Raskaaksi 2019

Mulla on ovistikkuja ja raskaustikkuja (näillä mun välivuodoilla tosin ei oo r-testeille käyttöä ja näiden ovistikkujen jälkee ehkä otan rauhan niistäkin, kun se säännöllisesti on kp15-16 joka kierrossa ollut, niin mitäpä sitä toisaalta testaamaan).

Tässäkin kierrossa tosin oon alottanut jo o-tikuttelut. Haaleaa vielä niinku pitääkin, koska oviksen pitäis olla vast ens vkon puolesaa välissä, todennäköisesti keskiviikkona:) en malttais jotenkin yhtään odottaa. Ei oo todellakaan mikään tää on meidän kierto fiilistä, mut olishan se ihanaa jos olis:Heartred mä nyt syön noita meidän löytämiä mehiläissiitepölypalloja, jos ovis buustais:)) hyi hitto ne on pahoja!

Tervetuloa uudet ja plussapuhallus ketjuun:Heartred
 
Mä tosiaan inhoan testien tekemistä. Ovistestiä en oo tehnyt/ostanut koskaan, raskaustestejä alle kymmenen. En henkkoht ymmärrä sitä miksi tehdä testiä ennen menkkojen alkua, kun kyllä se vuoto sitten paljastaa onko tärpännyt vai ei. Eri asia sitten just jotkut juhlat tai muut, jos tarvii tietää etukäteen, mutta muuten odotan kyllä aina menkat. Ja koska mulla on epäsäännölliset kierrot, tulee aina odotettua johonkin kp40+ ennen testiä :rolleyes:
 
Sä et aloittanut vielä letrokiertoa? Meinasitko nyt sit mennä siihen progekokeeseen.
Toivottavasti olis tärppikierto nyt!

En alottanu :) käyn labrassa juu sit about dpo7.. Toiv saan hyvän oviksen tikutettua. Vaikka ilmeisesti sitä ei välttämättä tapahdu vaikka sais tikutettua. Tai sit ei vaan tarpeeks limistä tai isoa follia. Ei vissiin ollu väliä onko aamulla vai illalla se labra..? Ei oo enää oikein luottoa luomuna raskaaks tulemiseen, tai ehkä vois ajan kanssa joskus tärppää niinkin..
Mä tilailen lähes joka kierrossa uudelleen lisää testejä. Nyt ku uusiks tilasin ni pitäs koht olla lähes 20ovistestiä ja raskaustestejä alle 10. Turha niitä näköjään koko ajan tehä :/ ja saahan sit vaik pc tai cb kaupasta jos tarvii nopeesti.
 
Mä rakastan valitettavasti kaikkea testailua, jos oon kuumeessa ni saatan mitata kuumeen tunnin välein :hilarious:
Raskaustestejä tulee tehtyä sit ku toivoo niin paljon. Ja juon alkoholia suht usein. Ja poltetaan joskus tupakkaa. Mut nyt yritän rauhottua r-testien kanssa, koska uskon et jos ei mitään oireita ni en oo raskaana. Viimeks oli kuitenkin niin selkeet, tosin vast joskus dpo12 aikaan tmv..
 
Onnea Earl!! :Heartred:cheers

Täällä ovistesti näytti äsken tältä, eli josko huomenna tulis sit vielä ihan räikeä plussa. Odotettua aiemmin kyllä, koska nyt kp 17 vasta ja yleensä ovis jotain kp 20-21. Vaikka voihan tuo tuosta haaletakin vielä ennen ovista. Joka tapauksessa nyt äkkiä hyödyntämään olipa asia miten tahansa! :king
 

Liitteet

  • 6E43D69A-5FD0-4021-AF7A-75C5A8CA1278.jpeg
    6E43D69A-5FD0-4021-AF7A-75C5A8CA1278.jpeg
    26.6 KB · Katsottu: 149
Jannn, mulla on just päinvastainen logiikka Miks en testaa, vaikka raskautta toivoo kovasti: kun ei näe negaa testissä niin on aina edes pieni mahdollisuus :grin

Ja negatestit vaan sapettaa niin paljon, varsinkin silloin kun kierrot venyy. Tulee sellainen tuplaharmitus kun ei ole raskaana ja menkatkaan ei ala, eli ei voi päästä yrittämään uudestaan.

(Enkä muuten kyllä koskaan mittaa kuumettakaan. Jos on kuumeinen olo niin sitten on, ei se lukema kerro mitään olennaista mulle :hilarious:)
 
Tindell joo oli siis raskaus ja sit oltiinkin pitkällä raskaana siinä mielessä et oltiin jo ilouutisen kertomassa kun sit ei kuulunut sydänääniä enää ja tyhjennys. Sydän särkyi mut heti pian ovis ja menkat ehti tulla ja nyt oottelen jo seuraavia kuukautisia. Joulukuisista löytyy mitä kirjoitin.. Rankkaa oli ku iloittiin ku niin pitkälle ehti kerrankin ja sydän mureni

:sad001 voi ei! Pitääkin käydä sieltä lukemassa.. Mulla oli onneksi niin varhainen se keskenmeno, etten ehtinyt edes iloita siitä, oli joku pelko perseessä.. Ehdin tosin varata neuvolat ja varhaisultrat, niin joutui sitten perumaan.
 
:sad001 voi ei! Pitääkin käydä sieltä lukemassa.. Mulla oli onneksi niin varhainen se keskenmeno, etten ehtinyt edes iloita siitä, oli joku pelko perseessä.. Ehdin tosin varata neuvolat ja varhaisultrat, niin joutui sitten perumaan.

Se on aina inhottava eikä voi verrata. Mul olis la ollut joulukuun alkupuolta eli ihan oikein testit näytti paitsi rfsu. Mut ne mun haamut oli plussia ja sit tein labran testejä kotona kunnes se haaleni ja siihen tuli kunnon viivat ja itketti niin perkelesti. Lopulta menin kipujen takii sairaalaan äskettäin ni tuumas et oikea munasarja poistetaan, sit soitin niin kysta poistetaan ja päätettiin että pakastetaan munasoluja talteen Nyt on lupa raskautua ja jatkan edelleen mammavitskuja ja foolihappoa plus e ja d lisät.
 
Mulla oli kans kysta, mutta onneksi häipyi itsestään.. Nyt tuntuu et kaikki hajut ottaa nokkaan, mutta on ollu samaa joskus pms oireiden takia. Yritän olla vaan kyttäämättä oireita odottelen menkkoja alkavaksi. Ihmettelen vaan miks mun tissit on niin löllöt ja kivuttomat, pitäis tosiaan olla räjähtämäisillään ennen menkkoja.. Ja kipeet niiden pitäis olla jos oiski raskaana, kai. Ainaki viimeksi oli.
 
En ole hetkeen kirjoitellut, mutta lukemassa käynyt välillä. Onnea Earl ja hurjasti haleja ja sympatiaa pettymyksiä kohdanneille! :Heartred

Minulla nyt kp19 ja ehkä eilen ehkä oli ovis. En ole tikuttanut, mutta lämmöt nousivat tänään. Yleensä ovis ollut kp20-21. Mies ollut reissussa torstaista asti... Talleteltu maanantaina ja keskiviikkona, et jos ovis oli lauantaina, niin pienen pieni mahdollisuus on. Ovisoireita en ole tuntenut. Jos osuukin vasta kp20/21, kuten normaalisti, niin ehditään vielä maanantaina ja tiistaina :sign17 Mut jotenkin melko luovuttanut olo tämän kierron suhteen... Taustailen täällä silti :)
 
Just eilen miehen kanssa juteltiin taas tästä lapsiasiasta. Että saisi se tärppi nyt käydä... Molemmilla toiveissa kaksi lasta, mutta pienellä ikäerolla. Tässä kokoajan kumminkin tää arki helpottuu, kun ensimmäinen kasvaa, ei sit enää kauheen myöhään jaksa enää aloittaa kaikkea alusta.

Noh, marraskuussa viimeistään lähete lapsettomuushoitoihin, ellei ennen sitä tuu jotain selvyyttä näihin vuotopulmiin. Huomenna ultra, jännittää, se et jos ei löydy mitään tai jos löytyykin...
 
Tsemppiä ultraan Nipanderi!

Tuntuuko teillä muilla että piinapäivinä kun niin toivoo, odottaa ja jännittää että miten käy, niin syke on usein koholla? Mulla on lähes joka kierrossa viimeisinä piinapäivinä (ennenku testit todistaa negan) että jotenkin oon niin malttamaton vaikken enää niin paljon raskautumiseen uskokaan että sydän hakkaa hulluna. Sitten stressaan sitä et miten tää stressi vaikuttaa mahdolliseen kiinnittymiseen:nailbiting: hullua mutta minkäs tunteilleen mahtaa:confused::hilarious:

Tänään dpo10 eikä oo tiputellu yhtään vaikka melkein viimmeset 2vuotta tiputtelu on alkanut ihan viimeistään dpo10 aamuna:woot: tää nyt eka kierto missä luget mukana että kai nää sit auttaa vaikka oviksessa ja proge-kokeessa kaikki näyttänyt hyvältä!
 
Takaisin
Top