Raskaaksi 2017

Niinhän sen pitäis. Mul ei vaan oo koskaan tummunut testi viiva kontrolli viivaa tummemmaksi. :sad001 Tänään testasin uudestaan eikä enää näkynyt mitään. :sad001 Mut voi Kyl tietysti olla et kroppa on viel ihan sekasin.
 
Onko sulle tehty mitää tutkimuksia et tuleeko ovis varmasti? Tai onko esim monirakkulaiset munasarjat mikä saattaa tehä sen että ovista ei tikkuun löydä? Mulla autto se ku aloin tikuttaa kahesti päivässä, aamupäivällä ja illalla noin klo 18 aikaan. Hoksasin et olin aiemmin tikuttanut liian aikaisin! Eli mulla plussa jostai syystä aina illasta :eek: tsemppiä oviksen metsästykseen! :Heartred
 
Täällä on kans yks joka meinaa huomenna aamulla taas testailla :woot: Eilen testattu nega, mutta toivoa vielä on, koska tänään vasta kp 25/28-30! :wink Niin kovasti sitä plussaa jo toivon, vaikka yritys piti alottaa vasta maaliskuussa :smiley-angelic006
 
Ei oo tehty tutkimuksia. Mut kyl niit tulee. Tai niin mie ainakin uskon. :) Toi oli eka testi kkm jälkeen. Niin oon Kyl vähän epäillyt et kroppa on varmaan viel vähän sekaisin.
 
Täällä pitäisi menkkojen alkaa perjantaina, toivottavasti kierto ei veny niinkuin viimeksi. :) maanantaina testaan jos ei tätiä näy! Sais pysyäkki poissa :p
 
Jännää Miitu, pidän peukkua.

Mulla nyt kp27 ja dpo ehkä 8? Outoa on et tulee venyvää limaa paljon ja pikkutippoja verta välillä. Veritipat ei sinänsä yllätä kun sitä istukkaa on vielä aika paljon, mut ihanku ois ovis, mutta sekin on todettu olleen viime viikolla ultralla. Nyt siis eka kierto kkm:n ja lääkkellisen tyhjennyksen jälkeen ja istukkaa vielä kohdussa, joka ois tarkoitus poistaa kuukautisien jälkeen
 
ImageUploadedByVau Foorumi1484680057.428338.jpg


Oon kans vähä ihmeissäni.Kp 12/29-30 ni tuli ovistestistä jo näinkin tumma.Onhan tosta plussaan matkaa mut silti.Vähän nippailee toista nivusta jo.Olin aatellu et ovis olis siinä kp 15-17 niinkuin yleensä.Voiko tästä mennä vielä noin monta päivää plussaan?[emoji1]
 
Kata, kyllä toi on mun vähäisellä kokemuksella jo lähellä plussaa, villi veikkaus että jos huomenna testaisit useemman kerran niin plussa löytyis.. :-)
 
Mukava lukea näin paljon kaikkia uusia kommentteja. [emoji4]

Mitä vauva/ovis sovelluksia käytätte jos käytätte puhelimessa? [emoji4] en oo tikuttanut ovista mut voiko se kuinka paljon vaihdella kierroittain milloin se on?
 
Miitu, toivotaan että olisi kyytiläinen matkassa kuitenkin!

Täällä ovis alkaa kohta varmaan olla ohi. Tissit kipeytyneet, niin on vahva merkki siitä että ovis ohi. Toivottavasti viimeinkin saisi oman kyytiläisen matkaan. Ihana katsella kun mieskin toivoo jo omaa pientä niin kovasti. Nyt on ainakin peitto heilunut riittävästi ja greippimehut ollut käytössä. Tuntui tosin ettei mehuista yhtään mitään hyötyä. :p Peukkuja kaikille testailijoille!!
 
Kp3 ja tuntuu siltä että nää menkat oli tässä?! Siis mitä ihmettä, tosi niukat verrattuna siihen mitä yleensä vuodan. Ja yleensä kestävät 7 päivää, pari tuntia sitten vaihdoin siteen eikä oo tullu kun vähän ruskeeta sinne.. :eek:
 
Mirellan, Mulla on sellainen sovellus kun Flo, tosi selkeä ja suomenkielinen! Kannattaa tutustua. Suosittelen kaikille! :)

Silkkitassulle tsempit piinaviikoille! Toivotaan että pieni on tarttunut matkaan mukaan :Heartred

alinah, Höh ;o Onpas kummalliset menkat siellä sitten meneillään. Olisi ehkä luullut että kun viimein täti saapui niin olisi sitten saapunut ihan rytinällä.
 
Pullanmuru, okei vähän kyllä samalta kuullostaa. Pitää ens viikolla soitella jollei ole alkanut, tuun muuten hulluks :sad001 mieskin totes että tässähän menee ihan hukkaan tätä hyvää yritysaikaa :sad001
 
Kirahvi, Eihän siinä mitään menetäkkään jos käy lääkärissä ja vaikka saisi avun! :)

Mä mietin voiko kiinnittyminen näkyä haamuna testissä? Miksi muistan joskus lukeneeni.. Se kävisi järkeen että viime viikolla r.testi olisi reagoinut ovikseen ja kiinnittyminen olisi saanut haamun aikaiseksi tällä viikolla.

Mulla on ollut nyt muutaman päivän "kipeä" olo, iltaisin posket helottaa ja palelee. Päätäkin on särkenyt joka päivä, mutta toisaalta meillä on ollut stressiäkin nyt mahdollisesta muutosta yms. Kp 50! :mad:
 
Miitu, kyllä kiinnittyminen voi näkyä r-testissä ja o-testissä plussana :) toivottavasti kohta tulee kunnon plussa :)
 
Huh miten jännään Miitun puolesta! Sinuna tekisin uuden testin/digin muutaman päivän päästä :nailbiting:

katan_ ovistesti näyttäis olevan jo aika lähellä, olen samaa mieltä ettei välttämättä mene kauaa plussaan, ehkä testaisin pari kertaa päivässä :)

Mirellan, ovis pitäis olla suunnilleen samaan aikaan joka kierrossa, ainakin jos on säännöllinen kierto. Toisaalta jos epäsäännölliset kierrot -> myös epäsäännöllinen ovis, luultavimmin. Eli siis aika kuukautisista ovulaatioon voi vaihdella ja siihen vaikuttavat jotkin asiat (ovista voivat myöhentää sairaus, särkylääkkeet, kova biletys ym) mutta luteaalivaiheen pituus eli aika oviksesta kuukautisiin pitäisi olla joka kierrossa aina suunnilleen sama (parin päivän heitolla).

Moni piinailee, tsemppiä meille :nailbiting:

Meitsillä kp 20/27 ja dpo 7 eli piinailen täällä muiden mukana :grin Ei mitään oireita, paitsi mulle normaali luteaalivaiheen perusällötys :grin Ja vähän höntti olo, eilen pitkästä aikaa alkoi ihan kunnolla päässä pyörimään, kun nousin nopeasti sohvalta pitkän istumisen jälkeen :shifty: Mies sanoi eilen nukkumaan mennessä että hänellä on tosi toiveikas olo. Niin on mullakin ja sehän se just pelottaakin :sorry:
 
Mamma-2, greippimehun pitäisi vaikuttaa suotuisasti kohdun limakalvon kasvuun ja hedelmällisen liman erittymiseen ovulaation aikaan, jolloin siittiöiden pitäisi päästä paremmin kytikselle :grin Mulla on (veri)greippimehusta ainakin hyvä kokemus, nimittäin tässä kierrossa join tuota mehua pari lasia päivässä kp 1->kp 14, ja bongasin ensimmäistä kertaa kunnollista ovulaatiolimaa (eggwhite) :hungry: Kohdun limakalvosta en tietenkään osaa sanoa mitään, mutta toiveet on kovat tähän kiertoon tuon greippimehun takia, nyt dpo 7.
 
Takaisin
Top