Raskaaksi 2017

Mulla ei ainakaan oo plussat näkyny millään testeillä ennenku menkat myöhässä, eli noin dpo14/15, joten ennen sitä en luovuttas plussan suhteen
 
Oo, miitulla haamu! Vaan varmasti on kovin epätietoinen olo kun välillä sitä negaakin näyttänyt.

Pakko ollut itselläkin pitää vähän kirjoittelutaukoa, oon käyny vaan lueskelemassa teidän juttuja. Hyvä saada välillä vähän ajatuksia muualle kyllä.:)
Menkat just loppu, ja innolla aloittamassa uutta yritystä taas, koska onhan nuo vauvatekohommat ihan hauskaa puuhaa.:) Mutta silti aina mielessä ajatus, että ei kuitenkaan tärppää, mut yritän aatella positiivisesti.
Kaamee tää vauvakuume kyllä, eilenkin katselin esikoisen ajalta mahakuvia, voi että rakastin sitä masua.:Heartred ei ainakaan helpottanut vauvakuumetta.:D
 
Miitu, jos varaat ajan verikokeisiin? :) Voihan se olla että sinulla ei vaan näy kunnolla testeissä. Siinä on kuitenkin eroa miten virtsassa näkyy, mutta verikoe on ilmeisesti aina varma.
 
Ollut eilisestä saakka sellainen turvotuksen tunne mahalla. Äsken sit kokeilin ovis tikkua. :wink
82d221b27c6b76323194f6798595b12b
En Kyl uskonut et näin nopeasti ovis tulis.
 
Muokattu viimeksi:
Hyppään mukaan tälle foorumille. Jätettiin pillerit pois marraskuun puolessa välissä, menkat alkoivat normaalin kierron tapaan joulukuussa. Ellei pillerit ole laittaneet kiertoa sekaisin niin tänään pitäisi alkaa menkat, vielä ei mitään ole kuulunut. Jännitetään siis, että josko jäisivät välistä ja pieni ihmisen alku olisikin matkalla!
 
Tervetuloa Sun89! :happy:

Jemnalle mukavaa alkavaa kiertoa! :) Ei auta juu raskauskuvien katselu tähän tautiin. :wink Ja ihana että jaksat ajatella positiivisesti. :Heartred

Silkkitassu, Täytyisi varmasti käydä! Tuntuu vaan "turhalta" varata aikaa, kun jotenkin on sellainen olo etten oo raskaana ja että ehkä nuo testit vaan antaa viivanpaikkaa tjtn.
 
Kipsuli, täällä ainakin plussattu vasta dpo16&17! Eli menkat ollu jo muutaman päovän myöhässä..

Miitu, toivottavasti nyt lähtee haamu vahvistuun :)
 
Minäkin näen Miitulla haamulaisen, toivottavasti alkaa vahvistua :)
Kipsulilla on vielä reilusti aikaa muuttua plussaksi noilla kiertopäivillä!
Joku oli myös plussannut, onnea sinne :cat:

Minä yritän odottaa testaamisen suhteen ainakin sinne dpo 12 ja mielellään siihen että menkat ois myöhässä, mitä ei ole vielä koskaan tapahtunut. Ihan vain siksi ettei herättäisi liikaa toiveita aikaisin testatut haamut jotka saattaa vielä muuttua negaksi :sad001
Täällä kp 18/27 dpo 5, ei tunnu mitään normaalista poikkeavaa :grin Paitsi toissapäivänä sain töissä jonkun huonon olon kohtauksen joka meni sitten ohi, tuskin kuitenkaan mitään toiveita herättävää niin aikaisilla dpo:lla :shifty:

muoks. Mietin tuossa, että nyt muutaman kierron ajan (siitä lähtien kun aloin syömään macaa) on menkkoja enteillyt aina pieni tiputtelu 2-3 päivää ennen oikean vuodon alkamista. Jos raskaus alkaisi, tuota vuotoa ei ehkä tulisikaan, joten sitä (tiputtelemattomuutta) odotellessa :grin
 
Muokattu viimeksi:
Miitu, kyllä minunkin silmään haamu näkyy :-) oisko negoissa ollu vaan "laimeat näytteet"? Verikokeellahan tuo tietysti selviäis...

Täällä dpo4, eilen illalla ja tänään pientä viiltelyä alavatsassa, kun ei ny vaan menis mitään väärään paikkaan jos on jotain kiinnittymäisillään... :-\
 
Villisilmä, Mulla lukee raskauspäiväkirjassa esikoisen kohdalla että sain tuollaisen spontaanin oksu kohtauksen kesken työpäivän, mutta sitä millä dpo en ole varma, lupaavan kuuloista. :wink

Mayday, Ei oo, koska negan testannut myös aamupissasta. Vitsit jos nuo testit vaan antaa tuollaisia viivanpaikkoja? :grin Täytyy käydä kyllä verikokeissa varmaan oman mielenrauhan vuoksi, hulluksihan tässä tulee. Sitten laittaa vähän palautetta testeistä. :grin

Muoks!
Onkohan digi kuinka herkkä ja luotettava? Pyysin miestä tuomaan illaksi.
 
Muokattu viimeksi:
Miitu, digiä ainakin apteekissa mainostavat herkäksi, mut en varmaks muista, oliko ne niitä 25 mlU. Luotettavia ne ainakin mun käsityksen mukaan on. Ei tartte ainakaan tihrustella viivoja, peukkuja pidetään ja uutisia odotetaan!

Villisilmä, katselin esikoisen odotusajan muistiinpanoja ja mulla on tullu tuollainen yökötyskohtaus kp19 eli ehkäpä dpo8.

ON: menkkajomot ovat täällä, kp1 pitäisi olla ylihuomenna. Aamulämmössä taas piikki tänään, melkein asteen normaalia enemmän, kun tässä kierrossa muuten on ollu n.
0,5 astetta normaalia korkeampi.
 
Liityn mukaan tälle foorumille. :) Pillerit on jätetty pois lokakuun lopussa. Kaksi ensimmäistä kiertoa oli tasan 28 päivää, mutta kolmas kierto venähtikin 33 päivän pituiseksi. Raskaustestinkin ehdin jo toiveikkaana tehdä kp 32, mutta oli tietenkin negatiivinen.

Mietin jo että pitäisikö kokeilla ovulaatiotestejä nyt tässä uudessa kierrossa. Saisi vähän selvyyttä siihen, missä vaiheessa ovulaatio oikeen tapahtuu. :confused004
 
Tervetuloa kaismund!

Miitu, mä oon aina ollut siinä käsityksessä ettei digi oo kauheen herkkä ja siksi sitä oon pitänyt sellaisena varmana testinä ja tehnyt sen vasta kun oon muihin testeihin saanut plussan. Mut muistaakseni se on sen 25mlu/ml herkkyydeltään.

Muoks. Viesti karkas.. on: kp27 ja menkkajomoa aika ajoin. Tänään vihloi kovastikin vasemmalta munasarjan kohdalta ja jäinmiettimään että olisinko vasta ovuloimassa vai olisko vaan jotain keltarauhasen aiheuttamaa kipuilua. Tätiä odotan ke-pe alkavaksi, raskauteen en jotenkin usko vaikka sen ihme haamun aiemmin sainkin. Kyse oli kuitenkin one stepin liuskasta enkä niihin oikein luota.
 
Täälläkin odotetaan Miitun testiä ♥
Ihan selvä haamu testeissä, enkä oo tuollaista viivanpaikkaa nähnyt, missä olisi väriä ja kuvaankin saa vangittua.
Digi tuntuisi olevan luotettava :happy:
 
Toivotaan Miitulle kovasti vahvistumista! Ehkä se digi vois olla ihan hyvä kokeilla? Ja miksei ne verikokeetkin, sitten ainakin sais varmuuden! :)
 
Takaisin
Top