän tästä nyt tule mitään :sorry:
 
Pakko kysyä kun alkoi mietityttämään... Monella täällä tuntuu olevan ovistestit käytössä, onko ollu teidän mielestä kannattava hankinta? En nyt mieti niinkään rahallista satsausta, vaan sitä että tuleeko niistä enemmän mielenrauhaa vai stressiä? :hilarious: Toki ymmärrän, että jos kirtojen pituus heittelee tms. niin helpottavat varmasti hommaa, mutta entä jos on säännöllinen kierto? Onko niistä siinä vaiheessa jotain etua jos seksiä on muutenkin säännöllisesti?

Oon vähän harkinnu ostamista, mutta jotenkin pelkään että lisäisi itsellä vaan stressiä kun olisi yksi asia lisää testattavana :wacky:
 
Pakko kysyä kun alkoi mietityttämään... Monella täällä tuntuu olevan ovistestit käytössä, onko ollu teidän mielestä kannattava hankinta? En nyt mieti niinkään rahallista satsausta, vaan sitä että tuleeko niistä enemmän mielenrauhaa vai stressiä? :hilarious: Toki ymmärrän, että jos kirtojen pituus heittelee tms. niin helpottavat varmasti hommaa, mutta entä jos on säännöllinen kierto? Onko niistä siinä vaiheessa jotain etua jos seksiä on muutenkin säännöllisesti?

Oon vähän harkinnu ostamista, mutta jotenkin pelkään että lisäisi itsellä vaan stressiä kun olisi yksi asia lisää testattavana :wacky:

Ei ehkä kande jos säännöllinen kierto ja seksi :) mua ainaki stressaa :D
 
Mulla valuu ulos tunnin- parin ajan hommailun jälkeen joka kerta :bag: (Tai sit en vaan oo kiinnittäny huomiota oviksen aikoina.) Eihän tästä nyt tule mitään :sorry:

Must tuntuu et mult valuu heti...ainaki jos nousen seisomaan/kävelemään. En tiedä onko joskus imassu :D
 
Mulla imasee tiettyinä aikoina kuukaudesta ihan kokonaan!

Se on huomattu ja meillä erittäin aktiivinen seksielämä, joka päivä, vähintään joka toinen mutta harvemmin. Ja aina sillä on ihmeen paljon tavaraa tulossa. Me on aika positiivisia siitä et onnistuis vihdoin ja viimein koska nyt on ollu niit repäisykipuja ja limakalvo kasvanut sen 10 pv ja se oli jo aika paksu kun kävin sitä ultrassa katselemassa eli kyl se pitäis huomenna tahi ylihuomenna ulos tulla jos on tullakseen niin kuukautisina.

Viime aikoina kyl taas ollut ihan kuin ois ovis ja eilen droppas lämmöt ihan totaalisesti. Mietin olisko se ollut mahdollinen kiinnittyminen ku tänään testi nega mut vasemmalla puolella ihme nippailukipuu ja sellasta säteilevää. Eli koko masua kiristää mut ei oo mitään pulputusta tahi sellasta bongattu lainkaan. Vain jos on ilmavaivoja ja niitä ollu paljon.... ihan nolottaa.. ja nämä oireet on mulla yleensä oviksen aikaan, ei ennen menkkoja et saas nyt nähdä. Viikon ootan jos ei ala niin lekuriin suoraan....

Nimittäin tänään alkoi hienoinen tissikipu, mut ei todellakaan sellainen mikä yleensä eli ihan voi kaikkia liivei käyttää ja voi puristella ja rutistella. Ei siis oo kipeet niinku yleensä....
 
Pakko kysyä kun alkoi mietityttämään... Monella täällä tuntuu olevan ovistestit käytössä, onko ollu teidän mielestä kannattava hankinta? En nyt mieti niinkään rahallista satsausta, vaan sitä että tuleeko niistä enemmän mielenrauhaa vai stressiä? :hilarious: Toki ymmärrän, että jos kirtojen pituus heittelee tms. niin helpottavat varmasti hommaa, mutta entä jos on säännöllinen kierto? Onko niistä siinä vaiheessa jotain etua jos seksiä on muutenkin säännöllisesti?

Oon vähän harkinnu ostamista, mutta jotenkin pelkään että lisäisi itsellä vaan stressiä kun olisi yksi asia lisää testattavana :wacky:
Mulla kehitti enemmän stressiä sen kyttäys ja todennut että säännöllinen seksi toimii vaan paremmin omalla kohdalla. Toki jos siihen ei ole mahdollista niin ehkä joku saa mielenrauhaa siitäkin :happy: täällä on vielä yli 10 päivää menkkoihin aikaa ja jotenkin on ollut niin valmis vaan toteamaan että sitä ei vaan tule vaikka kaipuu on kauhea
 
Pakko kysyä kun alkoi mietityttämään... Monella täällä tuntuu olevan ovistestit käytössä, onko ollu teidän mielestä kannattava hankinta? En nyt mieti niinkään rahallista satsausta, vaan sitä että tuleeko niistä enemmän mielenrauhaa vai stressiä? :hilarious: Toki ymmärrän, että jos kirtojen pituus heittelee tms. niin helpottavat varmasti hommaa, mutta entä jos on säännöllinen kierto? Onko niistä siinä vaiheessa jotain etua jos seksiä on muutenkin säännöllisesti?

Oon vähän harkinnu ostamista, mutta jotenkin pelkään että lisäisi itsellä vaan stressiä kun olisi yksi asia lisää testattavana :wacky:

En ostais sit. Itellä ei oo kumpaakaan:))
 
Pakko kysyä kun alkoi mietityttämään... Monella täällä tuntuu olevan ovistestit käytössä, onko ollu teidän mielestä kannattava hankinta? En nyt mieti niinkään rahallista satsausta, vaan sitä että tuleeko niistä enemmän mielenrauhaa vai stressiä? :hilarious: Toki ymmärrän, että jos kirtojen pituus heittelee tms. niin helpottavat varmasti hommaa, mutta entä jos on säännöllinen kierto? Onko niistä siinä vaiheessa jotain etua jos seksiä on muutenkin säännöllisesti?

Oon vähän harkinnu ostamista, mutta jotenkin pelkään että lisäisi itsellä vaan stressiä kun olisi yksi asia lisää testattavana :wacky:

Minä ostin nyt 3 kiertoon ovistestit (kun halvalla sain :grin). Mulla säännöllinen kierto ja säännöllisesti seksiä. Mutta sillä ajatuksella otin, nyt pidempään yrittämisen jälkeen, että on varmistus siitä että se ovis tapahtuu ja että missä vaiheessa se tapahtuu. Mutta minulle ehkä tuo enemmän stressiä kuitenkin. :grin Ajatus olisi että tämän kierron jälkeen jätän ostamatta lisää ja saa mennä taas omalla painollaan sekin.
 
Takaisin
Top