Raskaaksi 2017

Tiedättekös mitä mulle tuli mieleen... mä olin ennen joulua melko kauan sokerilakossa. Ja sitten vähän ennen joulua rikoin sen lakon ja söin koko joulun ajan karkkeja ja muuta sokeriherkkua. Voisikohan se olla jokin selitys kierron yllättävään muutokseen.... luin siis, että kiertohäiriöiden syynä voi olla ruokavalion muutokset.
 
Tiedättekös mitä mulle tuli mieleen... mä olin ennen joulua melko kauan sokerilakossa. Ja sitten vähän ennen joulua rikoin sen lakon ja söin koko joulun ajan karkkeja ja muuta sokeriherkkua. Voisikohan se olla jokin selitys kierron yllättävään muutokseen.... luin siis, että kiertohäiriöiden syynä voi olla ruokavalion muutokset.

Varmaankin! Ja rasvakudos tuottaa estrogeenia joka voi sotkea kierron omaa hormoonitoimintaa. Se oli ehkä osatekijänä minulla... (nyt -6kg)
 
Ja viimein, hyvin tuskallisen yön päätteeksi kp1 !!!! Oon kyllä tyytyväinen vaikka tää päivä tulee menemään ihan harakoille ja särkylääkkeille. Yritän käydä vähän jumppaamassa kyllä.

Mites muiden lauantai on lähtenyt käyntiin?
 
Kiitos kysymästä, mukavasti luteaalivaiheen lämmössä paistatellen :)
Dpo 4/5 ja koetan (epätoivoisesti) keksiä jotain muuta ajateltavaa. Kuten varmaan huomaatte tästä mun foorumilla roikkumisesta, en ole onnistunut :D
 
Ja viimein, hyvin tuskallisen yön päätteeksi kp1 !!!! Oon kyllä tyytyväinen vaikka tää päivä tulee menemään ihan harakoille ja särkylääkkeille. Yritän käydä vähän jumppaamassa kyllä.

Mites muiden lauantai on lähtenyt käyntiin?

Hienoa, että kierto ei kuitenkaan enää venynyt. Voimia sinne kuitenkin!:)

Täällä melko varmasti dpo 8 tai 9. Alkaa testit kaupassa kiinnostamaan, vaikka piti tää kierto ottaa ihan iisisti!:D
 
Hyvä että kierto vaihtui Harmonie! :)

Mää lähdin eilen ystävän kanssa viihteelle ja tänään oksensin puolet päivästä. Mää en yleensä kärsi krapulassa muuta kuin väsymyksestä, ei yleensä edes tule pahaolo tai särkyä. Ja tänään oksensin viiden minuutin välein tosi rajusti. Ja yöllä, kun mies haki mut kotiin niin olin nähnyt jotain mielukuvitusjuttuja. Kattellut kuulemma katonrajaa kotona ja hokenut vaan ’häh’. Tulee mieleen tää vanha absintti-video :D En todellakaan tiedä mitä tapahtu ja kyllähän tuli juotua, mutta että muka noin paljon?!

Sanonpahan vaan, että nyt kyllä kelpaa tauko alkoholista :D
 
Tuun huutelemaan täältä taustalta, joskus olen tälle palstalle kirjoitellut :) plussasin siis jo jouluaattona -17, silloin oli dpo 8 kiinnittymisvuotoa. Se oli just samanlaista limansekaista verta, niinku ois menkat ollu alkamassa. Ekan haalean plussan sain dpo 11. Samaten tuli edellisessä raskaudessa kiinnittymisvuotoa dpo 9, oli jo vanhaa verta.

Teidän kaikkien taipaleita oon piiitkäään seurannut :grin mrs.Smithille kovasti toivon plussaa ++++ :)
 
Tuun huutelemaan täältä taustalta, joskus olen tälle palstalle kirjoitellut :) plussasin siis jo jouluaattona -17, silloin oli dpo 8 kiinnittymisvuotoa. Se oli just samanlaista limansekaista verta, niinku ois menkat ollu alkamassa. Ekan haalean plussan sain dpo 11. Samaten tuli edellisessä raskaudessa kiinnittymisvuotoa dpo 9, oli jo vanhaa verta.

Teidän kaikkien taipaleita oon piiitkäään seurannut :grin mrs.Smithille kovasti toivon plussaa ++++ :)

Kiitos kaikille tsempistä!!

Tätä tuli toinen tippa lisää ja vaikka voihan se olla sitä kiinnittymisvuotoa, vanha pessimisti alkaa kallistua siihen et menkat alkaa ihanalla tiputtelulla :/ olis jotenkin todennäkösempi vaihtoehto. No.. katsotaan.

Kiitos mindsy rohkaisevista sanoista :) :)
 
Jännittävää, Mrs Smith :)
Toivotaan parasta sinne, pidäthän meidät ajan tasalla tilanteestasi!
Meikällä ei ole paljon ollut raportoitavaa, kierrot ei enää toimi. Nyt tuntuu, että estrogeenitasot on ihan ok, mutta muniksia ei taida enää olla. Kierto on korkattu, ja tänää pitäis kyl jatkaa :) Ihmettä on turha toivoa, ellei yhdy :wink
Katjusha kp 16 tai 17.
 
No ei yleensä mutta viime kierrossa menkat alko tiputtelulla. Mutta. Se oli dpo12 kun luteaali on ollut 12-13pv. Nyt on dpo8! Kamalan aikasta tiputtelulle eikö?!
 
Takaisin
Top