Raskaaksi 2017

Oho, Nessi! Tsempit sinne, toivottavasti saadaan pian varmuus tuosta ja nimenomaan hyvänlaatuisuudesta. :Heartred Miten tuota lähdettiin tutkimaan, onko sinulla jotain oireita? (Sori utelu, ei tarvitse vastata, jos menee liian henkilökohtaiseksi.)
 
Kiitos kaikille :Heartred

Ei oo onneksi aivoissa, vaan kallonpohjassa, eli leikkaus onnistuu hyvin jos tarvetta. Mutta aluksi ei puhuttu edes kasvaimesta ja sanottiin, että on ihan vaaraton. Siksi oon vähän hämilläni kun asia ei ollutkaan niin ja tuli ihan puskista eilinen soitto ja uusi tuleva tutkimus. Tutkimus tehdään ens viikon pe ja sitten sen perusteella selviää. Lisäksi jotain verikokeita.

Ja päänsäryn + erilaisten muiden oireiden vuoksi lähdettiin tutkimaan.
 
Tsemmpiä Nessi! Aika pelottava kokemus :sad001 Toivottavasti on hyvänlaatuinen ja kaikki menee hyvin!

ON: Täällä on taas tullut tuhrua, edelleen tosi vähän mut nyt kuitenkin niin ettei tarvinnu tähystellä. Jännitän kumpi tulee, menkat vai plussa! Tavallaan tuntuu sen verta erilaiselta et väkisin alkaa toiveet nouseen, mut sit taas viime kuussa menkat alko tuhrulla et.. (yleensä ei ala tuhrulla vaan suoraan hanat auki)

Kp 31/33-39, yk 6, dpo 9
 
Nessille kaikki tsempit et sekviää pian. Onneks leikkaus onnistuu jos tarvetta!

Täällä on niin turhautunut muikkeli ku vaa olla voi. Tänään kaks testiä puhtaita negatiivisia(onestep ja clearblue), kp28, dpo13. Pari päivää juilinut mahassa, kiukku ja itku. Tänään pientä juilimista, olin salillakin et oisivat alkanu mut ei...valkovuotoa riittää mikä yleensä loppuu ennen menkkoja. Tuntuma etten oo raskaana mut miks sitte menkat ei ala...No katsotaan alkuviikosta uusiks...:banghead:
 
Nessi tsemppiä kovasti. Olipa kyllä järkyttäviä uutisia mitä sait. Toivottavasti on hyvälaatuinen. Ja onneksi paikka hyvä ettei aivoissa.
 
Nessille kaikki tsempit et sekviää pian. Onneks leikkaus onnistuu jos tarvetta!

Täällä on niin turhautunut muikkeli ku vaa olla voi. Tänään kaks testiä puhtaita negatiivisia(onestep ja clearblue), kp28, dpo13. Pari päivää juilinut mahassa, kiukku ja itku. Tänään pientä juilimista, olin salillakin et oisivat alkanu mut ei...valkovuotoa riittää mikä yleensä loppuu ennen menkkoja. Tuntuma etten oo raskaana mut miks sitte menkat ei ala...No katsotaan alkuviikosta uusiks...:banghead:

Täti tuli kylään äsken, ois pitäny heti aamulla tulla kiroamaan tänne josko se ois nopeuttanut prosessia. Ei muuta sitte ku yk3 alkakoon. Seuraavassa kierrossa yritän jättää testaamisen myöhempään...

Kp 1/28, yk 3
 
Vihlontojen perään/lisäksi on eilisillasta lähtien ollut keskellä alamahaa painontunnetta. (Eikä sellaista vti:ltä tuntuvaa.) Ja tissien arkuutta, mitä nyt on aina ennen menkkoja, mutta ei näin aikaisin kuitenkaan. Ovulaatio n. viikko sitten. Yritä tässä nyt sitten pitää toiveet matalalla... :bag:
 
Osaako joku selittää tätä?

Testasin tänään DPO 9 ja heti kastuttua näytti ylempää kuvaa ja sitten kuivuttua ei mitään?
ImageUploadedByVau Foorumi1503170089.511101.jpg
 
Täällä eilen ja tänään pistettiin.Huomenna olisi Ovitrellen irrotuspiikki ja inssi tiistaina.Täällä voidaan muutoin ihan hyvin.Vähän vatsaa vääntää ehkä tuosta pistos lääkkeestä tai tämän päivän ruuasta.Käytiin tänään ulkona syömässä joskus tulee roskaruuasta vatsan vääntöä.Eihän se olisi mahdollista että iteksee lähtisi irtomaan kun kerran pistin vielä tänään.Ei mitään valkovuotoa oo eikä haluja oo tullut yleensä oviksen aikaan tulee tämmöistä.Pitäisi vain osata luottaa lääkäriin mitä hän tekee.Viimeisin inssi kun tehtiin minulle oli hieman kerennyt lyyhistyä rakkula mutta tehtiin inssi silloin oli jo ovis oireita minulla.Rakkula ei silloin ollut paljon lyyhistynyt juuri ja juuri tästä raskaus sitten alkoi mutta päättyi kohtukuolemaan.
 
Täällä taas sama haamuilu jatkuu, clearbluen plussa testillä heti kun pissaan kastui vaalean sininen plussa viiva. Ja pari tuntii kerkes olla vaan rakossa. Kait sitä maanantaina taas uusinta testin teen .
 
Täällä taas sama haamuilu jatkuu, clearbluen plussa testillä heti kun pissaan kastui vaalean sininen plussa viiva. Ja pari tuntii kerkes olla vaan rakossa. Kait sitä maanantaina taas uusinta testin teen .

Kohdunulkoisessa hcg nousee hitaammin ja siks voi näyttää haaleeta pitkään. Kävisin verikokeessa tarkistamassa, että ei olisi ainakaan se kyseessä.
 
Mulla tuli paperiin pieni hyytymä! Tuleeks hyytymiä ennen menkkoja? En muista et ois ikinä tullu! Mietin, että menikö se jo kesken ennenkö kerkesin ees testaan?

Kp 32/33-39, yk 6, dpo 10
 
Mun kroppa on kyllä tässä kierrossa ihan sekasin. Ihme tuhruttelua, mut menkat ei suostu alkamaan. Alkais nyt niin pääsis tästä inhottavasti olosta eroon! Raskaustestit kyll negat, eikä niissä näy mitään ellei kato jollain vauvakuume laseilla. :sorry:
 
Täällä tänään dpo13 ja nyt ekan kerran ihan pieni veriviiru paperiin. Hmm, jokohan se täti siis kurvaa paikalle? Flo-sovelluksen mukaan pitäis huomenna alkaa. Oliko niin, että pientä tuhrua voi tulla ja silti plussata myöhemmin vai onko tuo heti merkki saapuvasta tädistä? Viimeksi perjantaina tein r-testin, silloin nega. Ajattelin huomenna kokeilla, ellei nyt tänään selvästi hanat aukea. Huoh!
 
Täällä tänään dpo13 ja nyt ekan kerran ihan pieni veriviiru paperiin. Hmm, jokohan se täti siis kurvaa paikalle? Flo-sovelluksen mukaan pitäis huomenna alkaa. Oliko niin, että pientä tuhrua voi tulla ja silti plussata myöhemmin vai onko tuo heti merkki saapuvasta tädistä? Viimeksi perjantaina tein r-testin, silloin nega. Ajattelin huomenna kokeilla, ellei nyt tänään selvästi hanat aukea. Huoh!

Hei kiertokaveri, mulla oli eilen dpo13 ja täti tuli kylään:bored:. Toivotaan et sulla on vaan minimenkat tai tuhrua ja plussa tulee vielä! Jos ei niin tsemppiä seuraavaan kiertoon.:happy:
 
Rintta, kiitti :) Sitä täälläkin kovasti toivotaan. Juilii kyl mahaa sen verran et kai se on uskottava, että mahis vaan meni jo :sad001 Tyhmä täti, kun tuli teille kylään :sad001 Noh, sit vaan uutta yritystä kehiin :)
 
Villi kysymys.... Onko kenelläkään ollut ovulaatiota lähes heti kuukautisten jälkeen? :anyone Sen verran on menkkamaiset jomot ja nänneillä voisi leikata lasia... Ihan niinkuin olis ovis meiningit ja limat on aivan jäätävät... Mutta nyt vasta kp 10 o_O
 
Takaisin
Top